اقتصادی

سهم آورده متقاضیان مسکن آنلاین پرند از سوی دولت پرداخت می‌شود

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند گفت: سهم متقاضیان مسکن آنلاین پرند توسط نمایندگی متقاضی توسط شرکت توسعه شهری پرداخت می شود.

محسن وطن خواهی ، مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند جدید ، گفت: “من با تشکر از کمک های دولت در تکمیل هرچه سریعتر مسکن آنلاین ، از وزیر بخاطر کمک وی در این زمینه تشکر می کنم.” همه چیز در منابع وزارتخانه به سرعت انجام می شود ، و تاکنون وزیر هر آنچه را که گفته است انجام داده است.

میهن پرستی پرداخت غیرقانونی کمک های متقاضیان را دلیل اصلی تأخیر در تکمیل پروژه های مسکن آنلاین دانست و افزود: یکی از مشکلات این است که ما برای فشار آوردن به متقاضیان مشارکت لازم را نداشتیم. در نتیجه کمبود بودجه پایدار برای ساخت مسکن آنلاین وجود داشت.

وی ادامه داد: برای تأمین اعتبار مسکن آنلاین سه مکان وجود دارد: یکی توسط متقاضی آورده شده است. یکی از آنها وام بانکی است که توسط متقاضی بازپرداخت می شود. مورد دیگر ، کمک های دولتی در زمینه مدیریت منظر است. کمک به محوطه سازی ارائه شده است. بخش عمده ای از وام بانکی نیز پرداخت شده است و بخش کوچکی از آن باقی مانده است ، و ما به بانک مسکن فشار می دهیم تا پرداخت کند. بنابراین ، بیشتر پول بدون پرداخت از متقاضی دریافت می شود.

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند گفت: امسال دولت اجازه داده است تا در تبصره 8 (ب) قانون بودجه ، پول برای مسکن آنلاین هزینه شود. برای این منظور ، با در نظر گرفتن تصمیم دولت برای تکمیل ساخت و ساز مسکن آنلاین و با تأیید هیئت مدیره شرکت. مشخص شد که متقاضی ساخت شهر جدید پراندا را به نمایندگی از شرکت به عنوان پاداش پرداخت کرده است.

وی ادامه داد: روز یکشنبه صددرصد هزینه باقیمانده پروژه با مابقی منابع و پاکیزگی تأمین می شود. هزینه این کمک مالی بین 600 تا 700 میلیارد تومان است.

وطن پرستی در توضیح نحوه پرداخت این حمایت مالی ، اظهار داشت: “هنگامی که تعهد پیمانکار را برای خرید خریداری کردیم ، بسته به وضعیت خرید ، از منابع موجود یا زمین موجود کمک خواهیم کرد.”

وی افزود: از این پس پروژه ها باید در دو شیفت و سه شیفت فعال باشند. تنها پاشنه آشیل پروژه های مسکن آنلاین منابع مالی بود و بهانه ای برای پیمانکار نخواهد بود. به همین دلیل با اطمینان می توانم بگویم که ساخت مسکن آنلاین امسال همزمان با قول وزیر تکمیل می شود.

این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به تغییرات قیمتی که رخ داده و تورم را انجام داده است ، ما هر کاری که می توانیم انجام دهیم و حتی در مواردی که ممکن است اضافه پرداخت وجود داشته باشد ، به ما پرداخت می شود تا تصمیم بگیریم که بعداً چگونه آنها را بازیابی کنیم.

مدیرعامل شرکت توسعه شهر پرند همچنین درباره نحوه پیش پرداخت این کمک گفت: بخشی از این کمک به متقاضی بازپرداخت شد. به عنوان مثال در یکی از پروژه ها سهم متقاضیان 220 میلیارد تومان است. این 220 میلیارد یورو به پیمانکار پرداخت می شود و در نهایت از متقاضی پرداخت می شود. البته با توجه به اینکه متقاضی ممکن است نتواند تمام سهم را پرداخت کند ، قانونی است که بخشی از این کمک هزینه باشد.

وی افزود: این کار حتی در مورد روبناها انجام می شود. به عنوان مثال ، به دلیل بالا رفتن قیمت آب و برق ، این شرکت از طرف مردم هزینه آن را پرداخت کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا