اقتصادی

سقوط سهام جنرال الکتریک و پپسی

سهام پپسی، جنرال الکتریک و یو پی اس بیشترین تغییرات را نشان دادند.

بر اساس اطلاعات به نقل از ترندونی و فایننس، شاخص‌های پپسی، غول مواد غذایی و آشامیدنی آمریکا در برابر بازار کاهش یافت. این شرکت کاهش در بالاترین و پایین ترین قیمت ها در سه ماهه گذشته را به این دلیل که مصرف کنندگان برای برخی از مارک های اصلی شرکت پرداخت می کنند، گزارش داد.

با وجود محاسبات قابل توجه، گزارش سه ماهه جنرال الکتریک 3.5 درصد کاهش یافت. این شرکت مجدداً حاشیه سود سال گذشته را تأیید کرد و گفت که با چالش‌های ناشی از تورم و مشکلات زنجیره تأمین مواجه است.

سهام غول حمل و نقل و لجستیک United Service Parcel 1.7 درصد افزایش یافت که از پیش بینی تحلیلگران فراتر رفت و سود هر سهم تعدیل شده 3.05 میلیارد دلار به 24.38 میلیارد دلار رسید. و تحلیلگران 2.88 دلار گزارش کردند. سود هر سهم 23.79 میلیارد دلار است. انتظار می رود.

پس از گزارش سود سه ماهه، سهام 3M بالاتر از حد انتظار بود. درآمد این شرکت به 8.83 میلیارد رسید. و تحلیلگران 8.74 میلیارد دلار انتظار داشتند. درآمد دلار آمریکا

به گفته تحلیلگران، سهام هورتون در سه ماهه گذشته سقوط کرد و این سازنده خانگی در معاملات قبل از بازار 2.8 درصد افزایش یافت و درآمد تعدیل شده هر سهم 4.03 دلار و سود 8 میلیارد دلار را گزارش کرد. تحلیلگران سود تعدیل شده هر سهم را 3.37 میلیارد دلار پیش بینی کردند. دلار و به 7.62 میلیارد دلار خواهد رسید.

سهام SeaWorld پس از اینکه پارک روزنبلات سکیوریتیز اعلام کرد علیرغم مشکلات همه گیر، مطابق با چشم انداز سرمایه گذار بزرگ اسکات روسو عمل می کند، 4.6 درصد افزایش قیمت داشته است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا