سلامت و دانشکسب و کار ایرانی برتر

سرم مو آرگان چیست؟

روغن آرگان، محصولی که مطمئنا چند سالیست نام آن را زیاد می‌شنوید؛ از خواص روغن آرگان برای مو گرفته تا ترمیم پوست به وسیله . این محصول شگفت‌انگیز خواص بی‌نظیری دارد که قصد داریم در ادامه این مقاله از وب‎سایت خواص روغن آرگان برای مو و پوست را توضیح دهیم و به معرفی بهترین سرم تقویت کننده مو بپردازیم، پس با ما همراه باشید. آرگان معمولا برای مرطوب کردن پوست و مو استفاده می‌شود. برخی تحقیقات نشان می‌دهد که اسید‌های چرب موجود در آرگان باعث هیدراته شدن و رطوبت پوست می‌شود و البته آسیب مو را کاهش می‌دهد.

آرگان و روغن آن چیست؟

روغن آرگان خواص درمانی زیادی دارد که از جمله می‌توان به خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی آن اشاره کرد. البته این روغن گیاهی به عنوان و نیز مصرف می‌شود که باعث هیدراته شدن مو‌ها و همچنین نرمی و درخشانی آن می‌شود. البته فراموش نشود که روغن آرگان یکی از دارو‌های درمانی بیمار‌های التهابی نظیر پسورازیس و روزاسه است.

به طور کلی روغن آرگان خاصیت ارتجاعی پوست و مو را افزایش می‌دهد، باعث آبرسانی پوست شده و از پوسته پوسته شدن و خشکی جلوگیری می‌کند. البته از ترک‌های پوستی نیز جلوگیری می‌کند. این روغن باعث بازسازی و ترمیم پوست شده و علائم خشکی و کشیده شدن پوست را به حداقل می‌ر‌ساند. سرم دو فاز مو آرگان حاوی ویتامین e می باشد که این ویتامین پر از ویژگی های مثبت برای مو هست، باعث شکل و نظم دهی به موها، خارج شدنشان از حالت نامرتب می شود.

طرز استفاده از روغن آرگان برای مو

اگر مو‌هایی وز دارید، می‌توانید از روغن آرگان برای صاف شدن مویتان استفاده کنید. در واقع می‌توانید از آن به عنوان یا برطرف کننده وز مو‌های فر استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید قبل از سشوار کشیدن از مرطوب‌ کننده مو استفاده کنید تا آسیب مو به حداقل برسد و مو‌ها صاف‌تر به نظر برسند. فقط چند قطره از روغن آرگان را قبل از سشوار کشیدن روی مو‌های خیس خود بمالید و ماساژ دهید.

قیمت روغن آرگان برای مو

از آنجایی که روغن آرگان در حال حاضر توسط برند‌های آرایشی مطمئن به بازار عرضه می‌شود، به همین دلیل قیمت ثابتی ندارد. این محصول یک محصول درمانی شگفت‌انگیز برای موهاست که هر برند بسته به نوع مواد تشکیل دهنده آن و همچنین اعتبار و شهرت برندش قیمت روغن آرگان را تعیین می‌کند.

قیمت سرم مو

همانطور که می‌دانید آرگان به عنوان سرم مو برای مو‌ها استفاده می‌شود که به تقویت و درخشندگی آن‌ها کمک می‌کند. البته با قیمت روغن آرگان متفاوت است. چرا که سرم مو صرفا برای مو استفاده می‌شود؛ اما روغن آرگان هم برای جوانسازی و مرطوب‌سازی پوست استفاده می‌شود و هم برای تقویت و نرم کردن مو‌ها مفید است. به همین دلیل قیمت بیشتری نسبت به سرم مو دارد.

روغن آرگان برای مو‌های رنگ شده

مو‌های رنگ شده و یا دکلره شده معمولا ناسالم و آسیب دیده هستند که باید برای درمان این نوع مو‌ها حتما از روغن آرگان استفاده کرد. روغن آرگان سرشار از اسید‌های چرب ضروری است و دارای خواص مرطوب کنندگی، ضد پیری و آنتی اکسیدانی است. روغن آرگان بهترین محصول ضد پیری محسوب می‌شود، زیرا میزان بالای اسید لینولئیک آن باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و سفت شدن منافذ پوست می‌شود.اسید‌های چرب و آنتی اکسیدان‌های موجود در روغن آرگان می‌توانند با رادیکال‌های آزاد، لکه‌های تیره پوست و علائم پیری مبارزه کنند.

بهترین مارک روغن آرگان برای مو

همانطور که پیشتر نیز گفتیم، را می‌توان از بین محصولات برند‌های معتبر و با کیفیت پیدا کرد. البته در این میان می‌توان از نیز نام برد.

بهترین سرم مو برای مو‌های نازک

اگر مو‌های نازکی دارید و دوست دارید که مو‌هایتان ضخیم و پر پشت شود، خواص روغن آرگان برای مو را دست کم نگیرید. با استفاده از و به صورت منظم و روتین‌وار می‌توانید مو‌های ضعیف و کم حجم‌تان را تبدیل به مو‌هایی درخشان و پرپشت کنید. البته یادتان باشد که درمان دارو را ادامه دهید. چرا که تنها با یک یا دو دوره مصرف روغن آرگان می‌توانید موهایتان را ضخیم‌سازی کنید.

بهترین اسپری تقویت‌ کننده مو

روغن آرگان علاوه بر اینکه باعث ابریشم‌سازی مو‌ها و لطافت آن‌ها می‌شود، یکی از بهترین اسپری تقویت‌کننده مو است که با ویتامین‌هایی که در خود دارد می‌تواند آسیب‌های مو را ترمیم کرده و باعث صافی، نرمی و درخشندگی موها شود.

بهتسرم مو برای آن دسته موهایی استفاده می‌گردند كه زیبایی و درخشندگی خود را بواسطه آلودگی هوا، كثیفی، غبار و نور خورشید از دست داده‌اند. بطور پایه‌ای روغن سیلیكون ماده اصلی تشكیل دهنده سرم مو می‌باشد.

سرم مو حاوی هیچگونه ماده مضر شیمیایی نمی‌باشد سرم مو معمولاً پس از هر بار شستشو مورد استفاده قرار می‌گیرد و باعث می‌گردد كه مو براق تر به نظر آمده و بتوان به گونه دلخواه فرم داد البته به منظور ترمیم موهای آسیب دیده، موهای خشن و سخت سرم مو را می‌توان همراه با استفاده از رژیم غذایی مناسب نیز استفاده نمود.

این فرآورده به منظور حالت دادن، براق نمودن، محافظت از موهای آسیب دیده و جلوگیری از وز شدن موها طراحی شده است. سیلیکونهای موجود در سرم با اتصال به کوتیکولهای مو، خواص جانبی از خود بر جای می‌گذارد.

از جمله:

  1. با ایجاد یک لایه محافظ مو را در مقابل آسیب‌های محیطی و آسیب در هنگام حالت دادن مو محافظت می‌کند.
  2. این لایه محافظ باعث پیشگیری از از دست رفتن رطوبت مو می گردد.
  3. این لایه محافظ، از ایجاد الکتریسیته ساکن خصوصاً پس از سشوار کشیدن پیشگیری می‌کند.
  4. سیلیکونهای این فرآورده باعث ایجاد حس نرمی و ابریشمی و براقیت در مو می‌گردد.
  5. این فرآورده بر خلاف کرم‌ها و واکس‌های موی سر چرب نمی‌باشد و برخلاف ژلها چسبنده نمی‌باشد و حالت پوسته پوسته بر روی مو ایجاد نمی‌کند.
  6. لایه محافظ این فرآورده باعث حالت گرفتن بهتر و سریعتر موها می‌شود.
  7. پس از مصرف این فرآورده، شانه کردن موهای بلند و فر تسهیل می‌گردد.
  8. این فرآورده برای موهای بلند، زبر، وز و فر و خصوصاً موهای آسیب دیده توسط مواد شیمیایی و نیز موهای صاف، کوتاه، مردان و زنان قابل استفاده است.
  9. این فرآورده بر روی موهای خشک و تر قابل استفاده است.

درباره روغن آرگان بیشتر بدانیم

روغن آرگان یک درمان کننده طبیعی برای مو می‌باشد. این روغن برای رشد سریع مو و همچنین تقویت ریشه مو بسیار مفید است و معمولا به عنوان یک نرم کننده از آن استفاده می‌شود. ویتامین E برای مو بسیار مفید است و به عنوان یک آنتی اکسیدان برای تقویت و رشد مجدد مو تاثیر شگرفی دارد. روغن آرگان منبع غنی ویتامین E می‌باشد و استفاده از آن موجب افزایش رشد مو می‌شود. روغن آرگان با تغذیه ریشه موها باعث سفت شدن ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود.

همچنین این روغن با تقویت پیاز مو باعث تقویت و رشد موهای ریز می شود و موهای پرپشت تری را شاهد خواهید بود. همچنین می‌توان تاثیر روغن آرگان را به عنوان یک مرطوب کننده روی پوست سر برای مبارزه با خشکی پوست و شوره مشاهده کرد. از روغن آرگان می‌توانید برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده کنید و آسیب‌های ایجاد شده از طریق درمان های شیمیایی، رنگ، دکلره و … را برطرف کنید.

معرفی محصول سرم آنتی فریز آدرا حاوی روغن آرگان

سرم مغذی و آنتی فریز آدرا حاوی روغن آرگان و جوجوبا بدون ایجاد سنگینی روی موها باعث نرمی و درخشندگی موها می‌شود. این سرم مغذی مو آسیب های ناشی از اتوکشی مو، حرارت سشوار و اکسیدان کردن مو را رفع کرده و با آبرسانی طبیعی به مو، حالت پذیری آن را بهبود می‌بخشد. سرم مغذی و آنتی فریز آدرا با برطرف کردن خشکی مو، به درمان موخوره کمک می‌کند. روغن آرگان روغن آرگان یک درمان کننده طبیعی برای مو می‌باشد.

این روغن برای رشد سریع مو و همچنین تقویت ریشه  مو بسیار مفید است و معمولا به عنوان یک نرم کننده از آن استفاده می‌شود. ویتامین E برای مو بسیار مفید است و به عنوان یک آنتی اکسیدان برای تقویت و رشد مجدد مو تاثیر شگرفی دارد.سرم دوفاز گانودرما بیز پس از استفاده نیاز به آبکشی ندارد.

روغن آرگان منبع غنی ویتامین E می‌باشد و استفاده از آن موجب افزایش رشد مو می‌شود. روغن آرگان با تغذیه ریشه موها باعث سفت شدن ریشه مو و جلوگیری از ریزش مو می‌شود. همچنین این روغن با تقویت پیاز مو باعث تقویت و رشد موهای ریز می‌شود و موهای پرپشت تری را شاهد خواهید بود.

همچنین می‌توان تاثیر روغن آرگان را به عنوان یک مرطوب کننده روی پوست سر برای مبارزه با خشکی پوست و شوره مشاهده کرد. از روغن آرگان می‌توانید برای ترمیم موهای آسیب دیده استفاده کنید و آسیب های ایجاد شده از طریق درمان‌های شیمیایی، رنگ، دکلره و … را برطرف کنید. روغن جوجوبا روغن دانه گیاه جوجوبا دارای خاصیت مرطوب کنندگی و نرم کنندگی می‌باشد. این روغن برای سلامت پوست و موی سر خواص بسیاری از جمله مراقبت از پوست سر، بهبود گردش خون پوست سر، تحریک رشد مو، تنظیم سبوم و مرطوب نگاه داشتن فولیکول‌های مو دارد.

راهنمای مصرف سرم آنتی فریز آدرا

چند قطره از آنتی فریز آدرا را توسط نوک انگشتان بر سطح موهای خشک یا مرطوب خود پخش نمایید. پس از استعمال نیازی به شستشو نمی‌باشد.

ترکیبات

سیکلومتیکون، دایمتیکون، روغن آرگان، روغن جوجوبا، پروپیل پارابن، عطر

رین سرم تقویت‌ کننده مو

سرم تقویت‌ کننده مو نیز یکی دیگر از محصولاتی است که مو‌ها را تقویت کرده و باعث نرم شدن و درخشندگی مو‌ها می‌شود. اگر مویی زبر، خشن و آسیب دیده دارید، می‌توانید از استفاده کنید. البته برای خرید و بهترین اسپری تقویت‌کننده مو حتما از دیدن کنید. سرم دو فاز مورینگا با ترکیب منحصر به فردی از ویتامین‌ها و مواد معدنی، راهی به سوی موهای قوی و سالم می‌باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا