برون مرزی

روزنامه اطلاعات:برخی از رهبران طالبان در امریکا بورسیه تحصیلی داشته اند/ طالبان همان است مه بود، ژست هایش عوض شده

همزمان گزارش هایی از مناطق مختلف افغانستان منتشر می شود مبنی بر اینکه طالبان تیراندازی به افرادی را که به صورت مسالمت آمیز علیه پرچم ملی طالبان اعتراض کرده اند ، آغاز کرده اند. این مانع از ورود برخی از شهروندان به فرودگاه شد. وی لیستی از مخالفان تحت بازداشت ، خشونت علیه معترضان در استان های مختلف ، بازگشت زنان از سر کار به خانه ، ازدواج اجباری و کتک زدن بسیاری را در اختیار دارد.

همه شواهد نشان می دهد که این ایده که آنچه ذبیح الله مجاهد گفته است محقق خواهد شد یک توهم است ، زیرا طالبان در مورد افکار ، رفتار و اعمال طالبان صحبت می کنند ، نه ذبیح الله مجاهد.

برخی از رهبران طالبان در کشورهای غربی از جمله آمریکا همکار بوده اند و آنها به خوبی می دانند که اگر می خواهند دموکرات باشند و مانند دولت نیمه موذی اشرف غنی و حامد کرزی رفتار کنند ، مردم می گویند اگر شما بخواهید بهتر از شما ، دوم ، خطوط سخت ، خطوط سخت نیروهای طالبان وقتی چهره تغییر یافته و تحریف شده خود را می بینند فرو می ریزد.

بنابراین طالبان بر اساس رفتار طالبان خواهد بود ، و حرفه های مجلس آرا و هدایای تحریف شده ذبیح الله مجاهد بیشتر به یاد یک شوخی است. به همین دلیل است که برخلاف این مشاغل دهان آور ، شلوغ ترین منطقه کابل فرودگاهی است که به پناهگاه روشنفکران ، هنرمندان ، ورزشکاران و بسیاری از مردم تبدیل شده است و آنها حتی از “عصبی بودن” ابن خلدونی تا طالبان در هواپیما فرار می کنند.

23302

دکمه بازگشت به بالا