برون مرزی

روحیه فسادستیزی در دانشگاه‌ها مصداق پیدا می‌کند

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، حسن بهرامونیا در مراسم گرامیداشت روز دانشجو 16 آذر و در بین دانشجویان دانشگاه آزاد ایلام به تقارن روز دانشجو و هفته پژوهش اشاره کرد و گفت: کشور در سایه پژوهش در حال رشد است و هر نظامی وابسته است. در مورد پایداری تحقیق (بیشتر بخوانید)

وی افزود: اگر علم بدون علت و تعهد، اخلاق و خدمت به مردم ایجاد شود، به علم بی جهت تبدیل می شود و در خدمت بشریت نیست و نمونه آن بمباران شهر هیروشیما توسط سلطه است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

استاندار ایلام تاکید کرد: مصداق تحریم های ظالمانه دشمن، علم بدون جهت و اخلاق است و اگر علم اخلاقی و بومی کشور نبود، نمی توانستیم از این تحریم های مخرب و ظالمانه عبور کنیم. . تحریم ها سخت است.

بهرامون به شهادت سه دانشجو در دانشگاه تهران در سال 1332 اشاره کرد. و با گرامیداشت یاد و خاطره این سه دانش آموز گفت: 1332 . حرکتی که از سال 1342 آغاز شد همچنان ادامه دارد. 6 ژوئن و انقلاب اسلامی 57 همان دانش آموز ادامه داد. نهضت و استقلال است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

وی تصریح کرد: برای انسجام این حرکت باید تمامی توانمندی های معنوی و مادی بسیج شود و از راهکارها و اندیشه های دانش آموزان برای توسعه استان به ویژه در حوزه فرهنگی استفاده شود.

استاندار ایلام گفت: در سایه همدلی و همراهی همه آحاد مردم به ویژه دانشگاهیان در مسیر توسعه استانی قرار داریم و نقش دانشگاه ها در توسعه استان حیاتی و بی بدیل است، لذا باید ظرفیت آنها وجود داشته باشد. برای توسعه استان استفاده شود.»

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

دانش‌آموزان باید طبق تقاضا به افسران پاسخ دهند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اسلامی در این مراسم با تبریک روز دانشجو به مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ظرفیت گسترده سخت افزاری و نرم افزاری دانشگاه آزاد اسلامی در خدمت توسعه استان است. .

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

بهروس ناصر افزود: دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی هستند و به عنوان افسران در جنگ خفیف وظیفه خطیر پاسخگویی مسئولان و کمک به مردم را بر عهده دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد ایلام گفت: فضای فرهنگی و علمی خاصی در دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد شده است و نگرش همه مسئولان دانشگاه بر اساس برنامه های پیرامون دانشجویان است و باید از این ظرفیت به درستی بهره برداری شود.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

ناصر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی ایلام ظرفیت تولید 7000 دانشجو، 200 هیئت علمی و ده ها مقاله علمی و طرح های تحقیقاتی بی نظیر را دارد و ابزار توسعه قدرتمندی برای استان است.

وی ادامه داد: فرماندار ایلامو که دانشگاهی است با تمرکز ویژه بر نقش دانشگاه های استان در توسعه، خواستار اولویت دادن به طرح های دانش بنیان و پژوهشی در دانشگاه های استان به ویژه دانشگاه آزاد اسلامی است.

روحیه مبارزه با فساد در دانشگاه ها مشهود است

به گزارش آنا، در پایان این مراسم به مناسبت روز دانشجو توسط یکی از دانشجویان بسیجی گزارش قرائت شد.

انتهای پیام/4103/4062/

دکمه بازگشت به بالا