عمومیکسب و کار ایرانی برتر

راهنمای انتخاب بین کاور ورزشی و تیشرت ورزشی

 انتخاب پوشاک ورزشی مناسب برای بانوان

انتخاب لباس ورزشی مناسب برای خانم‌ها باعث می‌شود که از ورزش‌‌کردن نهایت استفاده و لذت را برده و هم فعالیت بدنی موجب حفظ سلامتی بدن می‌شود. دربعضی اوقات ما می‌بینیم که هنگام ورزش‌کردن خیلی زود خسته می‌شویم که نمی‌توانیم به فعالیت بدنی‌‌مان ادامه دهیم
دراینجا می‌توان گفت که شاید از پوشیدن لباس نامناسب بوده دراین مقاله می خواهیم به باید و نباید‌هایی که برای لباس ورزشی
مناسب برای خانم‌ها هست بپردازیم.

نکته ‌های مهم در انتخاب لباس ورزشی مناسب خانم‌ها

لباس ورزشی همچنین باید جوری باشد که اندام بدن را زیبا نشان دهد. نوع لباس ورزشی راباید به طوری انتخاب کرد که باعث تعریق بدن نشود. هر رشته ورزشی لباس مخصوص خودش رادارد. برای مثال لباس ورزشی مناسب برای خانم‌ ها درباشگاه ورزشی می‌توان گفت کفش مناسب، ست لباس و شلوار یا  می‌باشد که این مورد به سلیقه خانم‌هادرنوع لباس و رنگ بستگی دارد.

که در اینجا بیشتر به بحث لباس می‌پردازیم. لباس ورزشی باید جوری باشد که فرد هنگام ورزش احساس راحتی کند. البته این مسئله مهم می‌باشد که خرید پوشاک ورزشی خوب جزء دغدغه‌ی ورزشکاران که دراین حوزه فعالیت می‌کنند می‌باشد.بهترین نوع جنس لباس در ورزش نخ‌ پنپه یا تمام نخ است، چون این جنس ازپارچه باعث قرمزی و عرق سوز نشدن در زیربغل و ناحیه ران می‌شود.

همچنین بخوانید:

تا اینجا مقاله در مورد جنس لباس‌های ورزشی و اینکه هرورزش لباس خاص خود رادارد پرداختیم و اینکه به این نکته اشاره کردیم که چه لباس ورزشی مناسب برای خانم‌ ها می‌باشد.در این قسمت می‌خواهیم به انواع پوشاک ورزشی که در فروشگاه‌‌ها موجودمی‌باشد رابه شما ارائه بدهم.

  1. کفش ورزشی یا کفش اسپرت: درانتخاب کفش ورزشی نکته‌هایی که مهم است انعطاف‌‌پذیری ،وزن سبک که یکی ازمهمترین نکات در خریدن کفش می‌باشد. کفش ورزشی خوب می‌باشد که فشارروی پا‌ها و زانو‌‌ها راکم کند.درمیان کفش‌های ورزشی کفش‌های کتانی طرفداران زیادی دارند.

2.لباس یاتاپ ورزشی : تاپ ورزشی نباید گشاد باشد نه اینکه طوری باشد که تنگ باشد وفرد در آن احساس راحتی نداشته باشد

باید جوری باشد که رطوبت بدن راجذب کند نکته‌مهمی که درانتخاب تاپ می‌باشد باید مناسب سایزبدن فردباشد.

3.شلوارک یا : نوع شلوار‌ک یا شلوار‌ی که جز‌ء لباس ورزشی مناسب برای خانم های می باشد باید نوع پارچه‌اش جوری باشد که متناسب باسایز پا باشد.کوتاه یا بلند‌بودن شلوارک بستگی به خود فرد دارد.

4.جوراب ورزشی :این نوع جوراب‌هاساق بلند بوده و مخصوصا درآقایان باید جوری باشد که ساق پارابپوشانند.

ویژگی های لباس ورزشی مناسب

دراین مقاله می‌خواهیم البسه‌ی ورزشی رابه دو‌بخش تقسیم کنیم که شامل لباس‌ ورزشی معمولی و لباس ورزشی تخصصی می‌باشد.

لباس‌‌های ورزشی‌معمولی: لباس ورزشی معمولی مثل و مردانه، لباس و شلوار مردانه و زنانه‌ی ورزشی، گرمکن ورزشی می‌باشد.

لباس‌های ورزشی‌تخصصی: این نوع لباس‌هاشامل مایو (مخصوص شنا)،لباس غواصی،لباس اسکی(مخصوص اسکی) می‌باشد.

دراین قسمت ازمقاله به ویژگی‌های لباس ورزشی مناسب برا‌ی خانم‌ ها اختصاص دادیم .

نکات طلایی مراقبت صحیح از لباس ورزشی زنانه

می دانید که در طول هرورزشی فرد عرق می کند و این تعریق در طول تمرین بسیارحائزاهمیت است.اما ممکن است در پایان تمرین لباس وزشی که فرد در طول تمرین پوشیده‌ است بوی ناخوشایندی دهد لباس‌های ورزشی بعد ازهربار که استفاده می‌شودنیاز به شستن دارد. که دراینجالباس نیازبه شستن صحیح و نگهدار‌ی دارد که دراین مقاله نکات طلایی و مراقبت صحیح ازلباس ورزشی رابرای شما می‌گوییم.

لباس ورزشی نباید با آب گرم بشوییم حتما با آب سرد شسته شود.
لباس ورزشی در دما‌ی کم خشک کنیم ازانواع خشک‌کن‌ها استفاده نکیم.
لطفا بعد ازشستن لباس ورزشی از اتو استفاده نکنیم.
ازانواع نرم‌‌کننده‌ها و سفید‌کننده‌ها بپرهیزیم.
ازدادن لباس‌های ورزشی به خشکشویی جلوگیری کنید.

لباس ورزشی زنانه متناسب هر فصل چیست

در ورزش نوع پوشش هرفردی می‌تواند در هرفصلی ازسال متنوع باشد دراینجا می‌خواهیم نوع لباس ورزشی مناسب برای خانم ها در هر فصل از سال توضیح دهیم.به طورمثال درفصل تابستان می‌توان درمکان‌هایی مثل باشگاه‌ها از لباس‌‌های مثل یا تاپ و شلوارک استفاده کرد اما درفصل زمستان نمی‌توان از لباس‌های نخی استفاده کرد می‌توان گفت یکی ازباید‌هاو نباید‌ها‌ لباس ورزشی می‌باشد.

وهمچنین هنگام خرید لباس ورزشی در فروشگاه‌ها باید به این نکته دقت کرد که هرلباس ورزشی برای همان فصل از سال مناسب است. در اینجا هدف ما این است که اطلاعاتی درمورد خرید لباس ورزشی که برای هرفصل می‌باشد رادراختیارشما قرار بدهیم.

چطور لباس ورزشی زنانه خوب و باکیفیت انتخاب کنیم

وقتی که می‌خواهیم لباس ورزشی بخریم حتما به کیفیت آن توجه کنیم چون لباس‌‌هایی که کیفیت چندانی نداشته باشند در اثر شستن رنگ و سایز آن تغییر می‌کند یا حتی کوتاه‌تر می‌شود.اگر لباس ورزشی از نوع باکیفیت  و مناسب تهیه کنیم در ورزش خود‌مان از پوشیدن آن احساس راحتی می‌‌کنیم.حتی وسایل دیگر هم مثل زانو‌بند و مچ‌بند سعی کنید باکیفیت بخرید.

انواع لباس ورزشی زنانه مناسب بر اساس اندام

دراین مقاله صر‌فا هدف ما باخانم‌ها ونوع پوشش آن‌هادرمکان‌‌های ورزشی بوده است  هدف دوم ما  این بوده است که شما را درخریدن لباس ورشی مناسب برای خانم ها راهنمایی کنیم. انواع لباس ورزشی برای هراندام به چهار دسته تقسیم می‌شوند.
· اندام سیبی‌شکل: در این نوغ اندام معمولا افراد لباس‌های ورزشی از نوع بالاتنه که گشاد باشد را برای ورزش انتخاب می‌کنند.
اندام ساعت‌شنی : به این اندام تاپ‌ها وشلوار‌های تنگ می‌آید توصیه می‌شود که این نوع لباس‌های ورزشی انتخاب شود که بدن را چاق‌تر نشان ندهد.
اندام‌مستطیلی : افراد در این نوع اندام‌ها لباس‌هایی که یقه باز هستند زا می‌پوشند یا با تاپ با رنگ‌های مختلف ست می‌کنند.
اندام گلابی‌شکل : در این نوع اندام‌ها ورزشکاران برای بالاتنه باید ازرنگ روشن و پایین‌تنه رنگ تیره راانتخاب کنند دراینجا باید یک تعادلی بین این دو قسمت حفظ شود.

لباس ورزشی مناسب و تاثیر آن بر اعتماد به نفس خانم‌ها

لباس ورزشی مناسب  درافراد مختلف متفاوت می‌باشد و ماتفاوت رادردرظاهرافراد می‌بینیم که این کارباعث می‌شود به عملکرد بهتر شما کمک ‌کند.مطالعات در زمینه شناخت و تأثیر مثبت پوشیدن لباس مناسب برای مکان‌های ورزشی این موضوع رااثبات کرده است. در طول فعالیت ورزشی می‌بینیم که  هرچقدر بیشتر ورزش کنیم روح وجسم ما شاد می‌شود و باعث افزایش بیشتر اعتماد به نفس ما می‌شود.

لیست برترین برندهای تولیدکننده لباس ورزشی زنانه

دراینجا می‌خواهیم لیستی ازانواع برند‌های معروف که در زمینه‌ی تولید  فعالیت دارند را ذکرکنیم:

چه نوع لباسی مناسب باشگاه ورزشی است؟

اولویت همه افراد برای رفتن به باشگاه اول  سلامتی و ایمنی می‌باشد.که پوشیدن لباس مناسب هم برای خانم ها و همچنین برای اقایان مهم می‌باشد.


لباس ورزشی مناسب برای خانم‌ها

بهتراست درباشگاه تاپ، تی شرت یا سویت‌شرت سبک بپوشید. شلواری که از بهترین روش‌ها برای رسیدن به تناسب اندام، مداومت بر ورزش کردن است. بنابراین تمامی افراد فارق از جنسیت و سن و سال خود باید برای داشتن تناسب اندام ورزش کنند. البته لازمه ورود به هر کاری، فراهم کردن وسایل ابتدایی برای شروع آن است. اولین قدم برای شروع ورزش حرفه‌ای، خرید لباسی مناسب می‌باشد. یکی از پر و پا قرص‌ترین طرفداران رشته‌های ورزشی پسران جوان هستند؛ و از این جهت باید قبل از خرید ملزومات ورزشی از جمله لباس، راهنمای خرید لباس ورزشی پسرانه را مطالعه کنند.
یادآوری این نکته ضروری است که هر فرد باید متناسب با رشته ورزشی خود لباس انتخاب کند. به عبارتی هر لباسی مناسب هر ورزشی نیست. برای مثال لباس‌هایی که برای ورزش بدنسازی استفاده می‌شوند باید قابلیت کشسانی داشته باشند و راحتی را برای فرد به همراه بیاورند. اما چه لباسی می‌تواند برای پسران مفید باشد؟ در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با معیارهای خرید یک لباس ورزشی پسرانه بیشتر آشنا شوید.

چرا باید قبل از ورزش، برای خرید لباس ورزشی پسرانه اقدام نمود؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، انسان‌ها روز به روز تنبل می‌شوند و این یک حقیقت محض است. از این جهت بسیاری با معضل چاقی و انواع بیماری‌های پس از آن، دسته و پنجه نرم می‌کنند. در چنین شرایطی ورزش کردن بهترین راه‌حل برای در امان ماندن از چاقی و زشت شدن اندام و هرگونه بیماری می‌باشد. در چنین اوضاعی، پوشیدن لباس نامناسب نیز می‌تواند برای برخی مشکل ایجاد کند. اگر فکر می‌کنید که هر لباسی را می‌توان برای ورزش کردن انتخاب نمود، سخت در اشتباهید؛ چراکه بسیاری از افراد با تکیه بر این باور به بیماری‌های پوستی دچار شدند که بعدها برای درمان آن بیماری رنج‌های بسیاری را متحمل گشتند. بنابراین باید برای ورزش کردن لباسی مناسب را انتخاب کرد تا علاوه بر اینکه هیچگونه مشکلی فرد را تهدید نکند ورزش را نیز به یکی از تفریحات دلچسب تبدیل نماید. همچنین انتخاب لباس مناسب برای ورزش کردن انگیزه افراد را نیز دو چندان می‌کند. با این همه دلیل قطعا متوجه می‌شوید که خرید لباس مناسب چقدر اهمیت دارد. با توجه به مسائل ذکر شده حتما راهنمای خرید لباس ورزشی پسرانه را مطالعه کنید تا در هنگام خرید سردرگم نشوید!

لباس ورزشی پسرانه خوب چه ویژگی هایی دارد؟

همانطور که گفته شد، باید لباس مناسب با نوع رشته ورزشی انتخاب شود اما با دخیل کردن سلیقه‌تان در هنگام خرید قطعا انگیزه شما را برای ورزش کردن چند برابر خواهد نمود. لذا در هنگام خرید حتما محصولی را انتخاب کنید که با سلیقه‌تان هماهنگی داشته باشد. در ادامه به ویژگی‌های لباس ورزشی پسرانه خواهیم پرداخت:

قیمت لباس ورزشی پسرانه

اولین نکته که باید در راهنمای خرید لباس ورزشی پسرانه از آن یاد کرد؛ قیمت لباس است. به عبارت بهتر، مهم‌ترین فاکتوری که فرد باید قبل از هر گونه اقدام برای خرید به آن توجه کند قیمت محصول می‌باشد. چراکه در این هنگام، انتخاب راحت‌تر صورت خواهد گرفت، با بهره بردن از این روش بسیاری از لباس‌هایی که در محدوده قدرت خرید شما نیستند از رده کنار می‌روند و انتخاب راحت‌تر می‌شود. بنابراین بهتر است از قبل بودجه مد نظر خود را برای خرید کنار بگذارید تا در نهایت خریدی سریع، با کیفیت و مد نظر خود را به سرانجام برسانید.

جنس لباس ورزشی پسرانه

معمولا پسران جوان پوست حساسی دارند. این موضوع به دوران بلوغ نیز بازمی‌گردد. لذا باید برای خرید، جنس پارچه‌ای را انتخاب کنند که جوش‌های احتمالی پوست را تحریک و بیشتر نکند. به بیان ساده‌تر لباس باید به گونه‌ای باشد که هوا در آن رد و بدل شود و اکسیژن کافی را به پوست برساند. بهترین جنس‌های لباس، نخ، نخ پنبه، کتان، پلی استر و … هستند. موارد ذکر شده به جهت کاهش یا جذب تعریق، به عنوان بهترین گزینه‌ها برای لباس‌های ورزشی برگزیده شده‌اند. با توجه به این مطلب می‌توان جنس لباس را به دو دسته الیاف طبیعی و الیاف غیر طبیعی تقسیم‌بندی کرد.

لباس هایی با الیاف طبیعی

همانطور که در بالا اشاره کردیم لباس‌هایی از جمله نخ، نخ پنبه، کتان و… جزء لباس‌هایی با الیاف طبیعی هستند. اگر قصد دارید لباسی با الیاف طبیعی تهیه کنید، گزینه‌های ذکر شده بهترین موارد پیش روی شما خواهند بود. البته لازم به ذکر است که این اجناس به دلیل طبیعی بودن امکان آب رفت دارند و باید حتما در هنگام خرید این به این مسئله توجه داشته باشید. از طرفی لباس‌هایی که از الیاف طبیعی ساخته شده‌اند، عرق بدن را به صورت کامل به خود جذب می‌کنند که در این صورت باید به سرعت تعویض شوند. نکته دیگری که افراد دارای پوست حساس باید به آن توجه لازم را داشته باشند؛ این است که الیاف طبیعی برای آن‌ها بهترین گزینه بوده و مشکلی برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

لباس هایی با الیاف مصنوعی

بهترین گزینه در بین الیاف مصنوعی (تهیه شده از منسوجات پلاستیکی)، جنس پلی استر است. این محصول را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که منافذی برای رد و بدل شدن هوا داشته باشد. به عبارتی با استفاده از این لباس، تعرق به حداقل می‌رسد و از این جهت برای افرادی که به صورت مداوم دچار عرق سوختگی می‌شوند؛ گزینه مناسبی است.

سایز لباس ورزشی پسرانه

در هنگام خرید ضروری است که سایز مناسبی را انتخاب نمایید. برخی بر این باورند که باید برای پسران جوان به جهت اینکه در حال رشد هستند؛ لباس‌های گشادتری تهیه کرد اما باید گفت این یک باور غلط است. بهتر است لباسی که انتخاب می‌کنید متناسب با سایز پسران باشد. نه آنقدر تنگ که در روند تمرینات خلال ایجاد کند و نه آنقدر گشاد که به دست و پا بپیچد. اگر همچنان بر این عقیده پایبند هستید می‌توانید از لباس‌های فری سایز استفاده کنید. در غیر این صورت ممکن است که فرد در هنگام انجام دادن تمرینات، آسیب‌های جبران ناپذیری ببیند. خرید از یک فروشگاه خوب این قابلیت را به شما می‌دهد تا هر لباسی که می‌خواهید و باب سلیقه شماست را در سایزهای متنوع بیابید. کی وی اسپرت، به دلیل داشتن سال‌ها تجربه این امکان را برای شما فراهم نموده است که با خواندن دفترچه راهنمای خرید لباس ورزشی پسرانه، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

کیفیت لباس ورزشی پسرانه

کیفیت لباس ورزشی از اهمیت بالایی برخوردار است. به بیان ساده‌تر در هنگام خرید می‌بایست کیفیت لباس را به خوبی بررسی کنید. منظور از کیفیت، فاکتورهای گوناگونی از جمله نحوه دوخت، نوع نخ به کار برده شده در آن، خاصیت کشسانی پارچه و… است. در صورتی که کیفیت لباس بالا باشد می‌توان سال‌های طولانی‌تری از آن استفاده نمود در غیر این صورت به سرعت لباس پاره شده یا ظاهر اولیه خود را از دست می‌دهد.

کاور ورزشی زنانه نایک بغل باز نوعی تاپ زنانه است. تاپ ها انواع مختلفی دارد و با توجه به شکل طراحی آن ها اسامی مختلفی دارند

چگونه یک لباس ورزشی پسرانه خوب بخریم؟

امروزه با توجه به افزایش فراگیر چاقی و بیماری‌های پس از آن، بسیاری از افراد به ورزش کردن روی آورده‌اند. این افراد باید برای شروع فرایند ورزش برخی از وسایل از جمله لباس ورزشی مناسب خریداری نمایند. پسران جوان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. البته باید قبل از هرگونه اقدام برای خرید راهنمای خرید لباس ورزشی پسرانه را مطالعه نمود تا از بهترین سایز، جنس و کیفیت برای فرد آگاه شد. در غیر این صورت ممکن است با انتخاب نا مناسب در لباس، خطراتی فرد را در هنگام ورزش تهدید کند. خرید از یک فروشگاه مطمئن می‌تواند تمامی این نگرانی‌ها را برطرف کند. کی وی اسپرت با تجربه‌ای که در طول سال‌های متمادی کسب نموده است بهترین محصولات را برای تمامی سلیقه‌ها در نظر گرفته و می‌توان به سادگی و با خیال راحت از این فروشگاه خرید کرد.

در باشگاه  می‌پوشید باید.جوری باشد که فرداحساس راحتی داشته باشد . شلوار‌های گشاد هنگام انجام تمرینات ورزشی احساس راحتی به شما می‌دهند.  بهتراست ازشلوارک‌های تنگ و چسبان که اندام‌تان را به خوبی نشان می‌‌دهنداستفاده کنید.
درباشگاه ورزشی کفش مخصوص باشگاه استفاده کنید که درهنگام تمرینات ورزشی ازادی عمل بیشتر‌ی داشته باشید.

کاور ورزشی زنانه پارچه تنفسی نایکی که مناسب برای گرم کردن و کسب آمادگی در باشگاه و تمرینات ورزشی هست و باید بگم که جنسش پارچه تنفسی که از نخ و پنبه هست. بهترین کاور ورزشی زنانه را از سایت ما بخواهید

دکمه بازگشت به بالا