اقتصادی

دولت برای حل مشکلات زیرساختی مرزهای خوزستان برنامه‌ریزی کند

ترندونی/خوزستان رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت های مرزی خوزستان در 15 سال گذشته توسعه و یا بهسازی نشده است، گفت: دولت باید برای رفع مشکلات زیرساختی مرز خوزستان برنامه ریزی و اقدامات جدی انجام دهد.

شهلا عموری در گفت وگو با ترندونی، در خصوص مشکلات مرزهای تجاری خوزستان، اظهار کرد: باید هر چه سریعتر به وضعیت زیرساخت های موجود در مرزهای تجاری خوزستان رسیدگی شود تا شاهد بهبود صادرات و بهبود صادرات باشیم. صادرات شرایط تجارت در محدوده استان

وی افزود: برای توسعه روابط تجاری با کشورهای همسایه نیاز مبرمی به رسیدگی و رفع زیرساخت های لازم در طول مرزها از جمله مرزهای استان خوزستان وجود دارد و باید به این موضوع رسیدگی شود.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز با بیان اینکه زیرساخت های مرزی خوزستان در 15 سال گذشته توسعه و یا بهسازی نشده است، گفت: دولت باید برای رفع مشکلات زیرساختی مرز خوزستان برنامه ریزی و اقدامات جدی انجام دهد.

عموری تصریح کرد: در سال های اخیر مدیریت لشکر در مرز خوزستان به عنوان یکی از مطالبات جدی فعالان اقتصادی استان تاکنون به طور کامل اجرایی نشده است و این موضوع مانعی بر سر راه توسعه است. تجارت روابط ایران و عراق

وی با تاکید بر بهبود وضعیت زیرساختی مرز خوزستان ادامه داد: این استان علاوه بر کاخ اهواز دارای کاخ های آبادان و خرمشهر نیز می باشد که ظرفیت مناسبی برای توسعه روابط تجاری با کشورهای منطقه دارند. و باید از این ظرفیت ها به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

رئیس اتاق بازرگانی اهواز گفت: کاهش مشکلات در مرزهای استان قطعا می تواند به توسعه تجارت و رشد صادرات از این مرزها کمک کند. این موضوع با همکاری دولت و بخش خصوصی محقق خواهد شد زیرا بخش خصوصی برای این مشکلات راه حل هایی دارد که با ظرفیت دولت قابل اجراست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا