برون مرزی

دمشق:‌ حملات مکرر اسرائیل به اماکن غیرنظامی سوریه جنایت جنگی است

وزارت امور خارجه سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که حملات مکرر رژیم صهیونیستی به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامیان در سوریه جنایت جنگی است.

به گزارش ترندونی و به نقل از سانا، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حمله هوایی شب گذشته رژیم صهیونیستی به حلب اعلام کرد که رژیم اشغالگر با تشدید اقدامات خطرناک خود، صلح و امنیت منطقه و امنیت هواپیمایی کشوری را به خطر می اندازد. سوریه و منطقه

وزارت امور خارجه سوریه افزود: حملات مکرر اسرائیل به ویژه هدف قرار دادن سیستماتیک و عمدی مواضع غیرنظامیان در سوریه که آخرین آن فرودگاه بین المللی حلب شب گذشته بود، بر اساس قوانین بین المللی و اسرائیل جنایت جنگی است. باید مسئول آن باشد

دولت سوریه تاکید کرد که دمشق از حق مشروع خود برای دفاع از سرزمین و مردم خود به هر وسیله ای که لازم باشد استفاده خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل در قبال این جنایات پاسخگو هستند.

سه شنبه شب حوالی ساعت 8 شب به وقت محلی، دشمن صهیونیستی فرودگاه بین المللی حلب را با چند موشک مورد حمله قرار داد. این حملات تلفات جانی نداشت و فقط خسارات مادی در پی داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا