دل پیرو: قهرمانی ناپولی را به پای اوسیمن بنویسید

دل پیرو: قهرمانی ناپولی را به پای اوسیمن بنویسید

الساندرو دل پیرو توضیح داد که چه چیزی ویکتور اوسیمن را به یک مهاجم خاص تبدیل کرده است.

به گزارش ترندونی و به نقل از فوتبال ایتالیا، ناپولی سرانجام قهرمان ایتالیا شد و با اختلاف قابل توجه ۱۶ امتیازی لیگ را فتح کرد. شاگردان اسپالتی می‌دانستند که تساوی مقابل اودینزه برای عبور از خط پایان کافی است و این کار را انجام دادند و با تساوی خارج از خانه قهرمانی خود را قطعی کردند.

تیم تحت هدایت اسپالتی پس از کسب ۲۵ پیروزی، ۵ تساوی و تنها ۳ شکست توانست عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. ویکتور اوسیمن، ملی‌پوش نیجریه‌ای گلی را به ثمر رساند که قهرمانی را برای تیمش به ارمغان آورد. این بیست و یکمین گل فصل او در سری A بود و به او اجازه داد تا با رکورد ۲۱ گل ساموئل اتوئو برابری کند. این بهترین عملکرد یک بازیکن آفریقایی در سری آ است.

الساندرو دل پیرو با تمجید از ویکتور اوسیمن گفت: او در طول فصل توانسته به خوبی پیشرفت کند. او ویژگی‌های خاصی دارد که من آن‌ها را دوست دارم مانند شجاعت، عزم راسخ، عطش برای گلزنی و عملکرد خوب. او بازیکن با اراده‌ای است. من فکر می‌کنم اوسیمن ناپولی را قهرمان کرد. او باعث شد تا ناپولی کم‌ترین فراز و نشیب را داشته باشد و به عنوان قهرمانی برسد. می‌توان این قهرمانی را به پای او نوشت.

اوسیمن بارها گفته است که از اسپالتی و کادرش به خاطر کمک‌هایی که به او کمک کرده سپاسگزار است. این درخشش باعث شده است تا حدود ۱۵۰ میلیون یورو روی این بازیکن ۲۴ ساله قیمت گذاشته شود.

اوسیمن در فصل جاری عملکرد درخشانی در ناپولی داشته و در صدر جدول بهترین گلزنان سری A قرار دارد و همین باعث شده تا مشتریان زیادی داشته باشد اما ناپولی به راحتی این ستاره خود را از دست نخواهد داد.  طبق اعلام اسکای اسپورت ۱ آلمان، ناپولی برای فروش اوسیمن ۱۵۰ میلیون یورو می‌خواهد و باشگاه بایرن مونیخ به هیچ وجه حاضر به پرداخت چنین پولی نیست.

به نظر می‌رسد جشن خیابانی هواداران ناپولی تا چندین روز ادامه داشته باشد. در همین راستا کارناوال‌های شادی شروع به جشن گرفتن کردند تا جنوب ایتالیا بعد از سال‌ها طعم قهرمانی در لیگ را بچشد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا