اقتصادیکسب و کار ایرانی برتر

درب های اسپید و صرفه جویی در انرژی

درب اتوماتیک پر سرعت یا کرکره برقی (های اسپید) چیست؟

درب اتوماتیک پر سرعت یا کرکره های اسپید یکی از انواع کرکره برقی  برای کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و …برای بهره وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف انرژی، ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار، جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، و همچنین از آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارهاو محیط کارخانه جلوگیری و کنترل می کند و اما مهمتر از همه، سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی فوق العاده در زمان می باشد و باعث افزایش راندمان کارکنان خواهد شد.

درب اتوماتیک پر سرعت قابلیت شستشو و ایزوله شدن را درمحیط های بهداشتی همچون داروسازی و کارخانجات مواد غذایی دارد. این درب ها به صورت رول آپ (چرخشی) یا فولدآپ (کنار هم) جمع می شوند. طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به گونه ای است که علاوه بر مجزا نمودن بخشهای مختلف بطور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید.

فواید نصب درب اتوماتیک پر سرعت:

استفاده از درب های اتوماتیک رول آپ یا همان کرکره های اسپید در محیط های صنعتی به دلیل کاهش زمان نقل و انتقالات و جلوگیری از برودت هوا به عنوان یکی از گزینه های مطلوب در کارخانه و محیط های صنعتی می باشد. با توجه به عریض بودن ورودی سوله های صنعتی و تردد مکرر و مداوم وسائط نقلیه مثل کامیون، لیفتراک و … استفاده از درب های کرکره ای صنعتی با موتورهای ساید صنعتی (گیربکس مستقیم) گزینه ای استاندارد جهت نصب این نوع درب ها می باشد.

نصب و راه اندازی درب های صنعتی کرکره ای متناسب با ابعاد و نوع تیغه ها (وزن تیغه ها) متفاوت است و تمامی روش های نصب مطابق با استانداردهای اروپا بوده و توسط تکنسین های حرفه ای و با تجربه انجام می شود. درب اتوماتیک صنعتی پر سرعت یا hi speed برای کارخانجات، محیط های صنعتی، پالایشگاه ها، نیروگاه ها، آشیانه های هواپیما و … برای بهره وری بیشتر و جلوگیری از اتلاف انرژی، ذخیره سازی در سرمایش و گرمایش محیط و کاهش فشار، جلوگیری از ورود آلودگی، گرد و غبار، و همچنین از آلودگی موجود در هوا و نفوذ حشرات و جانوران موذی در انبارها و محیط کارخانه جلوگیری و کنترل می کند و اما مهمتر از همه، سرعت بخشیدن به کار و صرفه جویی فوق العاده در زمان می باشد وباعث افزایش راندمان کارکنان خواهد شد.

درب اتوماتیک پر سرعت قابلیت شستشو و ایزوله شدن را در محیط های بهداشتی همچون داروسازی و کارخانجات مواد غذایی دارد. این درب ها به صورت رول آپ (چرخشی) یا فولدآپ (کنار هم) جمع می شوند.

تفاوت درب های صنعتی کرکره برقی و فولدآپ

درب  صنعتی سکشنال به دو صورت کرکره برقی چرخشی (رول آپ) و کنار هم (فولد آپ) جمع می‌شوند. درب‌های سریع السیر (بالا رونده) با سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه‌جویی تا 80 درصد انرژی می‌باشد.

درب سریع السیر با بدنه از جنس پی وی سی (pvc) و طلق و یا تیغه های آلومینومی کرکره به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌برداری گسترده در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. این درب‌ها می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.

طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به گونه ای است که علاوه بر مجزا نمودن بخشهای مختلف بطور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید.

درب اتوماتیک پر سرعت قابلیت شستشو و ایزوله شدن را در محیط های بهداشتی همچون داروسازی و کارخانجات مواد غذایی دارد. این درب ها به صورت رول آپ (چرخشی) یا فولدآپ (کنار هم) جمع می شوند.طراحی این محصول به منظور جداسازی فضاهای داخلی و خارجی به گونه ای است که علاوه بر مجزا نمودن بخشهای مختلف بطور کامل، امکان عبور و مرور بسیار سریع و آسان را فراهم می نماید

درب های های اسپید رولی و فولد آپ PVC

این درب‌ها به دو صورت چرخشی (رول آپ) و کنار هم (فولد آپ) جمع می‌شوند. درب‌های سریع السیر (بالا رونده) با سرعت منحصر به فرد امکانی جهت کاهش اتلاف وقت جهت تردد لیفتراک‌ها و وسایل نقلیه در کارخانه و نیز امکان بسیار مناسبی جهت جلوگیری از برودت هوا و صرفه‌جویی تا 80 درصد انرژی می‌باشد. درب سریع السیر با بدنه از جنس پی وی سی (pvc) و طلق به دلیل جنس خاص، شکل آن و امکانات مختلف در اجرا امکان بهره‌برداری گسترده در مکان‌های مختلف را دارا می‌باشد. این درب‌ها می‌توانند صدها بار در روز باز و بسته شوند بدون آن‌که استهلاک قابل توجهی داشته باشند.

درب اتوماتیک پر سرعت در رشت ، درب اتوماتیک پر سرعت پارسیان دُر ، درب اتوماتیک در رشت ، درب اتوماتیک های اسپید در رشت ،انواع درب اتوماتیک در رشت ، قیمت درب اتوماتیک در رشت ،قیمت کرکره برقی در رشت ، قیمت درب اتوماتیک پارکینگ در رشت ، لیست قیمت موتور درب اتومایتک در رشت ,

کره برقی صنعتی یا کرکره های اسپید :

موتورهای مناسب برای درب های  کرکره برقی صنعتی از نظر سرعت و قدرت دارای طیف مختلفی است. قدرت موتورهای گیربکسی ساید صنعتی از 250 نیوتن تا 750 نیوتون بوده و سرعت این موتورها از 5/12 دور در دقیقه (RPM 12.5) تا 27 دور در دقیقه (27 RPM) می باشد که از برتیرین برندهای اروپایی بوده و یکی از شاخص ترین آنها و برند زیمنس آلمان هستند.

نکات خرید موتور درب اتوماتیک

همان طور که گفتیم موتور درب اتوماتیک یک دستگاه بسیار کاربردی در زندگی روزمره انسان ها می باشد زیرا باعث راحت تر شدن استفاده از درب ها و کرکره ها و همچنین باعث افزایش سرعت تردد شده است. برای انتخاب بهترین موتور درب اتوماتیک باید به این نکته توجه داشته باشیم که نوع موتور درب اتوماتیک با توجه به نیاز محیط، نوع درب اتوماتیک و کاربرد آن متفاوت خواهد بود. موتورهای درب اتوماتیک در چندین مدل موتورهای هیدرولیک، پنوماتیک، الکترومکانیکی، تک فاز، سه فاز، موتور برقی AC، موتور برقی DC و غیره تولید می شوند. در ادامه به برخی از نکات مهم خرید موتور درب اتوماتیک اشاره خواهیم کرد.

قدرت و کارایی: موتور درب اتوماتیک باید کارایی بالا و قدرت کافی برای باز و بسته کردن درب را داشته باشد تا درب را به صورت سریع و بدون مشکل باز کند.

سازگاری با درب: این تجهیز باید با نوع و ابعاد درب سازگار باشد و برای نصب آسان و بهینه با قطعات مورد نیاز ارائه شود.

امنیت: موتور درب اتوماتیک باید دارای قابلیت های امنیتی مانند سیستم های حفاظتی و قفل های ایمنی باشد تا از ورود افراد غیرمجاز به داخل ساختمان جلوگیری شود.

صدا و لرزش: این موتورها باید با صدای کم و بدون لرزش کار کنند تا از ایجاد نویز و اختلال در محیط جلوگیری شود.

مصرف انرژی: موتور درب اتوماتیک باید دارای مصرف انرژی کمی باشد تا در طولانی مدت به صرفه بوده و همچنین برای حفظ محیط زیست مفید باشد.

قابلیت تنظیم: موتور درب اتوماتیک باید دارای قابلیت تنظیم سرعت باز و بسته شدن درب باشد تا به نیازهای کاربران پاسخ دهد.

قابلیت نصب آسان: موتور درب اتوماتیک باید توسط یک نصاب حرفه ای نصب شود با این حال موتور درب اتوماتیک باید قابلیت نصب و نگهداری آسان و حرفه ای را هم داشته باشد.

قیمت: قیمت یکی از عوامل مهم در خرید موتور درب اتوماتیک است که باید با توجه نیاز و بودجه کاربر خریداری شود.

دکمه بازگشت به بالا