عمومی

داوطلبان آزمون کاراموزی وکالت ، مراقب باشند

فارغ التحصیلانی که قبل از کسب قانون مجوز وکالت برای این حرفه اقدام کرده بودند ، فقط موظف به ثبت نام در شورای وکالت و درخواست مجوز وکالت بودند ، اما داستان فارغ التحصیلانی که از سال 1976 اقدام به این کار کرده اند. آنها تاریخچه ای جامع دارند.

برای فارغ التحصیلانی که از سال 1976 مایل به وکالت هستند ، قبولی در آزمون وکالت به معنای تحقق یک رویای دست نیافتنی است. در آن زمان هیچ دانش از م institutionsسسات آموزشی ، هیچ فضای مجازی ، هیچ سی دی آموزشی وجود نداشت و این شرط تنها منبع آموزشی در دسترس داوطلبان کتابهای درسی دانشگاه بود و مجموعه قوانین نه در قانون مدنی جدید در قانون مدنی جدید بود و نه دامنه قانون مجازات. خواه داوطلب فارغ التحصیل دانشگاه تهران باشد یا مثل من فارغ التحصیل دانشگاه آزاد در جنوبی ترین شهر مطلق استان فارس (لارستان) باشد ، فارغ از تلاش و کوشش داوطلب وی و اعتماد به خدا. مهربان بودند.

کمتر از یک دهه از تصویب قانون کیفیت اخذ گواهینامه وکیل ، م institutionsسسات آموزشی بهانه ای برای آمادگی داوطلبان در آزمون وکالت با شبیه سازی کلاسهای مقدماتی برای کنکور سراسری پیدا شد و تاکنون تعداد کمی از افراد می دانند که فلسفه چنین نهادهایی است؟ بر اساس کدام فلسفه آموزش ، نیاز به تأسیس این م establishسسات احساس شد؟ با توجه به معلمان و مدیران محترم این م institutionsسسات ، معیارهای انتخاب مربیان از این م institutionsسسات یا تعداد داوطلبان ، منابع و کتابهای درسی در هر کلاس است. در این کیت ها و … چه استانداردها و دستورالعمل های آموزشی تعریف شده است؟ کدام م institutionسسه آموزشی با چه معیارهایی مجوز چنین مسساتی را صادر کرده است؟ آیا کانون وکلا نباید نقشی مهم در بررسی و ارزیابی کیفیت آموزش در این م institutionsسسات داشته باشد؟

این س questionsالات و ده ها س relatedال مربوط به روش آموزش و مدیریت م institutionsسسات مورد نظر درصد کمی از عدم اطمینان است که فکر داوطلبان آزمون های کارآموزی وکالت گران را به خود جلب کرده است ، مشخص نیست کدام دولت و م institutionسسه آموزشی باید پاسخ.

در مقابل مدل سازی انجام شده در راه اندازی و طراحی چنین مراکزی از مutesسسات کنکور سراسری ، باید تأیید شود. بین استانداردهای آموزشی لازم برای آمادگی در آزمون وکالت ، روش های تدریس ، منابع ، مدارک و تجربیات معلمان و حتی توانایی های داوطلبان کنکور سراسری ، سازگاری وجود ندارد.افرادی که در موسساتی مانند داوطلبان آزمون وکالت ثبت نام کرده اند باید حداقل مدرک لیسانس داشته باشند ، دوره های دانشگاهی را با موفقیت به پایان رسانده اند و توانایی دستیابی به یک متخصص حقوقی را دارند که خود را لایق لباس مقدس قانون می داند. با تمام وجود

اکثر همکارانی که این مسیر پرتنش و طاقت فرسا را ​​برای پوشیدن لباس مقدس وکالت پشت سر گذاشته اند ، پس از گذراندن آزمون عملی ، موافقند که برای رسیدن به چنین هدفی ، شب و روز استراحت و خوابیدن برای رسیدن به چنین هدفی انجام می شود. خودش را تحریم کرد و ساعتها درس خواند و یادداشت برداری کرد. کسانی که در چنین شرایط حساسی قرار می گیرند تا از استرس و اضطراب جوانان برای دور زدن و فریب جوانان برای پر کردن حساب های بانکی خود و دستیابی به این هدف کثیف ، دروغ بگویند از تلاش های غیرقانونی و غیراخلاقی به روش های مختلف دریغ کرده اند ، آنها حقیقت را به قلب و ذهن جوانان.

چنین وضعیتی می تواند به پاشنه آشیل در آینده شغلی و حتی زندگی جوانان عزیز تبدیل شود ، تا آنجا که دکسانی که از این طریق با وعده های دروغین مانند فروش سوال ، ارائه کلاهبرداری در جلسه امتحان و … فریب خورده اند ، وقتی واقعیت را کشف کرد ، کمترین آسیب را به کل سرمایه خانواده خود نسبت به چنین کلاهبرداری اختصاص داده اند. برای چنین شخصی ناامیدی است. تلاش های در حال انجام و مشکلات بهداشت روان که مانع از تمرکز و آمادگی مجدد داوطلب برای آزمایش مجدد می شود ،این حداقل آسیب احتمالی ، ضمن اطلاع متقاضیان ، به نظارت مقامات قانونی م institutionsسسات و افرادی که به طور فعال دوره های آموزشی را ترتیب می دهند ، نیاز دارد.

اگرچه نظارت بر چنین م institutionsسساتی محدود به مراکز آموزش وکلا نیست ، لازم است نهادهای دولتی دامنه نظارت بر این م institutionsسسات را گسترش دهند ، اما وضعیت خاص داوطلبان آزمون وکالت نیاز به چنین نظارتی را صد برابر می کند. از آنجا که افرادی در این گروه هستند که دیر یا زود واجد شرایط سربازی شایسته عدالت می شوند ، باید وکیل ، مدافع وکالت در برابر ظلم و ستم باشند. حال ، اگر چنین شخصی در آمادگی برای کنکور شاهد و ناظر بر همه بی عدالتی ها و حرص های شخصی باشد ، پایه های اساسی آمادگی شغلی و اخلاقی وی متزلزل شده است ، و این مسیر اشتباه را در جهت روزها هدایت می کند ، به طوری که ، در رسیدن به هدف ، شخص مورد نظر از همان ابتدا با عدالت کمترین آسیب اخلاقی و اخلاقی را متحمل خواهد شد. بنابراین ، با آرزوی موفقیت برای داوطلبان عزیز به عنوان برادر کوچکترشان ، اکیداً توصیه می کنم قبل از انتخاب مسیر آماده سازی و مسیر ، در مورد سلامت اخلاقی – علمی مجموعه مورد نظر اطلاعات کسب کنید. یا مشاور وی در تحقیقات مربوطه.

وکیل

دکمه بازگشت به بالا