ورزش و تندرستی

حمله ایران تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی‌های اخیر اسرائیل بود

حمله ایران تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی‌های اخیر اسرائیل بود

 مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی گفت: این تنبیهی کوچک در مقابل گستاخی‌های اخیر اسرائیلی‌ها علیه منافع و مستشاران نظامی جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرگزاری ترندونی در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به عملیاد موفق و غرورآفرین «وعده صادق» سپاه علیه اهداف رژیم جعلی و کودک‌کش صهیونیستی اظهار کرد:  این عملیات به خوبی نشان داد که اکنون قدرت بازدارندگی ما به حدی است که نه تنها این رژیم جعلی و موقت بلکه حتی هیچ یک از طرفداران و حامیان صهیونیست‌ها نیز جرات کوچک‌ترین اقدام علیه جمهوری اسلامی ایران را ندارند.

وی با اشاره به رضایت مردم ولایی و انقلابی کشور به ویژه مردم بصیر و متدین آذربایجان شرقی از انجام این عملیات خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی امروز مثل همان غریقی است که برای نجات خود از غرق شدن دست به هر اقدامی می‌زند اما اقدام دیشب نیروهای نظامی کشورمان نشان داد اگر صهیونیست‌ها و حامیان آن‌ها کوچکترین اشتباهی در قبال این موضوع مرتکب شوند به طور حتم با جواب کوبنده‌تری روبرو خواهند شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا