اقتصادی

حل کامل مشکل آب “غیزانیه” اهواز در ماه‌های آینده

ترندونی / خوزستان معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان با اشاره به مشکلات آب در قسمت غیزانیه اهواز ، گفت: به طور کامل برطرف شد.

افشین محمدی در گفت وگو با ترندونی ، براساس آخرین وضعیت آبرسانی در خوزستان اظهار داشت: با تصویب هیئت دولت ، شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی و اهواز ادغام و ادغام شدند. بستگان در روستاهای استان خوزستان.

وی افزود: “چند روز پس از ادغام ، مسئله غازانیه و چالش های این بخش برای روند ادغام در دستور كار ABFA خوزستان قرار گرفته است و بیش از 85 روستای این بخش برای ایجاد ظرفیت و پتانسیل ABFA و بخشهای دیگر. “

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: امیدواریم با همکاری با بسیج سازندگی در دو مورد آینده خواسته های مشروع ساکنان غزنی از شرکت آب و فاضلاب خوزستان را برآورده کنیم. یا سه ماه و به طور کامل مشکل را حل کنید. “

محمدی با بیان اینکه بیش از 90 درصد مشکلات آب شرکت آب و فاضلاب مربوط به مناطق روستایی است ، گفت: شرکت آبفا خوزستان 2 هزار و 741 روستا را تحت پوشش دارد اما در کل حدود 4000 روستا در خوزستان وجود دارد. ما در حال توسعه زیرساخت ها و بسترهای مناسب برای ارائه خدمات به روستاها هستیم.

وی در مورد روستاهایی که در خوزستان دچار تنش آبی هستند گفت: در استان خوزستان 702 روستا دارای تنش آبی هستند که از این تعداد 220 روستا تنش آبی را برطرف کرده اند. سال گذشته بیش از 300 کیلومتر خط انتقال و انتقال صندوق عقب و ثانویه در روستاهای استان خوزستان نصب شده است که بیش از میانگین کشوری است.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: این نشان دهنده تعهد جدی ABFA در حل مسائل مربوط به تنش آب در روستاهای خوزستان است.

محمدی گفت: کارکنان شرکت آب و فاضلاب خوزستان به صورت 24 ساعته در کنار مردم هستند و تمام نگرانی های آنها با بهره گیری از توان داخلی شرکت ، مشکلات روستاها را برطرف می کند.

وی در مورد پروژه های در دست اجرا گفت: ما هر ماه پروژه های روستایی را افتتاح خواهیم کرد تا مردم در روستاها بتوانند از خدمات مورد نظر خود استفاده کنند. در همین راستا تحقیقات بیشتری در روستاها انجام شده و در صورت تأمین منابع مالی پروژه های متعددی اجرا خواهد شد.

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: پس از سفر رئیس مجلس و همکاری استاندار خوزستان و ABFA ، 702 روستای دارای تنش آبی در استان خوزستان تأمین می شدند. 680 میلیارد تومن ، ما می توانیم گام های مثبتی در ارائه خدمات مورد نظر خود به مردم برداریم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا