ثبت نام مسکن ملی در سی سخت

ثبت نام مسکن ملی در سی سخت

وزارت راه و شهرسازی از آغاز ثبت نام متقاضیان مسکن در برنامه اقدام ملی مسکن در شهر زلزله زده سی سخت خبر داده است اما اطلاعاتی در مورد تعداد واحدها یا تفاوت این طرح ارائه نکرده است. تجدید واحدهای آسیب دیده

به گزارش ترندونی ، وزارت راه و شهرسازی در گزارشی اعلام کرد که زمین لرزه در سی سخت ، در مرکز شهر دن ، در استان کهگیلویه و بویراحمد ، برای تأمین مسکن خانواده های بی سرپرست در این شهر بوده است. ، متقاضیان واجد شرایط ثبت نام. در برنامه اقدام ملی مسکن ، از آنها دعوت شده است که از امروز تا سال 2017 به سیستم برنامه اقدام ملی مسکن tem.mrud.ir مراجعه کنند. جمعه ، 20 مارس ، نیمه شب.

از جمله مزایای متقاضیان می توان به لغو شرایط ازدواج و خانه داری برای نخبگان دانشگاهی ، ثبت نام افراد دارای معلولیت جسمی از 20 سال به بالا ، کاهش سابقه اقامت مهاجران از کلان شهرها و اخراج مهاجران از استان تهران اشاره کرد. از طرف دیگر ، صندوق مسکن هیچ اطلاعاتی در مورد نوسازی مناطق زلزله زده ارائه نداد. تعداد واحدها نیز مشخص نیست.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام با شرایط زیر اقدام کنند: از تمدید سیستم از سال 2016. شنبه 14 مارس ، ساعت 2 بعد از ظهر ، 2016 جمعه ، 20 مارس ، در نیمه شب ، نشانگر سیستم برنامه اقدام ملی مسکن tem.mrud. و:

به دلیل محدودیت در عرضه زمین ، با بهبود و تحقق شرایط ، متقاضیان نهایی با توجه به ظرفیت برآورد شده از بین متقاضیان تأیید شده انتخاب می شوند.

الف) شرایط متقاضی

متقاضیان می توانند مطابق ماده 1 مقررات اجرایی قانون سازماندهی و نگهداری تولید و تأمین مسکن شرکت کنند:

متقاضیان و افراد تحت تکفل هیچ اقامتگاه و مسکونی ندارند (از اول ژانویه 1984) و از سال 1357 22 نوامبر – از محل هر سازمان غیر دولتی عمومی مربوط به مسکن ، از جمله زمین ، واحدهای مسکونی یا تأسیسات. از یارانه ها برای خرید یا ساخت مسکن استفاده کرد. به عبارت دیگر ، سازگاری با محیط زیست فرم “ج” هنگام استعلام از سیستم مربوطه (موضوع ماده 1 قانون اجرای قانون تأمین مسکن و سازمان تأمین کالا).

متقاضی متأهل یا مدیر خانه.

زنان خود اشتغالی اگر حداقل 35 سال سن داشته باشند.

افراد زیر ممکن است بدون ازدواج و بدون سرپرست خانوار متقاضی واجد شرایط باشند:

نخبگان علمی با معرفی صندوق نخبگان ملی کشور

معلول جسمی ، حرکتی که حداقل بیست (20) سال سن داشته و یک سازمان رفاه ملی را معرفی کرده است.

متقاضیان متاهل یک برنامه اقدام ملی مسکن می توانند تعهد نامه محضری را از طرف همسر خود با موافقت با شرایط انتصاب برنامه اقدام ملی مسکن به همسر خود ارائه دهند ، مشروط بر اینکه اطلاعات را از طرف متقاضی و متقاضی در فرم C تکمیل کنند. همسر. ، سایر الزامات قانونی را برآورده می کند. از مزایا و فرصتهای برنامه اقدام ملی مسکن بهره مند شوید.

در پنج سال گذشته حداقل 5 سال در شهر مورد درخواست زندگی می کند

اقامت مهاجران از کلانشهرها به شهرهای دیگر کشور به یک سال کاهش می یابد ، برای کارمندان دولت که با دستور م ofسسه مربوطه نقل مکان می شوند (به جز استان تهران) ، این سابقه ملاک نخواهد بود.

شهرهای جدید نیاز به حداقل 5 سال سابقه اقامت در شهر جدید یا مادر مادر و یا در شهرهای دیگر دارند که به دلیل کمبود زمین دولتی امکان اجرای پروژه وجود ندارد و متقاضیان به شهرهای دیگر معرفی می شوند. شهرهای همسایه ، از جمله شهرهای جدید.

از سال 2005 ابتدا تاکنون فرصت ساخت و ساز یا خرید مسکن از سیستم بانکی دریافت نشده است.

متقاضیان واجد شرایط تأیید شده در سیستم همچنین برای استفاده از واحدهای برنامه اقدام ملی باید شرایط زیر را داشته باشند:

منع قانونی برای به دست آوردن خدمات بانکی (به عنوان مثال ، چک های برگشتی ، اسناد معوقه و غیره).

توانایی تأمین مالی ساخت مسکن بیش از تسهیلات بانکی با در نظر گرفتن هزینه های حین ساخت.

امکان واریز حداقل 400 میلیون آزمایش در مرحله اول به متقاضیان واجد شرایط براساس گزارش معتمد.

امکان پرداخت ماهیانه کمک های بانکی دریافتی با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار (در حال حاضر 18٪)

ب) مدارک مورد نیاز برای اخذ صلاحیت

تصویری از کارت ملی متقاضی را بارگذاری کنید

شناسه عکس متقاضی و افراد تحت تکفل را بارگذاری کنید

در صورت لزوم ، تصویر گواهی مراقبت را بارگذاری کنید

در اینجا نحوه بارگذاری تصویری از درخواست خود برای اجازه اقامت در شهر برای پنج سال گذشته آورده شده است:

گواهی آموزش کودکان

اسناد مربوط به محل تولد متقاضی یا همسر یا فرزندان وی

مجوز اخذ کارمندان اتحادیه برای متقاضی یا همسر

سابقه مزایای بیمه مدعی یا همسر

گواهی اشتغال ادارات دولتی توسط متقاضی یا همسر

گواهی پرداخت (بازنشستگان و مستمری بگیران)

تصویری از سند مالکیت را برای متقاضیان دارای زمین بارگذاری کنید

بنابراین ، گزارش برنامه اقدام ملی مسکن از سال 2009 سپتامبر. – حسناس روحانی – رئیس جمهور – تهرانزه را بزنید. طرح اصلی ساخت 400000 واحد بود که به گفته مقامات وزارت راه و شهرسازی اکنون به 504000 واحد رسیده است. وزارت راه و شهرسازی هر سه ماه گزارش می دهد که هزینه هر متر مربع مسکن عمومی 2.7 میلیون جلد است. درآمد اولیه متقاضیان 40 میلیون تومان است. تا نوامبر سال جاری ، 11،560 خانه ملی افتتاح شده و گفته می شود 20،000 واحد دیگر در 1400 مورد بهره برداری می شود. در ماه آوریل ، هر ماه 20،000 واحد تا سپتامبر افتتاح می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا