برون مرزی

توییتر در صورت عدم پایبندی به قانون در روسیه مسدود می‌شود

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، آژانس ارتباطات ، اطلاعات ، فناوری و رسانه های عمومی فدرال روسیه قصد دارد این شبکه اجتماعی را در روسیه مسدود کند در صورتی که شبکه اجتماعی توقیعی توئیتر را حذف نکند.

وادیم سوبوتیم ، معاون مدیر سازمان ، به خبرگزاری تاس گفت: “اگر توئیتر با این قانون مطابقت نداشته باشد ، ما احتمال مسدود كردن كامل این شبکه اجتماعی در روسیه را در دستور كار قرار خواهیم داد.”

وی در ادامه گفت که اگر توییتر از تمام قوانین پیروی کند ، این قانون لغو می شود.

10 مارس یک سازمان روسی پس از نقض قوانین روسیه در توئیتر ، سرعت یک شبکه اجتماعی در روسیه را کاهش داده است.

از 10 مارس ، یک آژانس فدرال روسیه گفت که محتوای 3168 را که از توییتر ممنوع شده بود حذف نکرده است.

اداره ارتباطات ، اطلاعات ، فناوری و رسانه های عمومی فدرال نظارت می کند که اگر توییتر به بی توجهی به الزامات قانونی ادامه دهد ، تا زمانی که شبکه اجتماعی محتوایی را تبلیغ کند که منجر به خودکشی ، پورنوگرافی کودکان و اطلاعات مربوط به استفاده از آن شود ، علیه Twitter توجیه می شود. دارو را بردارید.

یوگنی زایتسف ، رئیس آژانس کنترل ارتباطات الکترونیکی نیز گفت که نگهبان روسی آماده مذاکره با توئیتر است ، اما شبکه اجتماعی هنوز به درخواست ها پاسخ نداده است.

در اول فوریه ، روسیه قانونی را تصویب کرد که طبق آن رسانه های اجتماعی مجبورند محتوای ممنوع را به طور مستقل شناسایی و مسدود کنند. رسانه های اجتماعی باید بلافاصله اقدام کنند تا دسترسی به چنین اطلاعات ممنوع را محدود کنند.

اگر این شبکه های اجتماعی قادر به ارزیابی خود محتوا ظرف 24 ساعت نباشند ، مدیران شبکه های اجتماعی باید اطلاعات را به خدمات ارتباطات و رسانه های فدرال ارسال کنند.

انتهای پیام


دکمه بازگشت به بالا