ورزش و تندرستی

تندروان: مربی گری خود را با ولاسکو آغاز کردم/ خوشحالم که با تلاش قهرمان شدیم

محمدرضا تندروان پس از قهرمانی شاگردانش در لیگ برتر والیبال گفت: والیبال ایران اکنون به تلاش های او احترام می گذارد.

به گزارش ترندونی ، از ساعت 16:00 دو تیم شهرداری ارومیه و تیم های فولاد سیرجان در سومین فینال لیگ برتر والیبال به مصاف هم رفتند. سالن فدراسیون والیبال.

با توجه به اینکه بازی سوم در دور آخر این مسابقات دنبال می شد ، هر تیم در صورت پیروزی به عنوان قهرمانی دست می یافت و تیم فولاد سیرجان موفق شد با نتیجه 3 بر یک پیروز شود و قهرمان این دوره از مسابقات شود. .

محمدرضا تندروان پس از این پیروزی و قهرمانی گفت: دوست دارم رضا ابراهیمی عزیز را به یاد بیاورم و امیدوارم روحش شاد شود. این قهرمانی برای من بسیار زیبا و شیرین بود زیرا ما 9 ماه کار تیمی داشتیم. در اولین بازی نهایی ، به دلیل سه مسابقه قبلی ، وقتی سه برد داشتیم ، تمرکز کافی نداشتیم و با وجود شایستگی های خود ، نمی توانستیم برنده شویم.

وی افزود: در بازی دوم یک بازی قابل قبول معرفی کردیم و پیروز شدیم. در مسابقه سوم بازی سختی داشتیم زیرا تیم بازیکنان خوبی مقابل ما و پشتیبانی کامل ارومیه ها داشت و آنها برای کسب اولین قهرمانی آمدند. ما در 48 ساعت گذشته روی یک بحث روانشناسی کار کرده ایم و سرانجام مردم ما فینال خوبی را دیده اند.

تندروان گفت: باید بگویم والیبال ایران قهرمان شده است. در این شرایط ، برگزاری یک لیگ منظم در کرونا دشوار بود. ما امیدواریم که این قهرمانی وجود بازیکنان و خاطره ای خوب را برای سوری ها ثابت کند. والیبال ایران اکنون به تلاش احترام می گذارد زیرا روابط با قوانین تغییر می کند و من این را دوست دارم. بازیکنان زیادی دیده شده اند و من بسیار خوشحالم که با تلاش خود قهرمان شدیم. من حرفه مربیگری خود را با آقای آغاز کردم. ولاسکو و آقای ولاسکو به من آموختند که مربیگری یک کار است نه یک نتیجه. اگر کار به درستی انجام شود ، نتیجه حاصل می شود و من به کار خود اطمینان داشتم. حتی اگر قهرمان نمی شدیم ، من تیم خود را قهرمان می دانم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا