حوادث و رویدادها

تقویت سامانه های سیار امدادی از اولویت های معاونت بهداد ناجا

معاون بهداد ناجا از تقویت و نوسازی پارک سیستم های کمک سیار ناجا برای انجام مأموریت این معاون در پشتیبانی از مأموریت های رزمی و پلیس خبر داد.

به گزارش ترندونی ، سردار محمدرضا حسینی وی در بازدید از رزمایش سامانه های کمک سیار تهران اظهار داشت: نیروهای پلیس در جمهوری اسلامی ایران در حال انجام مأموریت های گسترده و پیچیده ای از داخل شهرها به تمام نقاط کشور برای ایجاد امنیت طولانی مدت و حاکمیت نظام اسلامی هستند. آهسته

معاون بهداد ناجا در مورد مأموریت معاون برای پشتیبانی از مأموریت های رزمی و پلیس گفت: تقویت و نوسازی سیستم های کمک موبایل به دلیل اهمیت و نقش آنها در کاهش خسارت مأموریت و عوارض جانبی ، اولویت اصلی است. توسط این معاون دنبال می شود.

وی وجود جدیدترین ناوگان امدادی ، مربوط به مأموریت های ناجا در مناطق مختلف جغرافیایی را 60-65 درصد کاهش تعداد قربانیان مأموریت های پلیس عنوان کرد: کمک به موقع و موثر در محل برای مجروحان تحت سیستم های اضطراری. کمک موبایل به روز شده و مجهز می تواند دو برابر ارائه خدمات در مراکز درمانی باشد.

معاون بهداد ناجا با بیان اینکه تقویت سیستم های کمک سیار هر ساله در برنامه های معاونت بود ، توضیح داد: با حمایت آینده هیئت ناجا ، این مهم از طریق افزایش تلاش ، هم افزایی ، قدرت و سرعت ما به دنبال پشتیبانی حداکثری از ماموریت های دائمی در این مرز و بوم هستیم .

به گزارش پایگاه خبری پلیس حسینی ، هدف از این رزمایش بررسی و ارزیابی میزان آمادگی ، سرعت عملیات و نحوه نگهداری و نگهداری این دارایی های سازمانی بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا