ورزش و تندرستی

تعطیلی ادامه‌دار تیم ملی فوتسال زنان/ شهره موسوی کجاست؟

حدود دو سال از آخرین اردوی تیم فوتبال بانوان کشور می گذرد و هنوز وضعیت کادر فنی این تیم مشخص نیست.

به گزارش ترندونی، انتخاب سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران به بن‌بستی تبدیل شده است که فدراسیون هنوز آن را باز نکرده است. هیچ یک از وعده ها در خصوص انتخاب کادر فنی محقق نشده و مسئولان حاضر به پاسخگویی نیستند.

در گذشته نام شهناز یاری، فاطمه شریف و نیلوفر اردلان به عنوان گزینه های سرمربیگری مطرح بود و حضور علی صانعی به عنوان مشاور فنی در انتخاب کادر فنی فوتبال حواشی متفاوتی را ایجاد کرد. صانعی در نهایت از حضور در تیم ملی کناره گیری کرد و اردلان سرمربیگری پیکان را برعهده گرفت تا با اعلام این که سرمربی تیم ملی نباید هدایت این تیم در لیگ برتر را بر عهده بگیرد، از لیست خارج شود. از سوی دیگر، نام انواع دیگر محو می شود.

آنچه این روزها از شهره موسوی، نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به چشم می خورد، مصاحبه هایی است که گاهی در سایت فدراسیون فوتبال منتشر می شود. وعده او برای انتخاب مربی ضد فوتبال محقق نشده و همچنان دست نیافتنی است. نادره درودیان، دبیر کمیته بانوان کمیته فوتبال نیز مانند گذشته تمایلی به گفت‌وگو با رسانه‌ها ندارد و درباره عملکرد این کمیته درباره فوتبال توضیحی نمی‌دهد.

در حالی که بازی های داخل سالن آسیایی که قرار بود در سال 2014 برگزار شود، 19 اسفند ماه لغو شده است، جام ملت های آسیا در انتظار برتری است و ایران به عنوان قهرمان دو فصل گذشته همچنان در مرحله انتخابی کادر فنی و در تیم ملی قرار دارد. بسته است.

علاوه بر فرصت های تدارکاتی محدود، بحث نیاز به جوان گرایی در تیم ملی مطرح می شود که استقرار کادر فنی و تشکیل اردوهای تیم ملی را به تاخیر می اندازد و سرمربی انتخابی بازیکنان سابق تیم ملی را راضی می کند. که از قبل در دسته هستند با هم کار می کنند و راحت تر هماهنگ می شوند.

فدراسیون فوتبال این روزها شرایط خوبی را برای تیم فوتبال بانوان فراهم کرده است اما این تمرکز باید روی سایر حوزه های فوتبال و فوتسال بانوان نیز باشد. فوتسال دو بار قهرمان جام ملت ها شده است و انتظار می رود دولت راه را برای سومین قهرمانی هموار کند اما بی توجهی گریبان تیم را خواهد گرفت.

شهره موسوی که مدیر فوتبال زنان و آینده سازان شده است و بیشترین آرا را در مجمع انتخابات فدرال کسب کرده است، به نظر نمی رسد اقدامی آشکار انجام دهد و ظاهرا دغدغه های شخصی خود را در اولویت قرار داده است. به این ترتیب پاسخ مناسبی به رای اعضای مجمعی که آن را به عنوان نایب رئیس منصوب کرده‌اند نمی‌دهد و ضروری است شهاب‌الدین عزیزی خادم به‌عنوان رئیس فدراسیون فوتبال برای حفظ حراست اقدام جدی انجام دهد. به او. رای گیری در مجلس و حقوق زنان ورزشکار. وضعیت معاونت خود را مشخص کنید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا