برون مرزی

ترامپ به فرماندار نیویورک: کمتر صحبت کنید و بیشتر عمل کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریكا در پیامی در توئیتر خود به شدت از اندرو كوومو فرماندار نیویورك انتقاد كرد.

وی در پیامی در توئیتر خود نوشت: “فرماندار كومو باید بیشتر وقت خود را صرف كار كند و وقت كمتر را برای ستایش خودش بگذراند.” از این کار خارج شوید و شروع به کار کنید. “متوقف حرف زدن.”

ترامپ نوشت: “ما هزاران تخت بیمارستان را كه شما به آن نیازی ندارید یا از آنها استفاده کردید ساخته ایم و بسیاری از تولیدکنندگان اکسیژن مورد نیاز شما را به شما داده ایم و به شما کمک کرده ایم که تست های مورد نیاز خود را بدست آورید.” . “

رئیس جمهور نوشت: “ما پول زیادی به نیویورک دادیم و بیشتر از هر کشور دیگری به آن کمک کردیم و مجهز کردیم.” این مردها و زنهای بزرگی که این کار را کردند ، هیچ تشکر از شما نشنیدند: آمار آنها خوب نیست. “کمتر حرف بزن و بیشتر عمل کن.”


اندرو کوومو ، فرماندار نیویورک

ایالت نیویورک بیشترین تعداد کروناویروس و قربانیان را در ایالات متحده دارد.

براساس آخرین آمار ، تعداد مبتلایان به کرونا در ایالت نیویورک به بیش از 226000 و تعداد قربانیان تاج به بیش از 16.700 رسیده است.

فرماندار نیویورک گفت: “دولت ترامپ می دانست که سرماخوردگی سرانجام وارد کشور خواهد شد ، اما دیر واکنش برای فاجعه فعلی دیر شده است.” (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام /.

دکمه بازگشت به بالا