اقتصادی

تخصیص ۶۵ میلیارد ریال جهت لایروبی اسکله صیادی اروندکنار

ترندونی/خوزستان نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی از اختصاص 65 میلیارد ریال اعتبار از سوی سازمان هدفمندی یارانه ها برای لایروبی اسکله صیادی اروندکنار خبر داد.

جلیل مختار در گفت وگو با ترندونی، درباره لایروبی اسکله صیادی اروندکنار اظهار کرد: لایروبی برای صیادان بسیار مهم است. زمانی که قایق های ماهیگیری در دریا هستند، چون لجن اسکله لایروبی نشده است، ماهیگیران قبل از توقف منتظرند تا دریا آرام شود و آب بالا بیاید.

وی افزود: به دلیل وجود لجن زیاد، صیادان در هنگام لنگر انداختن نمی توانند حرکت کنند و این رسوبات باید لایروبی شود تا حرکت قایق ها و لنج ها تسهیل شود و به راحتی به سمت اسکله صیادی حرکت کنند. “

مختار گفت: لایروبی اسکله صیادی اروندکنار یکی از برنامه های یکساله است به طوری که این طرح 100 هزار متر مکعب گل از این اسکله صیادی برداشته و می تواند تردد قایق ها را کاهش دهد. آسان ترش کن.

نماینده مردم آبادان در شورای اسلامی بیان کرد: برای لایروبی اسکله صیادی والفجر 8 رودخانه کسر از یک لنج لایروبی و پنج دستگاه بیل مکانیکی با بوم های بلند استفاده شد.

مختار بیان کرد: عملیات لایروبی اسکله صیادی رودخانه اروندکنار قصر با اختصاص 65 میلیارد ریال از سوی سازمان هدف یارانه ها آغاز شد. در کنار کار لایروبی، آسفالت جاده منتهی به اسکله صیادی اروندکنار را نیز داریم که باید انجام شود.

وی با اشاره به طرح چهار هزار هکتاری آبزی پروری دریایی در محدوده اروندکنار تا چوئبده گفت: مطالعات این طرح ادامه دارد و پس از اتمام مطالعات، طبق برنامه ارائه شده از سوی اداره کل شیلات، عملیات اجرایی انجام می شود. برنامه ریزی شده است. زیرساخت نصب خواهد شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا