عمومی

تخصیص ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار آب‌رسانی برای روستاهای اردستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سرهنگ پاسدار روح‌الله صنعتکار شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: سپاه در حوزه اقتصادی و برای جلوگیری از مهاجرت معکوس در روستا اقداماتی انجام داده است که در این راستا اعتباری بالغ بر ۴۴۱ میلیون تومان برای مرمت قنوات روستاها از جمله روستاهای قهساره، تلک‌آباد، امیران و غیره اختصاص یافته است.

وی افزود: در چهار روستا از جمله روستاهای موغار، مار، نیسیان و آردرانچه بالغ بر ۲۲۷ میلیون تومان اعتبار آب‌رسانی در حوزه اصلاح و لوله‌کشی هزینه شده است.

فرمانده سپاه اردستان خاطرنشان کرد: امسال برای اولین بار بالغ بر ۷۰ نفر تذکر دهنده یا آمران به معروف در کل شهرستان اردستان و در پارک‌های سطح شهر حضور داشتند و با افراد به زبان نرم صحبت کرده و تذکر لسانی می‌دادند.

صنعتکار ادامه داد: همچنین ۶ ایستگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان راه‌اندازی شده و به افراد با حجاب یا خوش‌حجاب هدایا و اقلام فرهنگی به‌منظور تشویق با هزینه‌ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان داده شد.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها حلقه ارتباط بین مردم و سپاه هستند و از انتقادات و گلایه‌های مردمی بیشتر اطلاع دارند بنابراین بهتر می‌توانند انتقادات مردمی را به ما اطلاع دهند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: در همین چندماهه اخیر سپاه اردستان در حوزه کمک‌رسانی به نیازمندان و محرومان اقدامات خوبی انجام داده و در سطح استان رتبه‌های سوم یا چهارم را در اختیار دارد.

صنعتکار تصریح کرد: سپاه اقداماتی در راستای جذب بودجه و آب‌رسانی برای روستاها اقداماتی انجام داده همچنین سعی می‌شود در قرارگاه امام حسن مجتبی که در تهران تشکیل خواهد شد، بودجه شهرستان چند برابر شود تا مشکلات در حوزه آب‌رسانی و آب شرب روستاها برطرف شود.

وی خاطرنشان کرد: محلات اسلامی توسط ناحیه بسیج در سطح شهرستان تشکیل شده که در این راستا نقاط قوت و ضعف محلات شناسایی می‌شود همچنین نقاط ضعف با محوریت امام جماعت مسجد بررسی و پیگیری می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان بیان کرد: در ارتباط با موضوع عفاف و حجاب توسط وزارت کشور بیانیه صادر شده که نشان دهنده اهمیت موضوع است و اکنون عفاف و حجاب تبدیل به یکی از مسائل اول کشور شده است.

دکمه بازگشت به بالا