اقتصادی

تحریم ها با جهش تولید بی اثر می شوند

ترندونی / مرکزی معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی استان مرکزی گفت: جهش تولید و رویکرد به تولید داخلی منجر به فروپاشی تحریم ها می شود.

بهروز اکرمی امروز سه شنبه 5 مرداد در بازدید از چندین واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی ساوه ، کاوه ، به خبرنگاران یادآوری کرد: سال جدید را سال جهشی می نامند: در بازار ارز و ارزش پول ملی مشکلاتی وجود دارد. تمام تلاش های دولت برای رهایی از این مشکلات ، که مانعی برای رونق و جهش در تولید تلقی می شود ، متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه اعمال تحریم های سرکوبگر مشکلات اقتصادی و تولیدی را ایجاد می کند ، افزود: خوشبختانه بسیاری از تولید کنندگان و کارآفرینان در استان مرکزی خصوصاً در شهرک صنعتی ساوه در کاوه تهدیدهای اقتصادی از قبیل نوسانات نرخ ارز و تحریم ها را به فرصت تبدیل کرده اند و توانسته اند جهش و سرعت بیشتری داشته باشند. تولید ” ايجاد كردن.

معاون استاندار مرکزی افزود: ایجاد طرحی برای توسعه و گسترش خطوط تولید با در نظر گرفتن تحریم ها و مشکلات اقتصادی نشان می دهد که کارآفرینان و سرمایه گذاران با استفاده از همه ظرفیت ها و نیروها خود را برای سرعت بخشیدن و پرش تولید می کنند.

وی با تأکید بر لزوم نگاه به ظرفیت داخلی و تولید ملی در مواجهه با تحریم ها ، افزود: اگر تصویر تولید ملی به درستی شکل بگیرد مطمئناً تحریم ها از بین می رود و می تواند مشکلات اقتصادی را کاهش دهد.

اکرمی بر تلاش جدی همه دستگاههای دولتی و بخش خصوصی برای تحقق جهش در تولید تأکید کرد و افزود: بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و بررسی مشکلات و برآورده کردن نیازمندی ها موانع تولید را برطرف می کند.

وی با اشاره به کاهش چالش ها و مشکلات کارگری امسال نسبت به سال گذشته در استان مرکزی ، افزود: کاهش قابل توجه مشکلات در بخش های تولیدی و صنعتی در استان مرکزی نشان می دهد که اتفاقات خوبی در این زمینه افتاده و انتظار می رود آنها با دقت و شفافیت بیشتری نسبت به مردم منعکس می کنند ، به گونه ای که جو امید و رونق تجارت در جامعه حاکم است و مردم باید بدانند که در شرایط سخت تحریم ، جهشی در تولید وجود داشته است.

معاون استاندار مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه فضای کسب و کار در کشور نسبت به گذشته از نظر وضعیت مطلوبی است و با اراده ملی و تلاشهای اجتماعی در مواجهه با بحران و مشکلات اقتصادی صورت می گیرد و ملت ایران مصمم به تسریع و جهش تولید هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا