عمومی

تأمین قیر رایگان برای عمران و آبادانی ۸۰ روستا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

صدیف بدری در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در حال رصد تسریع عملیات اجرای پروژه راه آهن اردبیل – میانه با تامین اعتبار هستیم و منابع ملی نیز در لایحه بودجه سال آینده راه آهن اردبیل – پارس آباد لحاظ شده است.

توسعه زیرساخت های بدری در مناطق شهری و صنعتی همراه با تکمیل پروژه فاضلاب اردبیل و من نیستم وی یادآور شد و تصریح کرد: حدود 200 میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه ها در نظر گرفته شد تا با تامین نقدی این منابع بتوانیم بر سرعت عملیات اجرایی در این مناطق نظارت داشته باشیم.

وی 30 میلیارد تومان برای جاده اردبیل اختصاص داد. آرژانتین و از اجرای قرارداد اعطای زمین برای ساخت مسکن در اردبیل خبر داد و گفت: با موافقت رئیس صندوق مسکن قرار شد قیر رایگان برای آسفالت و بهسازی استفاده شود. 80 روستا

بدری با اشاره به اینکه 50 درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند افزود: بیمارستان سبلان باید به سرعت به تجهیزات و امکانات مدرنی مانند سنگ شکن و گسترش اورژانس مجهز می شد اما این پروژه ها انجام می شود. راکد ماند و از مدیریت درمان تامین اجتماعی گلایه داریم.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود خاطرنشان کرد: علاوه بر توقف این پروژه ها، درمانگاه من نیستم در مرحله اجرا هم متوقف شد و هیچ مسئولی در قبال آن نیست.

نماینده مردم اردبیل شیرجه رفتن، من نیستم و سرعین در شورای اسلامی افزود: ما از دفاع از حقوق مردم پشیمان نیستیم و خط قرمز ما دفاع از حقوق مردم است و بلافاصله و با تنبلی با مدیرانی که نتوانند رضایت مردم را جلب کنند رابطه حقوقی خواهیم داشت.

دکمه بازگشت به بالا