عمومی

بیانیه کانون وکلای دادگستری مرکز در محکومیت حملات صهیونیست‌ها به غزه

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز حملات بی رحمانه رژیم اشغالگر اسرائیل به مردم بی دفاع فلسطین را محکوم و آن را نقض قوانین حقوق بشری قلمداد کرد.

به گزارش ترندونی ، به نقل از روابط عمومی کانون وکلای دادگستری مرکز،حسین طالع، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص نقض حقوق بشر وحملات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر به مردم بی دفاع فلسطین ضمن ابراز تاسف و محکوم کردن اقدامات اخیر این رژیم اظهار داشت: نقض فاحش حقوق بین الملل بشردوستانه و نیز نقض گسترده حقوق بشر با حملات جنایت کارانه رژیم اشغالگر به مردم بی دفاع فلسطین و علی الخصوص به بیمارستان المعمدانی غزه که باعث کشته شدن تعداد زیادی از بیماران، غیر نظامیان و زنان و کودکان بی گناه شد را به شدت محکوم می نماییم. ‎ 

طالع در ادامه اظهار داشت ، کمیسیون امور بین الملل کانون با قید فوریت و با مطالعه دقیق، ابعاد این جنایت بی سابقه را که وجدان جمعی بشری را آزرده است، از منظر اسناد بین‌المللی بررسی نموده و گزارش جامع و کاملی را به هیات مدیره کانون وکلا جهت پیگیری ارائه کند. ‎کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن همدردی با ملت ستمدیده فلسطین با استفاده از تمام ظرفیتهای علمی- حرفه ای کانون، آمادگی کامل خود را برای پیگیری حقوقی این جنایت جنگی در مجامع بین المللی اعلام می نماید.  

رژیم صهیونیستی بیش از یک هفته است که حملات وحشیانه ای را علیه ساکنان بی دفاع فلسطین آغاز کرده و اخیرا در اثدامی غیر انسانی بیمارستان المعمدانی در باریکه غزه را هدف گرفت که بیش از ۵۰۰ فلسطینی از جمله شمار زیادی زن و کودک را به خاک و خون کشید.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا