برون مرزی

بیانیه حزب‌الله عراق در واکنش به نشست اربیل

به گزارش شبکه خبری المیادین ، حزب الله در بیانیه گردان های عراقی گفت: پس از تبدیل شمال عراق به پناهگاه مزدوران و توطئه گران علیه دولت و موسسات و مرکز اطلاعات رژیم صهیونیستی آمریکا ، کسانی که اشک تمساح می ریختند مقر شرارت صهیونیست ها و آمریکایی ها در اربیل را هدف قرار دادند. آنها برای حفظ امنیت در اربیل گریه کردند. جای تعجب نیست که این افراد به عنوان ابزار صهیونیسم با رژیم غاصب جنایت عادی سازی را با نقض آشکار قانون تبلیغ می کنند. عملی که نمی توان آن را حذف کرد.

در این بیانیه آمده است: “افرادی که ادعا می کنند قبیله ای هستند ، برای عادی سازی روابط بین یک قبیله خاص تلاش می کنند تا موقعیت قوی خود را در حمایت از حقوق بشر مردم فلسطین مصادره کنند.” این رویکرد مشکوک توسط کشورهای عادی حمایت می شود. کشورهایی مانند امارات متحده عربی و عربستان سعودی که عادی سازی بین کشورهای عربی را ترویج می دهند. مسلمانان عراق هرگز با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر و تومور سرطانی ایجاد شده توسط نیروهای مستکبر جهانی در منطقه موافقت نمی کنند و هرگز به جز آزادسازی فلسطین و زیارتگاه های آن قانع نخواهند شد.

در این بیانیه آمده است: مقاومت اسلامی در برابر گردان های حزب الله معتقد است که عملیات علیه مخفیگاه های رژیم صهیونیستی-آمریکایی باید برای رهایی از آنها و حفظ امنیت کشور ادامه یابد تا به خیانتکاران عادی اجازه داده نشود. روابط ’.

311311

دکمه بازگشت به بالا