اقتصادی

به دنبال گسترش صنایع دریایی در خوزستان هستیم

ترندونی/ خوزستان وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دنبال توسعه صنعت دریایی در خوزستان هستیم، گفت: صنعت دریانوردی با وجود سواحل بسیار وسیع و زمین های فراوان، متاسفانه بسیار عقب مانده است. ”

سیدرضا فاطمی امین امروز 29 دی ماه در بازدید از شهرک صنایع دریایی ساحلی اروند آبادان گفت: خوشحال شدم، خوشحال شدم، خوشحال شدم.

به گزارش ترندونی، با وجود سواحل بسیار عریض و زمین های زیاد، متاسفانه در صنعت دریانوردی بسیار عقب هستیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حتی اگر تعمیرات کشتی های ایرانی در کشور انجام شود، اشتغال زایی زیادی ایجاد می کند.

فاطمی امین ادامه داد: خوشبختانه امروز در آبادان و خرمشهر کارهای خیری دیده ام. امیدواریم بتوانیم در وزارت صمت کمک کنیم و هدف اصلی ما اشتغال و رونق در تولید است.

وی بیان کرد: در این بازدیدها به مشکلات صنعتگران و فعالان اقتصادی رسیدگی شد که با پیگیری آنها و حمایت از تولید تلاش خواهیم کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سفر امروز بیشتر به منظور آشنایی با بخش اقتصادی استان بود و در حال حاضر تعدادی برنامه برنامه ریزی صنعتی، معدنی و تجاری و فرصت های سرمایه گذاری را تدوین کرده ایم. بازدیدها در مورد تطبیق چیزهایی بود که توسط همکاران ما ایجاد شده بود با واقعیت.

فاطمی امین ادامه داد: خوشبختانه پیش‌بینی‌های ما تقریباً درست بود. یکی از برنامه های شادگان مربوط به بحث پردازش خرما بود که درست بود.

فاطمی امین با بیان اینکه می خواستیم صنعت دریایی در خوزستان را گسترش دهیم، گفت: با برداشتن گامی جدید و به دنبال اصلاح ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت، دفتر تخصصی جدیدی به نام راه آهن و دریانوردی راه اندازی کرده بود. صنعت. در مورد اهمیت این موضوعات

وی گفت: برآورد ما این است که صنعت دریایی در آبادان و خرمشهر می تواند رشد قابل توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا