عمومی

بهره‌برداری از ۱۶ پروژه در شهرستان رامسر آغاز شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، همزمان با هفته دولت، بهره برداری از ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد تومان در شهرستان رامسر آغاز شد و شش پروژه نیز به ارزش ۱۷۱ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.

ابراهیم شیرود عشوریان فرماندار رامسر صبح پنجشنبه در آغاز برنامه‌های هفته دولت با بیان اینکه مبارزه با فساد در رأس برنامه‌های دولت است، گفت: در نقطه مشترک با شهیدان رجایی و باهنر قرار داریم و بار سنگین رفع فساد بر دوش ماست که در این راه تا پای جان مبارزه خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مردم باید بیش از توان تلاش کنیم، افزود: در ایام اربعین پرواز هوایی نجف به رامسر و بالعکس برقرار شد و دستاوردهای خوش مذهبی، مادی و معنوی دارد.

وی با عنوان اینکه در هفته دولت پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف با همت نهادها، سازمان‌ها و ارادت به بهره برداری خواهد رسید، گفت: در هفته دولت ۱۶ پروژه با اعتبار ۱۹۴ میلیارد تومان بهره برداری خواهد شد و شش پروژه به ارزش ۱۷۱ میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با عذر خواهی از مردم فهیم شهرستان رامسر جهت قطعی و افت فشار آب گفت: تصفیه خانه آب قدرت تصفیه را ندارد و با ورود دو اکیپ از استان مازندران بزودی مشکل افت فشار و قطعی آب حل خواهد شد.

عشوریان با تاکید بر اینکه از کم دقتی در ارائه خدمت آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب در ادوار گذشته گلایه دارم، خاطر نشان کرد: رشد سازه‌ها با رشد زیر ساخت‌ها همخوانی ندارد که باید در این بخش سیاست‌های آینده شهرداری‌ها و بخشداری‌ها به سمت توسعه پایدار برود.

دکمه بازگشت به بالا