سلامت و دانش

بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

اولین ایمپلنت دندانی توسط گوستالارسن سوئدی مورد استفاده قرار گرفت و 40 سال از کاشت تا پایان عمر از آن استفاده کرد که نشان می دهد تیتانیوم با بدن سازگار است و به بافت زنده استخوان متصل است. از آن زمان ، میلیون ها نفر در سراسر جهان از ایمپلنت برای بهبود سلامت و ایمنی خود در برابر بیماری های ناشی از از دست دادن دندان استفاده می کنند. ایران در دنیای دندانپزشکی عقب نمانده است و اساتید و متخصصان دندانپزشکی بدون اغراق در تحصیلات خود و مهارت هایی که در این زمینه دیده اند جزو بهترین دندانپزشکان هستند. اگر می خواهیم یکی از بهترین متخصصان ایمپلنت ایمپلنت در تهران ما می توانیم شما را با دکتر عباس گشادرو ، متخصص جراحی لثه و ایمپلنت ، عضو هیات علمی دانشگاه ، عضو انجمن ایمپلنتولوژی و انجمن پریودنتولوژی ، که دارای هیئت تخصصی است و از جدیدترین علم و فناوری استفاده می کند ، آشنا کنیم. به ارائه بهترین خدمات ایمپلنت ایمپلنت در تهران.

آنچه باید در مورد ایمپلنت دندان بدانید!

ایمپلنت های دندانی روشی هستند که در آن مجموعه ای از دندان ها به فک متصل می شوند و به عنوان دندان اصلی عمل می کنند. این بهترین راه برای جایگزینی دندان از دست رفته است که همه متقاضیان نمی توانند از آن استفاده کنند. کسانی که برای کاشت ایمپلنت در تهران اقدام می کنند ، ابتدا باید با پزشک مشورت کرده و پس از تأیید ، برای آن اقدام کنند. اما مزایای کاشت دندان چیست؟ همانطور که می دانید ، بسیاری از بیماری ها و مشکلات جسمی هم به فرد آسیب جسمی و هم روانی وارد می کنند. این امر در مورد حفره های دندان نیز بیشتر از پر شدن آنها صادق است. یکی از مشکلاتی که بیمار با آن روبرو می شود ترس یا شرمندگی از بودن در اجتماع است. نداشتن دندان یا دندان مصنوعی متحرک اعتماد به نفس آنها را کاهش می دهد زیرا نگران دیدن مشکل هنگام غذا خوردن ، صحبت کردن یا خندیدن هستند ، بنابراین سعی می کنند از حضور در جمع خودداری کنند که باعث رنج عاطفی می شود.

ویژگی های متخصص ایمپلنت تهران

اگر تصمیم شما برای کاشت در تهران و شهرستان ها جدی است، باید متخصصی را انتخاب کنید که از مهارت و تجربه کافی برخوردار باشد. متخصص ایمپلنت تهران ، با دانش و تجربه خود ، ابتدا وضعیت جسمانی و سلامت دهان و دندان بیمار را مورد بررسی قرار می دهد تا مطمئن شود از بیماری خاصی رنج نمی برد و آیا استخوان های فک ظرفیت لازم برای نگه داشتن ایمپلنت را دارند یا خیر نامزد مناسب نوع درمان را بشناسید، نحوه عمل جراحی، هزینه درمان و سایر توضیحات لازم را در مورد نحوه آمادگی روحی به بیمار بگویید. عباس گشدهرو و تیم تخصصی وی ، با دانش و تجربه خود در این زمینه ، تلاش می کنند تا زندگی سالم تری به بیماران ارائه دهند و از لبخندی زیبا لذت ببرند. از آنجا که مضرات از دست دادن دندان نازک شدن لب ها ، ضعیف شدن استخوان های فک ، افتادگی صورت و پیری زودرس است و حتی پروتزهای متحرک نمی توانند از تحلیل استخوان جلوگیری کنند. بنابراین به بیماران پیشنهاد می شود که در تهران ایمپلنت بکارند تا در روابط عاطفی و اجتماعی دچار مشکل نشوند.

علاوه بر این ، بهترین پزشک ایمپلنت ایمپلنت در تهران کسی است که دارای تجربه و دانش کافی در زمینه درمان و جراحی ایمپلنت باشد ، علاوه بر استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد برای ایمپلنت بیماران خود ، و همچنین استفاده از تکنولوژی روز و الزامات بهداشتی اصول یک کلینیک یا مطب برای ارائه بهترین خدمات به مشتریان. پزشک ایمپلنت با چندین سال تحصیل در دانشگاه و آموزش های لازم و همچنین انجام عمل های موفقیت آمیز مهارت های خود را کسب می کند. علاوه بر این، هزینه کاشت ایمپلنت در تهران کمی بالاتر از سایر روش های درمانی است و بسیاری از افراد ممکن است نگران پرداخت این هزینه ها باشند و بخواهند کلینیکی پیدا کنند که خدمات ایمپلنت را ارزان ارائه کند؛ با این حال ، کیفیت ایمپلنت و تجربه پزشک ایمپلنت در تهران مهمتر از این هزینه ها است ، اما برای خانواده ها مهم است در کلینیک دکتر عباس گشادرو شرایطی فراهم شد تا متقاضیان جراحی ایمپلنت به صورت اقساطی و با قیمت مناسب از روش های تخصصی ایمپلنت استفاده کنند.

همانطور که می دانید ، عواقب از دست دادن و تعویض نکردن دندان ها تأثیر بسیار منفی بر کیفیت زندگی افراد دارد و یکی دیگر از آثار منفی آن اختلال دندان است. به دلیل فضای خالی ایجاد شده توسط کشیدن یا پایین انداختن یک یا چند دندان ، دندان های کناری به یکدیگر فشرده شده و کج می شوند که این امر به فیبرهای عصبی داخل فک فشار وارد کرده و باعث سردردهای شدید می شود. این سردردها او را از انجام بسیاری از فعالیت های روزانه باز می دارد یا کیفیت کار او را پایین می آورد و این یکی از مشکلات جسمی انسان خواهد بود. اما تأثیر روانی بر او این است که وقتی با دیگران به ویژه در مکان های عمومی صحبت می کند، این اختلال از زیبایی چهره او می کاهد و فرد می خواهد برای دوری از چنین موقعیتی منزوی شود. با این حال ، بهتر است به جای کسب چنین تجربه ای ، داوطلبانه کاشت ایمپلنت را در تهران انجام دهید تا به دلیل تأثیرات منفی این تجربه ، ناخوشایند شود.

اگر در تهران یا استانهای دیگر زندگی می کنید و امکانات رفاهی می خواهید کلینیک کاشت ایمپلنت تهران دکتر عباس گشادرو برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد آنها و مشاهده نمونه های درمان می توانید به https://tehranimplantteam.com مراجعه کنید و یا برای مشاوره یا تعیین وقت با ما تماس بگیرید. در این کلینیک برای کسانی که برای خدمات دندانپزشکی از جمله کاشت ایمپلنت به تهران مراجعه می کنند زمان مشاوره در نظر گرفته شده است تا متخصص ایمپلنت از شرح حال و خلق و خوی بیمار مطلع شود و معاینه و معاینه تشخیص صحیح را ایجاد کند. شرایط درمان نکته مهم دیگر ، فضای کلینیک است که با رعایت کامل اصول عقیم سازی تجهیزات دندانپزشکی ، محیطی آرام ، شیک ، پرسنل درمان دوستانه ایجاد کرده است. کاهش زمان انتظار بیمار از دیگر موارد مهم در این مرکز ایمپلنت تهران است.

* گزارشات آگهی

دکمه بازگشت به بالا