عمومیکسب و کار ایرانی برتر

بهترین قالیشویی در مهرشهر کرج

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

آیا شما در مهرشهر کرج ساکن هستید؟ به دنبال معتبرترین قالیشویی در این منطقه هستید؟ در ادامه شما را با لیستی از بهترین قالیشویی های مهرشهر آشنا کرده و ویژگی های سرویس قالیشویی هریک از این مراکز را مورد بررسی قرار خواهیم داد. پس اگر می خواهید قالی های خود را به بهترین قالیشویی مهرشهر کرج بسپارید در ادامه این مقاله با اسپارد مگ همراه باشید!

بهترین قالیشویی مهرشهر کرج کدام است؟

در منطقه مهرشهر قالیشویی های بسیاری وجود دارد اما نمی توان همه آنها را قالیشویی هایی معتبر دانست. اگر شما نیز نگران کیفیت شستشوی قالی های خود هستید بهتر است یکی از قالیشویی های آورده شده در لیست زیر را انتخاب کنید. این شما و این ۵ تا از بهترین قالیشویی های مهرشهر:

۱) قالیشویی هامون کرج

اولین قالیشویی که در این لیست مورد بررسی قرار خواهیم داد در حوالی بلوار ارم مهرشهر واقع شده است. این قالیشویی با بیش از یک دهه فعالیت خود در زمینه قالیشویی و همینطور مبل شویی توانسته است نظر مشتریان خود در منطقه مهرشهر را جلب کند. شما نیز می توانید از خدمات شستشوی انواع فرش دستبافت تبریز، کاشان، بیجار و شستشوی فرش های ماشینی ترک و بلژیکی این هامون بهره مند شوید.

از دیگر ویژگی ها و خدمات این قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه انواع خدمات تعمیر قالی از جمله رفوگری، ریشه زنی و شیرازه
  • عضو اتحادیه قالیشویی استان البرز (کرج)
  • شستشوی انواع مبلمان راحتی و استیل علاوه بر ارائه خدمات قالیشویی
  • شستشوی موکت و پتو
  • دارای نیروی کار حرفه ای و باتجربه
  • ثبت سفارش از طریق خطوط تلفنی قالیشویی

۲) قالیشویی سالار

این قالیشویی که مجهزترین قالیشویی مهرشهر کرج محسوب می شود، خدمات خود را به همه نقاط استان البرز (کرج) از جمله فردیس، محمد شهر و کیانمهر نیز ارائه می کند. شما نیز می تواند انواع خدمات قالیشویی را همانند قالیشویی هامون از این قالیشویی در مهرشهر دریافت کنید.

در خصوص اعتبار این قالیشویی جالب است بدانید که تنها قالیشویی دارنده برند کشوری و کارت بازرگانی در کرج است. همینطور عضو اتحادیه قالیشویی نیز است. در نتیجه دیگر نیاز نیست نگران هزینه بالا و غیر واقعی خدمات قالیشویی باشید. از دیگر ویژگی های خدمات این قالیشویی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • استفاده از شوینده و شامپو فرش های خارجی ضد عفونی کننده و آنتی باکتریال برای شستشوی فرش
  • دسترسی آسان از نظر موقعیت جغرافیایی
  • امکان ثبت سفارش تلفنی در تمام روزهای هفته
  • ارائه خدمات با کیفیت در سریع ترین زمان ممکن
  • سرعت بالا در تحویل گرفتن فرش و انجام خدمات قالیشویی

۳) قالیشویی خوشنام

این قالیشویی مهرشهر کرج نیز به اندازه نامش خوش نام و نشان است. یکی از نقاط قوت این قالیشویی ارائه خدمات به همه نقاط کرج است. پس شما می توانید فرش های خود از همه محلات کرج به این قالیشویی سپرده و در کوتاه ترین زمان قالی خود را در درب منزل تحویل بگیرید.

تنها کافی است سفارش خود را به صورت تلفنی در این قالیشویی ثبت کنید تا نیروها قالی را از درب منزل تحویل بگیرند. پس از شستشو با دستگاه های مجهز و شیوه تمام اتوماتیک، قالی ها به همین روش اتوماتیک نیز خشک می شوند. این ویژگی باعث شده سرعت خدمات این قالیشویی بسیار بیشتر از دیگر قالیشویی های سنتی باشد. دیگر ویژگی های قالیشویی خوشنام در قسمت زیر قابل مشاهده است:

  • امکان پیگیری خدمات قالیشویی از طریق تماس تلفنی
  • دارای متخصصین کنترل کیفیت در تمامی مراحل شستشوی قالی
  • بررسی نوع فرش پیش از شروع مراحل شستشو به منظور انتخاب بهترین روش و مناسب ترین شوینده
  • ارائه خدمات قالیشویی تنها در ۲۴ تا ۴۸ ساعت
  • بهره مندی از نیروهای متخصص و آموزش دیده برای کار با تجهیزات تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک قالیشویی

۴) قالیشویی شمس

چهارمین قالیشویی معتبر در مهرشهر کرج نیز در نزدیکی چهار راه درمانگاه واقع شده است و خدمات قالیشویی خود را برای انواع قالی، تابلو فرش و موکت برای کل مهرشهر و دیگر نقاط کرج ارائه می کند. با شماره گیری تلفن ثابت این قالیشویی می توانید سفارش خود را از طریق پشتیبانی ثبت کنید. معمولا پس از ارائه خدمات به مشتریان اعلام می گردد. فرقی نمی کند به دنبال باشید یا قالیشویی های کرج، در هر صورت دریافت هزینه مقرون به صرفه و منصفانه حایز اهمیت است.

ویژگی های خدمات قالیشویی شمس عبارتند از:

  • سرعت عمل و دقت در انجام خدمات قالیشویی
  • تست فرش ها پیش از شروع قالیشویی
  • سرویس حمل و نقل قالی با هزینه مقرون به صرفه
  • تحویل قالی ها درب منزل به شیوه کاملا بهداشتی

۵) قالیشویی نیکان

این قالیشویی نیز همانند گزینه های پیشین عضو اتحادیه قالیشویی مهرشهر کرج است. قالیشویی های عضو اتحادیه هم از نظر کیفیت کار بسیار معتبر هستند و هم از نظر ارائه قیمت. در واقع قیمت ارائه شده در این قالیشویی ها برحسب لیست قیمتی اتحادیه قالیشویی است.

این قالیشویی دارای ۴ شعبه در استان البرز است که یکی از آنها فقط به ساکنین مهرشهر خدمات ارائه می کند. دیگر شعب این قالیشویی در گوهردشت، محمد شهر و ماهدشت واقع شده اند و برای محلات این مناطق خدمات قالیشویی ارائه می کنند. شعبه مهرشهر قالیشویی نیکان مجهز به جدیدترین تجهیزات مخصوص شستشوی انواع قالی است و خدمات خود را در تمامی روزهای هفته برای مشتریان ارائه می کند.

دیگر ویژگی ها و مزایای استفاده از این قالیشویی در مهرشهر کرج عبارتند از:

  • کاور کردن فرش ها پس از شستشو
  • خشک کردن قالی ها با روش تمام اتومایتک
  • ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی با شعب مختلف
  • استفاده از مواد شوینده با کیفیت
  • نیروهای آموزش دیده برای شستشوی سنتی قالی ها
  • تحویل قالی ها تنها در ۴۸ ساعت

چرا امکان ثبت سفارش اینترنتی در قالیشویی حائز اهمیت است؟

قالیشویی هایی که پیش تر مورد بررسی قرار دادیم، همگی معتبر و عضو اتحادیه قالیشویی هستند اما ثبت سفارش در همه آنها به صورت تلفنی انجام می شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی همه ما دوست داریم خدمات مورد نظر خود را در اسرع وقت و بدون معطلی دریافت کنیم. در نتیجه پرسیدن هزینه قالیشویی، مدت زمان انجام خدمات و سوالاتی از این دست از طریق تماس تلفنی بسیار وقت گیر خواهد بود.

در عوض قالیشویی های دارای ثبت سفارش اینترنتی به شما این امکان را می دهند تا بدون معطلی اطلاعات قالی و یا فرش های خود را وارد کنید و قیمت خدمات را نیز از همین طریق دریافت نمایید. در واقع بهترین قالیشویی، قالیشویی است که هم امکان ثبت سفارش اینترنتی و هم تلفنی داشته باشد تا در صورت قطعی اینترنت نیز مشتریان دچار مشکل نشوند. در ادامه نمونه ای از این قالیشویی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

چطور به همه قالیشویی های مهرشهر دسترسی داشته باشیم؟

پیش تر به بررسی ۵ مهرشهر کرج که از نظر مشتریان کیفیت مطلوبی دارند پرداختیم اما چطور می توان به همه این قالیشویی ها دسترسی داشت؟ آیا راهی برای ثبت سفارش اینترنتی در بهترین قالیشویی های مهرشهر وجود دارد؟ چطور نزدیک ترین قالیشویی به محل زندگی خود را پیدا کنیم؟

سوالات بالا سوال شما نیز هستند؟ پس باید با خدمات قالیشویی اسپارد آشنا شوید. شما می توانید به راحتی از هر جایی که هستید، در تمامی ساعات شبانه روز و در تمامی روزهای هفته سفارش خود را به صورت رایگان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش بر حسب ابعاد و تعداد قالی های خود می توانید قیمت قالیشویی آنلاین را نیز دریافت کنید. به همین رآشنایی با قالیشویی چهلسی در مهرشهر

قالیشویی در مهرشهر: قالیشویی چلسی کرج عضو رسمی اتحادیه قالیشویان با تحول در صنف قالیشویی بهترین قالیشویی منطقه کرج و مهرشهر می باشد. این قالیشویی با کادری متخصص در شستشوی انواع فرش و قالی و همچنین ترمیم انواع فرش های قیمتی و عتیقه تضمین کیفیت کار خود را می دهد. تمامی مراحل شستشوی این قالیشویی به صورت اتوماتیک صورت میگیرد. برای دریافت خدمات قالیشویی مهرشهر کافیست به دفاتر کاری ما مراجعه و یا باما تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد ویژه قالیشویی چلسی

شستشوی فرش دستبافت نیاز به تخصص و کارشناسی قبل از شستشوی دارد پیشنهاد می‌کنیم فرش‌های دستبافت خود را برای شستشو به قالیشویی چلسی بسپارید تا زیر نظر کارشناس و با استفاده از مواد شوینده درجه یک و گیاهی شستشو شوند. همچنین قالیشویی چلسی برای شستشوی فرش های دستبافت در کرج ۱۰ دصد تخفیف واقعی در نظر گرفته است و شستشوی فرش شما را نیز ضمانت می‌کند.

قالیشویی مهرشهر

همچینن قالیشویی چلسی مهرشهر با نهایت کیفیت و خدمات آماده سرویس دهی به تمام شما عزیزان است. سابقه ی بالا در ارائه ی خدمات و رضایت مشتری گواهی بر نیت خیر کارشناسان ما است. انتخاب قالیشویی البته که در کیفیت کار نهایی بسیار تاثیرگذار است. این قالیشویی از نظر دسترسی و سرویس دهی نزدیک است. حمل و نقل این قالیشویی رایگان است و خدمات آن ضمانت برگشت دارد. برای همین توصیه ما این است که بهترین قالیشویی مجاز مهرشهر را با سنجش ویژگی های مختلف آنها پیدا کنید. در این انتخاب، سابقه ی کار، نوع خدمات، ضمانت کار، تجهیزات و دستگاههای مورد استفاده تاثیر زیادی دارند. اگر قصد شسته شدن و برق زدن قالی های خود را دارید، آن را به شرکت قالیشویی چلسی در کرج بسپارید.

ویژگی قالیشویی مهرشهر

اگر به دنبال قالیشویی نزدیک مهرشهر هستید، پیشنهاد ما این است که با متخصصان ما تماس بگیرید و مشاوره های رایگان دریافت کنید. حتما در انتخاب قالیشویی دقت زیادی به خرج دهید، خیلی مهم است که کار خود را به کدام قالیشویی می سپارید. تنها یکبار شستن نامناسب می تواند آسیب های جدی به قالی های گرانبهای شما بزند. در قالیشویی چلسی با شناخت انواع قالی ها و به کار بردن جدیدترین روش های شستشو، بالاترین کیفیت کار را برای شما به ارمغان آورده است.

قیمت ها در این قالیشویی بسیار مناسب است. برای همین مشتری های آن زیاد است. چرا که هدف تنها بالا بردن رضایت است. تا دیر نشده قالی های خود را برای یک شستشوی اساسی به ما بسپارید. آنها را طوری تحویل بگیرید، که گویی تازه آن ها را خریده اید. خانه تکانی های اول سال یک زمان فوق العاده برای شستشوی فرش ها و قالی های منزل است. برای همین بهتر است از قبل به فکر این کار بوده باشید. قالیشویی ساحل کرج با استفاده از روش‌های حرفه‌ای و مواد شوینده اختصاصی، به حفظ زیبایی و طول عمر قالیچه‌های شما کمک می‌کند

 

دکمه بازگشت به بالا