بهترین شهربازی های دبی

بهترین شهربازی های دبی : تجربه ای مفرح و فراموش نشدنی در شهر آینده

دبی شهری که با سرعت نور به سوی آینده پیش می رود و جاذبه های بی شماری را برای گردشگران فراهم کرده است. از برج های سر به فلک کشیده گرفته تا سواحل زیبا دبی مکانی است که در آن می توانید تجربه های متفاوتی داشته باشید. یکی از این جاذبه ها شهربازی های هیجان انگیز و متنوعی هستند که از مدرن ترین تکنولوژی ها بهره می برند. اگر به دنبال تجربه ای پر از هیجان و نشاط هستید ؛ این شهربازی ها همان جایی هستند که باید به آن سر بزنید. در این مطلب شما را با بهترین شهربازی های دبی آشنا می کنیم که به شما کمک می کند برنامه سفرتان را جذاب تر کنید. اگر می خواهید بلیط شهربازی های دبی را تهیه کنید؛ ابتدا این مقاله را بخوانید.

شهربازی موشن گیت دبی : دروازه ای به دنیای سینما

موشن گیت دبی (Motiongate Dubai) یک شهربازی منحصر به فرد است که از دنیای سینما الهام گرفته و در آن می توانید به دنیای فیلم های معروفی همچون “هتل ترانسیلوانیا” “چگونه اژدهای خود را تربیت کنید” و “ماداگاسکار” سفر کنید. این شهربازی بخش های مختلفی دارد که هرکدام به دنیای خاصی از سینما اختصاص یافته اند و جذابیت های خاص خود را دارند.

تجربه های هیجان انگیز موشن گیت

موشن گیت دارای بخش هایی است که از سه استودیوی معروف هالیوود یعنی سونی پیکچرز استودیوز دریم ورکس انیمیشن و لاینزگیت الهام گرفته شده اند. جت های پرسرعت سرسره های آبی و ترن های هوایی جذابی که اینجا پیدا می کنید برای همه سنین مناسب هستند و روزی پر از هیجان برایتان فراهم می کنند. همچنین کودکان می توانند در بخش اسمرفز با شخصیت های کارتونی محبوبشان از نزدیک آشنا شوند.

توصیه ها برای بازدید

اگر می خواهید حداکثر لذت را از موشن گیت ببرید به خصوص در تابستان که هوا بسیار گرم است پیشنهاد می کنم اوایل صبح یا بعد از غروب آفتاب به این شهربازی بروید تا از گرمای شدید جلوگیری کنید.

شهربازی آی ام جی دبی : دنیایی از تخیل و هیجان

آی ام جی دبی (IMG Worlds of Adventure) یکی از بزرگترین شهربازی های سرپوشیده جهان است که در آن می توانید با دنیای ابرقهرمان ها و شخصیت های کارتونی محبوبتان آشنا شوید. اینجا دنیای تخیل و واقعیت با هم ادغام شده و شما را به ماجراجویی های فراموش نشدنی می برد.

جذابیت های شهربازی آی ام جی

آی ام جی به چهار منطقه اصلی تقسیم شده که شامل مارول کارکتون نتورک دره گمشده و بولوار آی ام جی می شود. در این مناطق شما می توانید با شخصیت های معروف مارول مانند مرد عنکبوتی و هالک روبه رو شوید و همچنین در بخش کارتون نتورک با شخصیت های محبوب بچه ها مثل بن تن و عمو بزرگ همراه شوید.

نکته های عملی

بهتر است از بلیت های وی آی پی استفاده کنید تا نیازی به ایستادن در صف های طولانی نداشته باشید. همچنین آی ام جی دبی در تمام طول سال هوای خنک و مناسبی دارد که تجربه سفرتان را لذت بخش تر می کند.

شهربازی لگولند دبی : دنیای شگفت انگیز لگوها

لگولند دبی (Legoland Dubai) به طور ویژه برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال طراحی شده است. اینجا مکانی است که کودکان می توانند با استفاده از بیش از ۶۰ میلیون قطعه لگو سازه های شگفت انگیز بسازند و دنیای خلاقیت و تخیل خود را گسترش دهند.

جذابیت های لگولند دبی

این شهربازی به دو بخش اصلی تقسیم می شود : لگولند پارک و لگولند آبی. در بخش پارک کودکان می توانند به ماجراجویی در شهر لگو بپردازند و از جاذبه های متنوعی مانند ماشین سواری با ماشین های لگویی و شبیه سازهای پروازی لذت ببرند. بخش آبی هم شامل سرسره های آبی و بازی های آبی متنوعی است که برای تمام خانواده ها جذاب است.

پیشنهادها برای بازدید

در دبی تابستان ها بسیار گرم است؛ بنابراین لگولند آبی می تواند گزینه خوبی برای خنک شدن و لذت بردن از بازی های آبی باشد. همچنین اگر بلیت ها را آنلاین بخرید می توانید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

شهربازی فراری ورلد دبی : تجربه ای بی نظیر از سرعت و هیجان

فراری ورلد یکی از خاص ترین شهربازی های دبی است که کاملا به دنیای فراری و سرعت اختصاص داده شده است. اینجا شما می توانید با سریع ترین ترن هوایی جهان یعنی فورمولا روسا تجربه سرعت باورنکردنی ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت را داشته باشید.

ویژگی های شهربازی فراری ورلد

این شهربازی علاوه بر ترن هوایی معروف بخش های دیگری مانند مسابقات شبیه سازی ماشین سواری برای کودکان و کارگاه های آموزشی در مورد تاریخچه فراری دارد. در اینجا همچنین می توانید از نمایشگاه ماشین های فراری که در چندین دهه اخیر ساخته شده اند دیدن کنید.

نکات بازدید

اگر به سرعت و هیجان علاقه دارید فراری ورلد را از دست ندهید. این شهربازی برای بزرگسالان و نوجوانان مناسب تر است و پیشنهاد می کنم به همراه دوستانتان به این مکان هیجان انگیز بروید.

پارک آبی آکواونچر : جشن آبی در دل کویر

آکواونچر یکی از بهترین پارک های آبی در دبی و حتی جهان است که در کنار هتل آتلانتیس قرار دارد. این پارک با انواع سرسره های آبی بزرگ رودخانه آرام و برج های ماجراجویی تجربه ای لذت بخش برای تمام اعضای خانواده به ارمغان می آورد.

امکانات پارک آبی آکواونچر

این پارک شامل سرسره هایی با ارتفاع های مختلف استخرهای شنا و بخش هایی است که می توانید با دلفین ها شنا کنید. رودخانه خروشان و برج نپتون از دیگر جاذبه های این پارک آبی هستند.

توصیه های عملی

در آکواونچر لذت بازی های آبی به اوج می رسد و برای خنک ماندن در تابستان های گرم دبی انتخابی بی نظیر است. همچنین فراموش نکنید که کرم ضدآفتاب و لباس های مناسب آبی به همراه داشته باشید.

نتیجه گیری

دبی با داشتن این شهربازی های متنوع و هیجان انگیز تجربه ای بی نظیر از سفر را برای شما فراهم می کند. از شهربازی های مرتبط با فیلم و سینما گرفته تا پارک های آبی و ترن های هوایی باورنکردنی همه و همه آماده اند تا شما را در دل ماجراجویی هایی لذت بخش غرق کنند.

پرسش و پاسخ

چطور می توانم بلیت شهربازی های دبی را ارزان تر تهیه کنم؟
با خرید آنلاین و بلیت های ترکیبی که شامل چند شهربازی می شوند می توانید تخفیف های خوبی بگیرید.

آیا ورود کودکان به فراری ورلد مناسب است؟
بخش های خاصی از فراری ورلد برای کودکان طراحی شده است اما بیشتر جاذبه های این شهربازی برای بزرگسالان و نوجوانان مناسب تر است.

بهترین زمان برای بازدید از شهربازی های دبی کی است؟
بهترین زمان برای بازدید از شهربازی های سرپوشیده مانند آی ام جی تابستان و برای پارک های آبی زمستان و بهار است که هوا معتدل تر می باشد.

دکمه بازگشت به بالا