برون مرزی

برخورد با افرادی که ثروت غیرمشروع به دست آورده‌اند، از وظایف قوه قضاییه است

معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از مسئولیت های دستگاه قضایی برخورد با افرادی است که به طور غیرقانونی ثروت کسب کرده اند. به کمک دولت ، مجلس و مردم نیاز دارد. ”

به گزارش ترندونی ، حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در نمایش “بدون توقف” شرکت کرد و گفت: “یکی از مشکلات ، که یکی از مهمترین اهداف سیستم ماست ، جذب کسانی است که به طور غیرقانونی ثروت را به خزانه دار یا صاحب آن بدست می آورند. ” بیا برگردیم. اگر کسی ثروت را به طور غیرقانونی بدست آورد ، تحمل نمی شود. یکی از وظایف دستگاه قضایی برخورد با داراییهای غیرقانونی است که به کمک دولت ، مجلس و مردم نیاز دارد.

وی افزود: در مقاله اصلاحات قضایی زمینه های غنی سازی غیر عادلانه بررسی شده است. ما پایه های ایجاد غیرقانونی املاک را گذاشته ایم و راه حل های آن را پیش بینی کرده ایم و برنامه ریزی شده است ، اما اجرای این برنامه نیاز به حمایت مجلس ، دولت و مردم دارد و اگر این مشارکت عملی شود می توانیم قدم بزرگی برداریم.
ایر
معاون اول رئیس دادگاه افزود: یکی از منابع ثروت انسانی استفاده از منابع طبیعی و پایه هایی است که آنها از طریق اختلاف یا سوء استفاده بدست آورده اند. به عنوان مثال ، شخص 100 هکتار از اراضی را به بهانه اینکه می خواهد در دامپروری یا مشابه آن مشغول شود ، می گیرد ، اما بعد از 15 سال هنوز این کار را نکرده است و با تقسیم زمین ، ثروت زیادی به دست آورده است.

محسنی اژه ای در ادامه با بیان اینکه برخی اقدامات بانکی از دیگر عوامل ایجاد ثروت است ، تأکید کرد: “با کمک دولت و مجلس می توان این موضوع را بیشتر بررسی کرد.” در مقاله تحول ، ما دو موضوع مهم را مورد بحث قرار دادیم: یکی متوقف كردن این افراد و دیگری برخورد با افراد در سازمانها یا وزارتخانه های ذیربط مانند جهاد كشاورزی یا سازمان زمین ، با سهل انگاری یا براساس رشوه خواری یا سوء استفاده. از نقطه نظر کار ، آنها فساد را ایجاد کرده اند تا قاطع تر و محکم تر باشند.

معاون اول رئیس دادگاه گفت: این مرد با گزینه های بانکی مانند وام ازدواج هزاران مشکل دارد و افزود: برخی افراد هزاران میلیارد دلار وام می گیرند اما هفته ای نمی گذرد که شخصی قصد دارد وام ازدواج را بگیرد. بانکها باید این را تأیید کنند. متأسفانه ، به جای ایجاد شغل ، شخص یک برج را می سازد یا بازار سکه و ارز را نادیده می گیرد. این مسئله باید از دو جنبه بررسی شود. یکی اینکه مانع اشتغال شده است و دیگری این که بازار ارز را مختل کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا