اقتصادی

باقری: ایران آمادگی دارد ظرفیت‌هایش برای بازگشت امنیت انرژی را به اشتراک بگذارد

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به افزایش تورم و تهدید امنیت انرژی در اروپا گفت: آثار جنگ در اروپا ثابت کرد که تحریم ها شمشیر دولبه است که بر آن نیز تأثیر می گذارد. تحریم ها.

به گزارش ترندونی، علی باقری پس از سفر رسمی سیاسی معاون وزیر امور خارجه به مجارستان با جمعی از فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل کشور دیدار کرد.

در این دیدار سران گروه شرکت های مجارستانی با تشریح ایده های توسعه روابط اقتصادی کشورشان با ایران، آمادگی خود را برای حضور فعالتر در بازار بزرگ تجاری و اقتصادی ایران اعلام و تصریح کردند: مبنای خوبی است. برای روابط دوجانبه همکاری دو کشور در تمامی زمینه ها به ویژه در زمینه های انرژی، کشاورزی، دارویی و مدیریت آب.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه همچنین به ادامه جنگ در اروپا و تهدید امنیت انرژی در این منطقه از جهان پرداخت و اگر در سیاست یکجانبه خود تجدید نظر نکنند، باید هزینه های تحریم را بپردازند. تا سال 2010 تورم را افزایش می دهد و امنیت انرژی را به خطر می اندازد.

باقری افزود: ایران آمادگی دارد ظرفیت های موجود و بالقوه خود را با سایر تامین کنندگان انرژی به اشتراک بگذارد تا امنیت انرژی را به بازار بازگرداند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا