ورزش و تندرستی

بازی با ایران اصلا آسان نبود/ مردانه بازی کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ملی فوتبال قطر برای دومین دوره پیاپی به فینال جام ملت های آسیا راه پیدا کرد و توانست در نیمه نهایی با نتیجه سه بر دو ایران را شکست دهد.

جابر جاسم ، زننده گل نخست قطر به ایران بعد از بازی گفت: خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم و راهی فینال شدیم. می خواهم این پیروزی را به همه هواداران و بازیکنان و کسانی که از ما حمایت کردند، تبریک بگویم. بازی اصلا آسان نبود اما ما به خوبی آماده آن شده بودیم.

او ادامه داد: بازیکنان ما در این بازی با روحیه و انگیزه متفاوتی بازی کردند و وارد زمین شدند.‌ هیچ بازیکنی کوتاهی نکرد و همه با تمرکز بسیار بالا بازی کردند.

جابر در پایان گفت: هر بازی نیازی به شرایط و روحیه خاص خود را دارد و ما هم در این بازی با انگیزه و روحیه‌ای متفاوت به میدان رفتیم.‌ همه بازیکنان مردانه بازی کردند و بسیار خوشحالیم که فینالیست شدیم.

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا