ورزش و تندرستی

ایران – عراق؛ بلیت جام جهانی را بگیر

تیم ملی ایران امروز از ساعت 18:00 در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می‌رود و مکان آن را در سال 2022 مشخص می‌کند. مسابقات قهرمانی جهان در قطر

به گزارش ترندونی، تیم های ملی فوتبال ایران و عراق امروز (پنجشنبه) از ساعت 18. ورزشگاه آزادی در سال 2022 بازی خواهد کرد. در مقدماتی جام جهانی شاگردان اسکوچیوس در صورت کسب سه امتیاز این دیدار و راهیابی به سال 2022 قطعا به جام جهانی راه خواهند یافت. قطر سه بازی قبل از پایان دور نهایی رزرو خواهد شد.

تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 16 امتیاز در 6 دیدار در رده نخست مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار دارد و پیروزی مقابل حریف سنتی خود با 19 امتیاز، اولین تیم آسیایی (بدون احتساب قطر) خواهد بود که وارد این مسابقات می شود. جام جهانی. جشنواره معراج در سراسر ایران برگزار می شود.

تیم ملی عراق در مقابل با تنها 4 امتیاز در 6 بازی بدون پیروزی در رده پنجم قرار دارد و برای نجات امید و کسب مقام سوم گروه و حضور در پلی آف به میدان می رود.

این دیدار در حالی برگزار می شود که ویروس آمیکرون کرونا اردوی دو تیم را تحت الشعاع خود قرار داده است و تعدادی از بازیکنان سرشناس در هر دو تیم حضور خواهند داشت.

تیم ملی ایران

دراگاناس اسکوچیوس در حالی تیمش را برای این دیدار آماده می کند که شرایط چندان مساعد نیست. در این لیست 27 نفره 5 بازیکن حضور ندارند و مهدی طارمی بدون تمرین برای این دیدار آماده می شود.

تنها 48 ساعت مانده به بازی، ملی پوشان توانستند اولین تمرین جدی خود را با حضور حدود 20 بازیکن به پایان برسانند. سایر بازیکنان تیم ملی مانند کریم انصاری، فرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند تنها یک بار با ملی پوشان تمرین کرده اند.

همچنین سردار آزمون، احمدو نوراللهی، مجیدو حسینی و احسانو حاجوسفی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و اللهیار صیادمنش به دلیل نداشتن گذرنامه نیستند.

این در حالی است که جوایز موکول شده قبل از مسابقه با دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه به بازیکنان ایرانی پرداخت شده است و ملی پوشان همچنان به دنبال نمایشی قدرتمند در این دیدار هستند و در حال اتمام مسابقات هستند. مرحله بعدی

تیم ملی عراق

وضعیت اردوی تیم ملی عراق نیز تحت تاثیر ویروس و مصدومیت برخی از ستاره های این تیم قرار دارد. با ورود کاروان این تیم به تهران، تست کرونای پنج نفر از اعضای تیم مثبت اعلام شد.

همچنین بازیکنانی مانند جلال حسن، ضرغام اسماعیل، علا عبدالزهرا و … به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور ندارند که قطعا دست سرمربی مونته نگرویی در عراق خالی خواهد شد.

پتروویچ دستیار سابق وکیل دیک روی نیمکت ذخیره عراق برای اولین بار در مسابقات رسمی و با تغییرات اساسی هدایت تیم ملی را برعهده خواهد داشت و قصد دارد با دعوت از بازیکنان دورگه فوتبال اروپایی مانع از باخت و برد تیمش شود. کمترین امتیاز را در ورزشگاه آزادی دارد.

مرحله مقدماتی جام جهانی پنجشنبه:

گروه الف

لبنان – کره جنوبی – 15:30

ایران – عراق – ساعت 18

امارات متحده عربی – سوریه – 18:30

گروه B.

استرالیا – ویتنام – 12:40 بعد از ظهر

ژاپن – چین – 13:30

عربستان سعودی – عمان – 20:45

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا