اقتصادی

انجام بیش از ۱۴ هزار بازرسی از اصناف در قالب گشت‌های مشترک

بر اساس گزارش خلاصه ای از فعالیت های صنعت ، معدن و تجارت در سراسر کشور ، 14456 بازرسی در قالب گشت های مشترک در مرداد ماه سال جاری برای افزایش اثربخشی اقدامات نظارتی انجام شد. و به نتایج م effectiveثر و به موقع دست یابید.

به گزارش ترندونی ، مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری اتاق ها و اتحادیه ها و … ، 4799 پرونده تخلف به ارزش تقریبی 412 میلیارد و 557 هزار ریال تشکیل شده است که برای تحقیقات و بازداشتگاه های مشترک در سراسر کشور ارسال شده است. رای گیری

ارزش واقعی این موارد شناسایی شده 5 میلیارد و 821 میلیون و 341 هزار است.

گزارش ها همچنین نشان می دهد که 75745 گشت بازرسی مشترک از ابتدای سال جاری انجام شده است که منجر به 25556 مورد تخلف شده است.

لازم به ذکر است که با توجه به تجربه به دست آمده در زمینه نظارت و نظارت بر بازار ، نظارت بر بازار در قالب گشت های مشترک و همکاری بین همه دستگاه های مربوطه در نهایت باعث تسریع در تحقیقات ، پیگیری و در صورت لزوم م effectiveثر و بازدارنده می شود. اقدامات قانونی در مورد تخلفات این امر در کوتاه ترین زمان ممکن و با حذف رویه های اداری و گاهی تأخیرها مورد بررسی قرار می گیرد و این موضوع با توجه به نقش م effectiveثر آن در نظارت بر بازار ، همواره توسط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با همکاری دستگاه های مربوطه مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا