ورزش و تندرستی

امیدوارم تیم‌های بازیکن‌ساز دوباره احیا شوند/ فوتبال ایران نیازمند کارهای فرهنگی است

این موضوع در گفتگو با ترندونی مطرح شد

نادر فریادشیران: امیدوارم تیم هایی که بازیکن تولید می کنند احیا شوند/ فوتبال ایران نیازمند کار فرهنگی است

فوتبال پیشکوت گفت: در حال حاضر فوتبال ایران نیازمند کارهای فرهنگی برای کاهش ناهنجاری های موجود است.

نادر فریادشیران مربی سابق فوتبال در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ترندونی با اشاره به از دست دادن تیم های بازیکن ساز مانند راه آهن، پاس، بانک ملی و… این تیم ها در سال های اخیر تیم های بازیکن سازی بوده اند و به عنوان میدان مین برای معرفی بازیکنان بزرگ دیده می شوند. امیدوارم با عزم و حمایت ویژه وزیر ورزش و مسئولان این باشگاه ها در فوتبال ایران جان تازه ای بگیرند.

وی درباره مسائل فرهنگی فوتبال افزود: فصل گذشته لیگ برتر از کیفیت چندان راضی نبود و فوتبال ما از نظر فرهنگی هم مشکلات زیادی داشت. این روزها دست به دست شدن چند ده میلیاردی را در فوتبال کشورمان می بینیم، حرفه ای شده ایم اما رفتار و تعامل در این فوتبال همچنان در سطح آماتوری است. بسیاری از مربیان، اخراج بازیکنان و رفتارهای عجیب از مشکلات است.

44

فریادشیران در مورد بازگشت مربیان خارجی به چرخه مربیگری لیگ برتر نیز چنین گفت: حضور مربیان خارجی در فوتبال ایران بد نیست به شرط اینکه مربیان خوب و درجه یک را جذب کنیم که بتوانند به فوتبال ایران کمک کنند نه اینکه با حضورشان به مربیان و فوتبال ما آسیب بزنند.

این پیشکسوت فوتبال در مورد قانون سقف قرارداد گفت: اگر همه باشگاه ها خصوصی شوند، از این نشت ها جلوگیری می شود. این اعداد عجیبی که این روزها می شنوید از جیب مردم خارج شده و به دلیل ورود مدیریت و دلال است. راه هایی برای دور زدن سقف قراردادها وجود دارد و این قانون اجرا نمی شود، بنابراین باید فوراً تصمیم گیری شود.

خبرنگار: علی شفیعی جم

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا