ورزش و تندرستی

اعتراض خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی

                                                                                                                                                                                                            خداداد عزیزی به شرایط تیم ملی اعتراض می کند

طبق گزارش ها پاک کردنخداداد عزیزی در جایگاه تیم ملی ایران در راه رسیدن به آخرین 2022. وی در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر گفت: امیدوارم اتفاقات خوبی در ایران رخ دهد. همه ما دوست داریم اتفاقات خوبی برای تیم ملی بیفتد و می توانیم از این مرحله صعود کنیم. کار ما سخت است و شاید ربطی به بازی تدارکاتی نداشته باشد ، اما متأسفانه مسابقه دوم ما برابر بحرین است و اگر نتوانیم در آن مسابقه پیروز شویم کار ما بسیار سخت خواهد بود.

وی در مورد اردوی آماده سازی بحرین در اوکراین و بازی دوستانه عراق بین تاجیکستان و نپال ، در شرایطی که ایران برای ادامه مسابقات آماده نبود ، گفت: “متاسفانه ما از نظر لجستیکی همیشه ضعیف بوده ایم و این در این دوره تکرار شده است. “اصلاً عجیب نیست. فقط در زمان های کیروس از نظر آمادگی برای بازی ها و اردوها شرایط خوبی داشتیم. اکنون جلسه تدارکاتی نداریم و کار بسیار دشواری پیش رو داریم.

کریمو باقری مهاجم سابق ایرانی در مورد اضافه شدن کادر فنی به این تیم گفت: باقری بازیکن بزرگی است و شخصیت بزرگی محسوب می شود. او می تواند رشد کند و خیلی خوب بود که در تیم ملی قرار گرفت. امیدوارم اتفاقات بحرین به سود تیم ملی باشد.

عزیزی ، که وضعیتی مشابه وضعیت فعلی دانشجویان اسکوچیچ را در سال 2006 تجربه کرده است ، در انتخاب جام جهانی با تیم ملی ایران ، در حالی که ایران به جام جهانی آلمان صعود کرده بود ، وی گفت: “وضعیت آن زمان نیست و نمی توانیم بگوییم چون در آن زمان اتفاق افتاد ، موارد مشابه این بار اتفاق بیفتد اما تیم ملی ایران همیشه سخت تر و بهتر بازی کرده است. امیدوارم بچه ها این شرایط سخت را بهتر درک کنند و در تمام بازی های باقی مانده برنده شوند. ما باید در تمام مسابقات پیروز شویم و اگر در مسابقه لغزش کنیم کار ما بسیار سخت خواهد بود.

وی در مورد انتقاد از دعوت یا عدم دعوت برخی از بازیکنان به اردوی تیم ملی ایران خاطرنشان کرد: مردم نظرات مختلفی دارند و همه بازیکنان مورد نظر را دعوت می کنند. طبیعتاً دعوت از هر بازیکنی مورد انتقاد است و سرمربی تیم ملی خطری برای خودش ایجاد نمی کند. فکر نمی کنم اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد و اسکوچیکا بازیکنان را به دلخواه خود دعوت کرد.

دکمه بازگشت به بالا