عمومی

اختلاف ۸ میلیاردی بر سر مغانلو

سانتا کلارا 650،000 دلار بعلاوه 30٪ هزینه انتقال برای رضایت مغانلو می خواهد ، اما پرسپولیسی ها اکنون مایل به پرداخت 300،000 $ هستند.

به گزارش ترندونی ، این روزنامه همشهری وی نوشت: «شهریاراس مقانلو که پس از نیم فصل حضور در لیگ پرتغال به پرسپولیس وام داد ، با عملکرد خوب نظر مثبت کادر فنی و هواداران پرسپولیس را جلب کرد. تجربه نیم فصل فوتبال اروپا ، در بازگشت به پرسپولیس ، فرصتی به مغانلو داد که امیدوار کننده به نظر برسد. 4 گلی که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسید ، قسمت مهمی برای صعود تیمش به مرحله بعد بود. او که با مصدومیت روبرو شد ، یک گل حیاتی به ثمر رساند تا زمینه پیروزی مهم تیمش در اصفهان فراهم شود.

به دنبال عملکرد موفق مغانلو ، پرسپولیس اکنون به دنبال راهی برای مذاکره با باشگاه پرتغالی برای انتقال دائمی شهریار است. مقانلو با سانتا کلارا قرارداد سه ساله دارد ، یک فصل از آن گذشته است. با این وجود پرسپولیس امیدوار است برای تعیین شرایط پرداخت رضایت نامه و قرارداد جدید با این مهاجم بار دیگر با این باشگاه مشورت کند. مسائل مالی مهم است و مسئولان پرسپولیس تلاش خواهند کرد تا شرایط رضایت نامه به گونه ای نباشد که بر سیستم مالی تیم تأثیر بگذارد. طبق برنامه ای که در نیمه دوم پنجره زمستانی دنبال کردند ، آنها قصد دارند رضایت باشگاه سانتا کلارا را برای صدور رضایت نامه دوباره این مهاجم ایرانی بگیرند.

با این حال اخبار اخیر حاکی از آن است که گفتگوهای پرسپولیس با سانتا کلارا هنوز نتیجه نهایی نیست و چالشهایی بین دو باشگاه بوجود آمده است که می تواند روند انتقال نهایی مغانلو به پرسپولیس را پیچیده کند. پرسپولیسی ها هفته ها با باشگاه پرتغالی مذاکره کرده اند تا رضایت مغانلو را جلب کنند ، اما پیشنهاد رهبران سانتا کلارا پیشنهاد سختی برای پرسپولیس است. آنها می خواهند 650،000 دلار برای رضایت مغانلو بگیرند. پرتغالی ها همچنین 30 درصد هزینه نقل و انتقالات می خواهند تا اگر مغانلو از پرسپولیس به تیم دیگری منتقل می شد ، 30 درصد پول فروش این بازیکن را دریافت کنند. این پیشنهاد مسئولان پرسپولیس را غافلگیر کرد و مطمئناً آنها در این بحران مالی نمی توانند حدود 15-16 میلیارد جلد رضایت مغانلو را پرداخت کنند. آخرین مبلغی که پرسپولیس برای جذب مغانلو به پرتغالی پیشنهاد داده 300 هزار دلار است که این نیز رضایت پرتغالی ها را ندارد. باید دید آیا مدیران پرسپولیس با توجه به علاقه کادر فنی به مقانلو می توانند به بازیکن اجازه دهند تا باقیمانده قرارداد قرضی با پرسپولیس کار کند. – البته از دست دادن مقانلو اتفاق خوبی برای پرسپولیس نخواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا