اقتصادی

اجرای ۲۶۰ پروژه مساله محور از سوی شبکه تبادل فناوری نانو

شبکه تبادل فناوری نانو تاکنون بیش از 3200 نیاز صنعت را شناسایی و 260 پروژه موفق حل مسئله را با استفاده از ابزارهای مختلف اجرا کرده است.

به گزارش ترندونی، شبکه تبادل فناوری نانو در سال 1994 برای شناسایی و تأمین نیازهای صنعت کشور از طریق استفاده از قابلیت های فناوری داخلی و نقش پشتیبانی و تسهیل ، و همچنین مدیریت و نظارت بر روند تبادل فناوری در ستاد توسعه فناوری نانو تاسیس شد. شد.

این شبکه روی ارائه خدمات به 263 شرکت نانو تولید کننده 711 محصول و تجهیزات نانو و ارائه راه حل برای مشکلات صنعت آغاز و همچنان ادامه دارد. این شبکه هم اکنون در حال گسترش فعالیت های خود برای گسترش بازار بیش از 5000 محصول و خدمات سازمانی دانش بنیان و همچنین رسیدگی به چالش های فن آوری و نوآورانه است.

این شبکه در قالب یک مدل نوآوری باز ، که به استفاده از ظرفیت های نوآوری خارجی می پردازد ، سعی کرده است با درگیر کردن شرکت های فناوری نانو و شرکت های دانش بنیان در زنجیره ارزش شرکت های بزرگ صنعتی و خدماتی ، از این مدل استفاده کند.

محلی سازی موانع و تحریم های صنعتی از طریق کمک به صنعت در تأمین مواد اولیه و تجهیزات ، ارتقا value ارزش افزوده و بهبود کیفیت محصولات صنعتی ، کاهش هزینه های تولید ، افزایش سطح رقابت پذیری و توسعه بازار و صادرات ، توسعه نمونه کارها محصولات و خدمات صنعتی و خدمات شبکه تبادل فناوری برای تولیدات صنعتی مشاغل و مزارع از جمله اقدامات این شبکه است.

ارائه راه حل برای نیازهای صنعت ، ارائه نوآوری های محلی به صنایع نامزد در قالب نوآوری های باز ، معرفی تامین کنندگان داخلی ، مشاوره صنعت ، مالکیت معنوی و حقوقی ، پشتیبانی از نظارت بر فناوری و خدمات تجزیه و تحلیل حق ثبت اختراع ، تأمین اعتبار و خرید بدهی ، پشتیبانی از مجوزها و استانداردهای مورد نیاز ، تحقیق کاهش خطر تحقیق و توسعه از طریق اقداماتی مانند تهیه تجهیزات خط آزمایش نیمه صنعتی ، اجاره تجهیزات ، خدمات شبکه تبادل فناوری برای شرکت های دانش و توسعه بازار و تحویل محصولات دانش بنیان به متقاضیان صنعت. ارسال شده توسط این شبکه

علاوه بر این ، شرکت های کوچک و متوسط ​​ممکن است از سایر خدمات این شبکه مانند پشتیبانی از فرآیند تبادل فناوری مانند ارائه امکانات تحقیق و توسعه با بهره کم یا سرمایه در گردش ، تعامل شبکه با وجوه برای اطمینان از تبادل فناوری ، ارتباط با نخبگان صنعت استفاده کنند. شبکه در زمینه های مختلف تسهیل مشارکت در مناقصات ، تسهیل صادرات فناوری و برگزاری جلسات B2B.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا