عمومی

آقایان ، توهین نکنید! – ترندونی

آقایان ، توهین نکنید!

توهین ، تهمت ، تهمت ، توهین و جنجال رسانه ای؛ بعید نیست امروز که فوتبال ایران بسته است ، کسی غیر از این کلمات چیزی برای توصیف این ورزش پیدا کند. شاید یکی از مضرات ویروس Corona و دوران قرنطینه این باشد که تنش بین بازیکنان فوتبال در ایران به طرز عجیبی افزایش یافته است ، یا شاید آنقدر زمان باقی مانده باشد که بتوانید اکانت های قدیمی تر اینستاگرام را که می توان داستان های امیرحسین مقصودلو را تنظیم کرد ، کنار بگذارید. علی کریمی ، آرات حسینی. در آنجا دایی و سوشا مکانی را تأسیس کردند. یک یا دو نفر دیگران را به متکبر بودن و متکبر بودن متهم کردند و پیروان آنها برای انجام این کار و غیره گرد هم آمدند.

به گزارش ترندونی ، روزنامه شارژ وی افزود: اگرچه علی کریمی و دایی اش با عاقلانه وارد مسائل حاشیه ای نشوند ، اما سوشا ماکانی دروازه بان سابق پرسپولیس کلمات “خفه شو!” “به کسانی که در کارزارهای” تاتلو “و علی کریمی شرکت کرده اند خوش آمدید.
در زشتی های امروز ، فوتبال فقط به دنیای مجازی مربوط نمی شود. افشین پیروانی و امیر قلعه نویی همچنین فصل جدیدی درباره اختلافات کلامی ، افترا ، توهین و توهین گشودند که بخش عمده ای از بحث های امروز در مورد فوتبال ایران را به خود اختصاص داده است. این دو که سابقاً لباس تیم ملی را به تن داشتند و حتی با هم به عنوان مربی و مربی برای تیم ملی کار می کردند ، وارد مباحث عجیب و غریب و بحران شدند.
شایعات و پیروان قلعه نویی پس از ترک سپاهان – پرسپولیس از اصفهان بازگشت ، جایی که هواداران از حقوق پرسپولیس و سه امتیاز این تیم دفاع کردند و قلعه نویی سعی کرد با طعنه آمیز موفقیت پرسپولیس را تضعیف کند. و طنز. وی به این کار ادامه داد تا فقط دو روز پیش ، هنگامی که افشین پیروانی بدون ذکر نام قلعه نووی ، سرمربی سپاهان را بهانه کرد. “ما فقط مورد توجه ما قرار گرفتیم. اختلاف 10 امتیاز واقعا دردناک است. آنها می گویند ما می خواهیم جام اسنپ را بدست آوریم. ما نگفتیم که بازی نکردیم … این دوست عزیز من که درباره من صحبت کرده ترجیح می دهد در اتاق قفلش یک فلاش بک داشته باشد. آیا او مخالف اسلام بود؟ آیا سخنرانی وی منطقی بود؟ ببینید … ببینید چه ضرری به ناصر خان حجازی وارد کردید؟ شما یک پوستر آوردید ، روزها را حساب کردید. بیایید ببینیم این آقا در چند روز گذشته چه قلبی داشته است … کسی که هشت میلیارد قرارداد دارد و دو میلیارد پیشنهاد در قرارداد خود دارد ، امسال 10 میلیارد و سال آینده 12 میلیارد دریافت خواهد کرد. وقتی که نتیجه ای نگرفت ، مشخص است که او به حمله خواهد آمد … دوستی که می خواهد علیه او بیانیه بنویسد. ببینید چگونه آنها در سال 1988 پیروز شدند. “وقتی دروازه بان مشهور خارجی خود را ترک کردید چگونه قهرمان شد؟”
عبارات فوق تنها بخشی از سخنان افشین پیروانی به امیر قلعه نویی بود تا روشن شود که این رابطه رو به وخامت گذاشته است. قبل از اینکه امیر قلعه نویی به اظهارات خود واکنش نشان دهد ، این کریم بوستانی ، مشاور سابق امیر قلعه نووی بود که وارد میدان شد و علیه افشین پیروانی اتهاماتی وارد کرد. وی در گفتگو با ایلنا و به عنوان وکیل مدافع امیر قلعه‌نوی ، سؤالاتی را مطرح کرد تا نشان دهد ، همانطور که وی گفت ، پیروان ابهامات بسیاری دارند. “واقعیت این است که قلعه نووی او را نمی شناخت و در هیچ کجا با او همکاری نکرد. وی به توصیه یکی از جانبازان ، داریوش مصطفوی گوش فرا داد و به عنوان یکی از دستیارانش به دنبال یارانش که هیچ تجربه تمرینی نداشتند ، دنبال کرد. “گفت بوستانی. او روحیه پیروان را انتخاب کرد و نمی دانست ، ما به یاد نداریم چه کسی در اولین جلسه لیست تیم ملی را به صورت آنلاین به دوستان گزارشگر خود ارسال کرده تا بازیکنان تیم ملی را انتخاب کند! … یک پیرو به هر بهانه ای به قلعه می رود و می خواهد دعوا را شروع کند تا قلعه به او پاسخ دهد و “بزرگ” شود! آقای پیروانی ، شما با این اتهامات و شایعات بی اهمیت رشد نخواهید کرد … آقای پیروانی ، بیایید و در صفحه اینستاگرام پرسپولیس به من بگویید که حدود دو سال است که معامله می کنید و سود این شرکت را از دست نمی دهید. به ما بگویید که چرا مدیرعامل سابق پرسپولیس از خانم ALB شکایت کرد و چقدر او دوید تا این صفحه را از شما بگیرد. چرا در مورد صدها میلیون پول نقدی که متعلق به باشگاه پرسپولیس بود و به حساب شخصی دیگران رفتید ، صحبت نمی کنید؟ چرا جریان بیلبورد جاده کردستان را برای مردم پرسپولیس توضیح نمی دهید؟ بد نیست پیروانی که آنقدر علاقه به وحی دارند ، داستان رهبری خود را از تیم ملی و ماجرای محرومیت خود را توسط کمیته اخلاق بازگو کنند. “از خود دفاع کنید و به او بگویید که هنگام محکومیت به محرومیت شدید چه اتفاقی افتاد.”
فوتبالیست ها فقط در حال خواندن ادعاهای مطرح شده از طرفداران و بوستانی بودند که داستان اینستاگرام امیر قلعنوی نشانگر طرف دیگر زشتی آن فوتبال است. وی در داستان خود متنی را بدون اشاره به وقایع رخ داده نوشت ، به وضوح پاسخی به سخنان افشین پیروانی ، متنی که البته پر از کلمات عجیب بود. “چو بیشه از آقایان خالی مانده بود. به زودی پس از انتشار این خبر ، مسئولان باشگاه سپاهان اعلام کردند که امیر قلعه نویی از افشین پیروانی شکایت خواهد کرد. با آن جمله ، به نظر می رسید که باشگاه سپاهان همه چیز را برای پایان دادن به گذشته دارد. دیشب پیمان معادی بازیگر سینمای ایران با انتشار عکس قدیمی از مرحوم ناصر حجازی ، که در آن بود ، چشم خود را به داستان قلعه نووی و یارانش باز کرد تا در کنار هم با امیر قلعه نووی در این آشفتگی قرار بگیرند. در کنار امیر قلعه نویی جوان ، او به نوعی سمت قلعه نویی را در دست گرفت تا به برخی از سخنان پیروان پاسخ دهد که ادعا می کردند حجازی قلبی پر از قلعه های جدید دارد …
و اخلاق؟
شاید این روزها شاهد چنین رویکردی عجیب به فوتبال ایران نباشیم که تعجب آور باشد؛ این اولین بار نیست که بازیکنان قدیمی فوتبال زنده می مانند؛ همین چند هفته پیش جانبازان استقلال و پرسپولیس درگیری کردند و خود را ساواکی ، چریک و توده خواندند. تجربه نشان داده است که این آخرین بار نخواهد بود ، اما نکته عجیب این است که بازیکنان فوتبال که همیشه سعی کرده اند استاد شوند. آنها می گویند کلمه آقا معنای عجیبی دارد!
علاوه بر این ، ما باید از منظر دیگری به این موضوعات نگاه کنیم؛ در این میان ادعاهای بسیاری مطرح شده است ، از تبانی گرفته تا فساد و روابط عقب مانده. چگونه مشکلات قدیمی اکنون برطرف شده و از قبل برطرف نشده است؟ آیا مدرکی برای این ادعاها وجود دارد؟ اگر چنین باشد ، چون اتهامات ، که گاه سنگین و توهین آمیز است ، هنوز برطرف نشده است و اگر این طور نباشد ، به راحتی چگونه می تواند باشد ، چه تعداد از افراد قوه قضاییه ، که ادعاهای زیادی دارند ، می توانند به راحتی طرف مقابل را متهم کنند و توهین بگویند. ؟ آیا قوانین برای آنها متفاوت است؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا