ورزش و تندرستی

آس خبر داد؛ کی روش از هدایت ایران استعفا کرد

روزنامه آس از استعفای کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی ایران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، روزنامه اس اسپانیا از استعفای کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی ایران پس از جام جهانی خبر داد.

این روزنامه در گزارشی از کیروس نوشت: سرمربی پرتغال در پیامی در شبکه های اجتماعی تصمیم خود را پس از خروج ایران از مرحله گروهی جام جهانی قطر اعلام کرد.

کی روش به جای اسکوچیچ سرمربی کروات به تیم ملی ایران بازگشت اما پس از حذف در دور اول استعفای خود را ارائه کرد. سرمربی پرتغالی 4 ماه هدایت این تیم ملی را برعهده داشت و به هدف اصلی خود در جام جهانی نرسید.

کی روش چهارشنبه هفته جاری در شبکه های اجتماعی تصمیم خود را اعلام کرد و به سومین دوره سرمربیگری خود در ایران پایان داد. او از سال 2011 روی نیمکت این تیم شروع کرد و در سال 2010 آن را به سه قهرمانی جهان رساند. در آفریقای جنوبی، 2018 در روسیه و در سال 2022 در قطر

این رسانه اسپانیایی البته ساعاتی قبل از بازگشت کی روش به تهران و بازنشر پست این مربی، استعفای کی روش را به پست اینستاگرامی او مرتبط کرد. کی روش در پست خود نوشت: هیچ پیروزی اخلاقی در فوتبال وجود ندارد، اما هیچ چیز غیر اخلاقی نیز وجود ندارد که اگر تمام تلاش خود را انجام دهید، با تمام اراده و ذهنیت شجاعانه برای پیروزی، به آرزوهای خود نخواهید رسید. این یک افتخار و یک افتخار بود که بخشی از این خانواده فوتبالی بودم. فکر می کنم آنها شایسته احترام و اعتبار کشورشان و هواداران فوتبال هستند. برای شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم.» مربی نتیجه گرفت، اما نه قبل از ابراز عشق به بازیکنان در ترکیب.

به گزارش آنا، کیروش در فرودگاه امام و پس از بازگشت از قطر درباره انصراف خود از تیم ملی پاسخی به خبرنگاران نداد اما وزیر ورزش و جوانان پاسخ داد. اعلامد این پیام درست نیست. باید دید واکنش رسمی فدراسیون فوتبال به این خبر چیست.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا