اقتصادی

آستانه اشرفیه شرایط خوبی برای ایجاد منطقه ویژه اقتصادی دارد

ترندونی/ گیلان دبیر شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه طرح تبدیل آستانه اشرفیه به منطقه ویژه اقتصادی در دست بررسی است، خاطرنشان کرد: نزدیکی اسکله کیاشهر به منطقه آزاد انزلی شرایط خوبی را برای تبدیل این شهر به منطقه ویژه اقتصادی فراهم کرد. منطقه

سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد که به نمایندگی از هیئت دولت به شهر آستانه اشرفی سفر کرده است، گفت: همجواری اسکله کیاشهر با منطقه آزاد انزلی و مناطق ویژه اقتصادی لاهید شرایط خوبی را برای این امر فراهم کرد. این شهر به منطقه ویژه اقتصادی تبدیل خواهد شد.

وی طرح توسعه حرم سید جلال الدین اشرف(ع)، شبکه فاضلاب آستانه اشرفیه، مجموعه تاریخی صیادی کیاشهر و اسکله بندر کیاشهر را از جمله موارد کلیدی دانست که در این بازدید به دقت مورد بررسی قرار گرفت.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: اسکله صیادی کیاشهر ظرفیت بسیار خوبی در این حوزه است که متاسفانه در چند سال اخیر و قطعا در شورای اداری استان از صیادی به گردشگری کاهش یافته است. با حضور رئیس جمهور تشکیل شد. سازگاری این مارینا با ماهیگیری و گردشگری مورد بحث قرار گرفته است.

محمد همچنین به طرح ساخت ضریح اشاره کرد و گفت: کندی اجرای این طرح مشکلات زیادی را برای کسبه و مردم آسترا آسترا ایجاد کرده است.

به گزارش ترندونی، مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد آستانه اشرفیه از حرم سیدجلال الدین اشرف، خیابان 35 متری بازسازی شده، مجموعه تاریخی صیادی کیاشهر و اسکله صیادی کیاشهر بازدید کرد. .

وی همچنین در این سفر به زیارت مرقد سید جلال الدین اشرف (ع) مشرف شد و با حضور در گلزار شهدای این شهر ادای احترام کرد.

سعید محمد با حضور در منزل شهید جمالو رازی با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا