کد اکتیو یوبی سافت

در این آموزش سعی داریم شمارو با نرم افزار و لانچر یوپلی از کمپانی محبوب یوب سافت آشنا کنیم یا بطور خلاصه یوپلی چیست و کاربردش در کجا هست و و چه تفاوتهایی با سایر لانچرها دارد پس با گیفت مکس  سایت تخصصی همراه باشید تا شما را بطور دقیق  با این بسته نرم افزاری گیمینگ آشنا کنیم . با توجه به وجود هكرها ، سازندگان برای جلوگیری از هك شدن بازی ها و جلوگیری از رایج شدن آنلاین بازی ها و رعایت حقوق كپی رایت ، نرم افزاری را طراحی كرده اند كه توسط این نرم افزار هر گیمر باید سی دی كی را خریداری می كند.

سی دی كی در واقع كدی است كه گیمر آن را از فروشگاه ها یا سایت های فروشگاهی دریافت می كنند و با استفاده از آن و وارد كردن كد ، بازی را فعال می كند . سپس به صورت كاملا قانونی و با رعایت حقوق سازندگان ، بازی را دانلود می كنند ٬ با این كار در واقع درآمد اصلی كه مربوط به سازندگان بازی می باشد ، به آن ها بر می گردد و حق آنها پایمال نمی شود. شركت یوبی سافت به دلیل ساخت بازی های آنلاین و در آمد خوبی كه از فروش آنها دارد ، اخیرا سعی كرده است كه نسخه های جدید بازی ها را به شكل چند نفره و آنلاین بسازد . همانطور که گفته شد باید هر گیمر برای دانلود و فعال سازی آن ، سی دی كی را خریداری كند و از این طریق درآمدی برای شركت یوبی سافت باشد.

شرکت های سازنده به وسیله بازی های آنلاین ارائه شده درآمد کسب می کنند به همین دلیل درصدد تلاش برای ایجاد مودهای جدید بازی های چند نفره و ایجاد امکانات جدید آنلاین هستند که کاربر با خرید سی دی کی می تواند به فعال سازی بازی ها بپردازد. شرکت یوبیسافت ،سیستم DRM را برای بازی های خود عرضه کرده است که نقایضی در این سیستم دیده می شود. البته DRM برای تشخیص اصل بودن بازی ارائه شده و میخواهد از ورود بازی های کرک شده جلوگیری کند. نکته : سیستم  DRM تنها با اینترنت قابل استفاده است و به محض قطع شدن اینترنت قادر به استفاده و انجام بازی ها نخواهد بود. یوپلی ، استیم و اوریجین از نظر کارایی نرم افزاری هستند که از لحاظ موارد زیر شباهت زیادی با یکدیگر دارند :

  • پخش و خرید بازی ها به صورت مجازی
  • ارتباطات دیجیتالی
  • بازی های آنلاین
  • دسترسی به بازی های Ubisoft

هر چه به نسخه های آخر یوپلی نزدیک می شویم رابط کاربری آن تغییر می کند و این اتفاق باعث می شود امکاناتی نظیر وارد کردن CD Key و دیدن DLC های بازی را برای کاربر فراهم کند.

  •  ابتدا نرم افزار  یوپلی ( uplay ) را .
  •  پس از دانلود کردن نرم افزار آن را بر روی سیستم خود نصب کنید و پس از نصب شدن آن را باز کنید به همین سادگی ثبت نام انجام شد که بعد از این مرحله اهراز هویت دو مرحله ای میباشد که رد صورت نیاز تایید و ادامه کارو انجام دهید  درنهایت  وارد برنامه شدید.

مطابق شکل زیر مشاهده میکنید که اکانتتون ساخته شده: خوب تا اینجا نحوه ساخت و آنچیزی که در مورد یو پلی هست را درحد نیاز به شما ارائه کردیم داشتن اکانت به تنهایی کافی نمیباشد پس نحوه خرید و بازی و فعال سازی بازه در یو پلی از الزامات آن میباشد  در ادامه با نحوه فعال سازی بازیها بیشتر آشنا خواهید شد . درود بر بازدیدکنندگان و همراهان همیشگی تی اکس کرکر با نرم افزار کرک اکانت یوپلی شما هستیم. یوپلی یکی از نرم افزار های محبوب و قابل اعتماد است که توسط شرکت Ubisoft عرضه شده است که به کاربران امکان دسترسی به جدیدترین بازی ها را میدهد و همچنین این شرکت برنامه هایی برای گیمر های خود ارائه میدهد که قابلیت های بسیازی دارد. برای  خرید بازی یوبی سافت  میتوانید وارد سایت ایگارا شوید .

یوپلی،استیم،اوریجین از نظر کارایی نرم افزاری هستند که از لحاظ موارد زیز شباهت زیادی با یکدیگر دارند : هرچه به نسخه های آخر یوپلی نزدیک تر میشویم رابط کاربری آن تعییر میکند و این اتفاق باعث میشود امکاناتی نظیر وارد کردن CD KEY و دیدن DLC های بازی را برای کاربر فراهم میکند خب حالا ما تو این پست برای دوست داران گیم یک چکراکانت قرار دادیم که با اون بتونید به اکانت سایت های یوپلی نفوذ کنید و بجای هزینه های گزاف برای خرید بازیه آن ها بدون هزینه به بهترین بازی های سایت یوپلی دسترسی پیدا کنید و استفاده شخصی بکنید یا با فروش آن کسب در آمد های میلیونی کنید.

پک چکر و کرکر پی پل ( نسخه 1.0 )

با نرم افزار کرک اکانت یوپلی شما هستیم. یوپلی یکی از نرم افزار های محبوب و قابل اعتماد است که توسط شرکت Ubisoft عرضه شده است که به کاربران امکان دسترسی به جدیدترین بازی ها را میدهد و همچنین این شرکت برنامه هایی برای گیمر های خود ارائه میدهد که قابلیت های بسیازی دارد. یوپلی،استیم،اوریجین از نظر کارایی نرم افزاری هستند که از لحاظ موارد زیز شباهت زیادی با یکدیگر دارند : هرچه به نسخه های آخر یوپلی نزدیک تر میشویم رابط کاربری آن تعییر میکند و این اتفاق باعث میشود امکاناتی نظیر وارد کردن CD KEY و دیدن DLC های بازی را برای کاربر فراهم میکند. خب حالا ما تو این پست برای دوست داران گیم یک چکراکانت قرار دادیم که با اون بتونید به اکانت سایت های یوپلی نفوذ کنید و بجای هزینه های گزاف برای خرید بازیه آن ها بدون هزینه به بهترین بازی های سایت یوپلی دسترسی پیدا کنید و استفاده شخصی بکنید یا با فروش آن کسب در آمد های میلیونی کنید. 2چیز است که برای کرک اکانت یوپلی نیاز است : کمبولیست(پابلیک،پرایوت) پروکسی نکته:برای کرک اکانت یوپلی هم میتوانید از کمبولیست پرایوت هم پابلیک استفاده کنید فقط نتیجه ها باهم متفاوت است.

Uplay برنامه ای مشابه با استیم می باشد که به کاربران پلتفرم های مختلف، امکان دسترسی به جدیدترین بازی ها را می دهد. به عبارت دیگر یوپلی، پرتالی به سوی بازی ها می باشد. با استفاده از این برنامه می توانید achievement های بازی هایی که در این سیستم ثبت شده اند را بدست آورید. فرقی نمی کند که پلتفرمی که با آن بازی می کنید چه باشد، PC, PlayStation 4, Xbox One, Wii U, PlayStation 3, Xbox 360, Facebook, iOS, Android, Windows Phone, OnLive همگی توسط این برنامه پشتیبانی می شوند. این برنامه منحصرا برای بازی های Ubisoft game می باشد، اما گاها برخی از بازی های یکه توسط این شرکت توسعه نداده شده اند نیز پشتیبانی می شوند. تعدد بازی ها، وجود انواع موفقیت ها و پشتیبانی از پلتفرم های مختلف، از ویژگی های مثبت این نرم افزار می باشد.

دکمه بازگشت به بالا