عمومی

غربالگری و پیشگیری از سرطان سینه از برنامه های جهاد دانشگاهی قم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم عصر پنجشنبه در دیدار حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از همراهی‌های وی با جهاد دانشگاهی از برنامه‌ها و فعالیت‌های جدید جهاد دانشگاهی استان قم در سال جدید خبر داد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان قم، راه اندازی مراکز خدمات تخصصی جدید توسط جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرارداد و گفت: غربالگری و پیشگیری از سرطان سینه از جمله خدماتی است که ارائه آن در سال ۱۴۰۲ از اهداف جهاد دانشگاهی در استان قم است.

حیدری همچنین از برگزاری زودهنگام همایش تخصصی فقه و درمان ناباروری در قم خبر داد و گفت: مسائل بسیار مهم و مختلفی در خصوص درمان ناباروری در فقه و قانون باید مشخص شود که هدف از برگزاری این همایش کمک به این مهم است.

نماینده مردم قم در مجلس اقدامات جهاد دانشگاهی شایسته تقدیر برشمرد و گفت: مسئولین کشور باید از ظرفیت این نهاد انقلابی کمال بهره را ببرند تا مردم از منافع حاصل از این خدمات بهره مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین ذوالنوری برنامه‌های جهاد دانشگاهی را مورد توجه قرارداد و گفت: لازم است غیر از فراخوان عمومی که برای مقالات همایش تخصصی فقه و درمان ناباروری انجام می‌شود برخی افراد به صورت ویژه دعوت به همکاری در این همایش شوند تا جامعه به وسیله این همایش از وجود این افراد بهره مند شود.

دکمه بازگشت به بالا