حوادث و رویدادها

واژگونی اتوبوس در برزیل جان ۷ نفر را گرفت

در پی تصادف یک دستگاه اتوبوس در ایالت «مینا ژرایسِ» برزیل، هفت نفر از طرفداران تیم فوتبال «کورینتیانس» این کشور جان خود را از دست دادند.

به گزارش ترندونی به نقل از خبرگزاری رویترز، این اتوبوس حامل هواداران تیم فوتبال کورینتیانس بود که پس از تماشای بازی این تیم مقابل «کروزیرو» در «بلو هوریزونته» در حال بازگشت به خانه بودند.

بر اساس گزارش‌ها، این اتوبوس ۴۳ سرنشین داشته که هفت نفر در این حادثه جان خود را از دست داده و ۳۶ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند. همچنین از میان زخمی‌ها ۲۷ نفر به بیمارستان منتقل شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

به گفته آتش‌نشانان، راننده این اتوبوس در ساعت ۲ و ۵۰ دقیقه بامداد کنترل ترمز را از دست داده و اتوبوس واژگون شده است.

بنابر اعلام یورونیوز، باشگاه کورینتیانس برزیل از این حادثه ابراز تاسف و همبستگی خود را با خانواده قربانیان اعلام کرد. چندین باشگاه دیگر فوتبال برزیل نیز تسلیت خود را اعلام کردند.

«لولا داسیلوا»، رئیس جمهوری برزیل هم که از طرفداران کورینتیانس است به خانواده و دوستان قربانیان تسلیت گفته است.

لولا در پستی در شبکه های اجتماعی گفت: امیدوارم مجروحان به زودی بهبود یابند و همچنین بتوانیم به زودی علل وقوع این حادثه را پیدا کنیم. ما به آرامش در هنگام رانندگی، وسایل نقلیه خوب و مطمئن در جاده‌ها نیاز داریم چرا که هیچ راهی برای بازیابی جان‌های از دست رفته وجود ندارد.

گفتنی است این مسابقه در نهایت با تساوی ۱-۱ دو تیم به پایان رسیده بود.

انتهای پیام

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا