برون مرزی

آژیرهای هشدار در تل‌آویو/ القسام: حمله موشکی بزرگ به تل‌آویو انجام شد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنلاین ترندونی ، رسانه های اسرائیلی صبح روز یکشنبه گزارش دادند که پس از همزمان شدن حملات عسقلان و اشدود با پایان دوره دو ساعته حماس ، آژیرها در شهرک های تل آویو و صهیونیست ها در اطراف غزه آغاز شد.

پیش از این ، رسانه های فلسطینی گزارش داده بودند که ابوعبیده ، سخنگوی گردان های القسام ، سخنان مهمی را در تلویزیون ماهواره ای الاقصی پس از مهلت دو ساعته حماس برای صهیونیست ها بیان کرده است.

ابوعبیده سخنگوی تیپ القسام گفت: “ما در پاسخ به بمباران برج الجلا با دهها موشک به تل آویو و اشدود حمله بزرگی را آغاز می کنیم.”

رسانه های اسرائیلی گزارش دادند که گروههای مقاومت غزه تعداد زیادی موشک و راکت از مرکز اشغال شده فلسطین از جمله تل آویو شلیک کردند.

هدف آن نیز دورتر از تل آویو بود و موشک های مقاومت حتی در نزدیکی نابلس و نتانیا پرواز کردند.

برخی منابع می گویند بیش از 30 موشک و راکت تنها در عرض چند دقیقه به سمت تل آویو شلیک شده است.

به گفته رسانه های اسرائیلی ، مدام صدای آژیرهای زنگ خطر در تل آویو و جاهای دیگر به گوش می رسید که خواب اشغالگران را از بین می برد.

خبرنگار الجزیره از فلسطین اشغالی گفت: “موشکهای شلیک شده از نوار غزه به منطقه هاشارون در شمال تل آویو اصابت کرد.” سیستم های دفاعی Iron Dome در حال تلاش برای رهگیری موشک ها هستند ، اما تعداد آنها بسیار زیاد است. »

الجزیره ادامه داد: “صدای زنگ خطر در تل آویو پس از شنیدن انفجارهای مهیب در منطقه دوباره بلند شد. موشکهای شلیک شده توسط تیپهای القسام به تل آویو ، سواحل مرکزی و جنوبی و فلسطین اشغالی هدف قرار گرفت. “از جنوب فلسطین اشغالی تا هرتزلیا ، میلیونها صهیونیست به پناهگاهها گریخته اند.”

روزنامه تایمز اسرائیل همچنین گزارش داد که راکت های شلیک شده از نوار غزه و منفجر شدن برخی از موشک های گنبد آهنین در آسمان به بسیاری از خانه های صهیونیست ها در جنوب اشغال شده و مرکز فلسطین اصابت کرده است.

این وب سایت می گوید چنین درگیری هایی در اشدود ، گانه آون و ریشون لتزیون رخ داده است ، اما ادعا می کند که گزارشی از زخمی شدن صهیونیستها گزارش نشده است.

تلویزیون کانال 13 رژیم صهیونیستی همچنین گزارش داد که از یکشنبه نیمه شب (به وقت محلی) بیش از 40 موشک و موشک از مناطق صهیونیستی شلیک شده است.

خبرگزاری فلسطین «شهابوی به نقل از کانال 12 اسرائیل نوشت: “همه آنچه به ما شلیک می شود از ایران نیست ، از سینا نیست ، از سودان نیست ، اما همه این کارها در خود غزه انجام می شود.”

“رسانه های اسرائیلی می گویند 10 صهیونیست در حالی که موشک از غزه به تل آویو شلیک می شد ، زخمی شدند.

پیش از این ، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی صبح روز یکشنبه در سخنرانی تهدید به ادامه سرکوب فلسطینیان ، کشتن کودکان و زنان فلسطینی در نوار غزه را “عادلانه” توصیف کرد. (اطلاعات بیشتر)

درگیری های مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی هفته گذشته روز دوشنبه و به دنبال پایان مقاومت در تل آویو بر سر لزوم پایان دادن به تجاوزات رژیم در قدس و مسجد الاقصی آغاز شد. وزارت بهداشت در نوار غزه امروز اعلام کرد که تاکنون تعداد قربانیان حملات وحشیانه صهیونیستها به 139 شهید از جمله 39 کودک و 22 زن رسیده است. تاکنون بیش از 700 فلسطینی نیز زخمی شده اند.

ابوعبیده سخنگوی نظامی تیپ القسام شنبه شب گفت که از ساعت 10 صبح تا ظهر به مدت دو ساعت در تل آویو و شهرهای اطراف آن ممنوعیت منع رفت و آمد برقرار می شود. به وقت محلی ، ابو خالدو محمدو ال. دایف ، فرمانده کل قوا و سپس صهیونیست ها باید دوباره روی یک پا بایستند.

انتهای پیام /


دکمه بازگشت به بالا