فرهنگ و هنرکسب و کار ایرانی برتر

قیمت تابلو مسی اصفهان

هنر قلمزنی در ایران در دوران قبل از اسلام آغاز شد و تا به امروز ادامه دارد که در هر دوره هنرمندان سبک‌های منحصر به فرد خود را در تولید آثار قلمزنی داشتند. هنرمندان قلمزن با استفاده از انواع مختلف قلم و با کمک چکش بر روی مس نقوش و طرح‌های چشم‌نوازی را ایجاد می‌کنند، هر چه قدر ظرافت به کار رفته در صنایع دستی قلمزنی بیشتر باشد ارزش و قیمت آن اثر هم بیشتر است. آثار تولید شده به این روش هم جنبه تزئینی دارند و هم جنبه کاربردی که برخی از آثاری که با استفاده از هنر قلم‌زنی تولید می‌شوند، عبارتند از:

  • گلدان
  • شکلات خوری
  • آجیل خوری و میوه خوری
  • تابلو قلم‌زنی با قاب خاتم
  • قاب قلمزنی
  • جعبه جواهرات
  • تَنگ و جام
  • و…

یکی از زیباترین محصولات صنایع‌دستی قلمزنی، تابلو مسی قلمزنی هستند که به صورت برجسته یا تخت با نقوشی مانند گل و مرغ، آیه‌های قرآن، طرح شکارگاه و غیره کار شده‌اند و برای زیبایی بیشتر این پلاک‌ها را بر روی یک پارچه جیر مشکی رنگ قرار می‌دهند و در قاب می‌گذارند که قاب‌های آن می‌تواند از جنس خاتم، pvc، مینیاتور یا ترکیب خاتم و مینیاتور باشد.

خرید تابلو مسی + قیمت تابلو مسی اصفهان

تابلو قلمزنی مسی اصفهان را می توانید برای تزئین و زیباسازی دکوراسیون منزل یا دفتر کار استفاده کنید. ظاهر ظروف قلمزنی سنتی بوده و بهتر است با دیگر محصولات صنایع دستی ایرانی ست شوند. با توجه به این موضوع, تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری اصفهان زیباتر به چشم خواهد آمد. طرح های کار شده بر روی انواع تابلوی قلمزنی اصفهان بیشتر بر اساس نقوش اصیل ایرانی مانند گل و مرغ , شکارگاه و آیات قرآنی در نظر گرفته می شوند.

قیمت تابلوهای قلمزنی اصفهان با توجه به سایز و کیفیت تولید آنها برآورد می گردند. البته قیمت و کیفیت محصولات بگونه ایست که عموم مشتریان بتوانند با توجه به بوجه خود از داشتن ظروف لوکس بهرمند شوند. خرید اینترنتی تابلوی قلمزنی اصفهان از طریق سایت و اپلیکیشن فروشگاه در کمترین زمان امکان پذیر است. سفارشات همه روزه و بصورت فوری برای سراسر کشور ارسال خواهند شد.

تابلو قلم زنی

جنس قاب محصول از خاتم اصل اصفهان است. برای ساخت خاتم از چوب درخت راش , استخوان شتر و سیم های برنجی استفاده می شود. ابعاد قاب 2.5*38*44 سانتی متر می باشد. جنس پلاک قلمزنی از فلز مس با کیفیت در نظر گرفته شده است. پلاک های مورد نظر توسط هنرمندان با ذوق اصفهانی قلم زنی شده و به شکل طرح های زیبای در خواهد آمد. پارچه ایی مشکی رنگ برای زمینه قاب استفاده می گردد تا با توجه به تضاد رنگ ها , جلوه زیباتری بدست آید. اصفهان زیبایی ویژه ایی به محیط پیرامون شما خواهد بخشید.

تابلوی دیواری قلمزنی با قاب خاتم

تابلوی دیواری قلمزنی با قاب خاتم کاری ظاهری شکیل و اصیل دارد و قابل استفاده در انواع خانه های سنتی و مدرن ایرانیست. تنوع پلاک قلمزنی مشبک قاب خاتم باعث شده تا اکثر سلیقه ها را پوشش دهد. در صورتی که قصد خرید هدیه برای دوستان و اقوام  داشته باشید , می توانید تابلو خاتم کاری با پلاک مسی اصفهان را به عنوان هدیه ایی نفیس و ارزشمند تهیه کنید. انواع تابلو قلم زنی گل و مرغ با قیمت ارزان , گزینه های خوبی برای هدایای تبلیغاتی سازمانی هستند.

پلاک قلمزنی مشبک قاب خاتم

برای داشتن جلای بیشتر بر روی قاب های خاتم کاری لایه ایی از پلی استر کشیده می شود. این کار باعث می گردد خاتم در برابر آب و رطوبت محافظت گردد. قیمت تابلو قلمزنی با قاب خاتم کاری به عوامل مختلفی که در چرخه تولید موثر هستند بستگی دارد. خاتم اصل و با کیفیت توسط استادکاران زبر دست با صبر و حوصله و بهترین مواد ساخته می شود. تابلو قلمزنی مسی با قیمت ارزان کیفیت مطلوبی نداشته و بر همین اساس طول عمر بالایی هم ندارد.

قیمت تابلو قلمزنی با قاب خاتم

هنر قلم زنی روی مس از هنر های قدیمی و شناخته شده در اصفهان است که توسط اساتید قلمزنی کامل شده و برای علاقه مندان به صنایع دستی بجای مانده. ما نیز باید با ایجاد انگیزه برای جوانان , این صنعت بومی را برای آیندگان به ارمغان گذاریم. حمایت از صنایع دستی و تولید کالای ایرانی در بلند مدت تاثیر قابل توجهی در سبک زندگی افراد جامعه خواهد داشت. نگاه مسولانه در این حوزه می تواند بسیاری از چالش های جامعه را برطرف سازد.

تابلو خاتم کاری با پلاک مسی

قیمت تابقیمت تابلو های خاتم کاری شده با پلاک های قلمزنی شده مسی بر اساس نوع قاب ، سایز و کیفت پلاک قلمزنی شده تعیین می گردد .جنس پلاک ها از فلز مس می باشد.نحوه تولید قاب های قلمزنی بدین صورت است که در ابتدا یک ورق مسی با اندازه دلخواه برش داده می شود و با قلع سفید می گردد . و به اصطلاح به آن ورق سفید شده گفته می شود . سپس پشت این ورق را با قیر مذاب پر می کنند و صبر می کنند تا سفت گردد . استفاده از قیر به این منظور است که ورق مسی دچار شکستگی یا کجی در اثر ضربات چکش نشود . سپس طرح مورد نظر که بایستی قلمزنی گردد بر روی شابلون رسم شده و به ورق مسی منتقل می گردد . طرح ها معمولا گل و مرغ می باشد .

استاد قلمزن با دقت و ظرافت و با ابزار مخصوص نقوش مورد نظر را قلمزنی می کند . پس از اتمام کار برخی قسمتها با دوده سیاه می گردد تا جلوه کار بیشتر گردد . پس از آنکه پلاک قلمزنی شده آماده شد نوبت به انتخاب قاب می رسد . معمولا از قاب های خاتم کاری یا مینیاتور  استفاده می گردد . پلاک قلمزنی شده مسی بر روی یک پارچه جیر مشکی رنگ قرار می دهند و درون قاب می گذارند .

 تابلو قلمزنی روی مس به ابعاد داخلی 50 *100 سانتیمتر و ابعاد کلی 70 * 120 سانت نقوش کار شده در پلاک گل و مرغ نوع قاب از جنس چوبی با نام  ترنج دار با نقاشی گل و مرغ اعلاء

تولید انواع تابلو های قلمزنی در سایز های مختلف

تابلو های قلمزنی مسی در سایز های استاندارد تولید می شوند . البته سایز های اعلام شده سایز داخلی قاب ، یا همان سایز پلاک می باشد و سایز کلی قاب با توجه به نوع قاب استفاده شده تعیین می گردد . سایز های کوچک عبارتند از : 9 در 13 سانت – 13 در 18 سانت –  18 در 24 سانت – 24 در 30 سانت – 21 در 30 سانت – 10 در 25 سانت – 10 در 45 سانت   سایز  های بزرگتر نیز عبارتند از : 30 *40 سانت – 30 در 60 سانت – 50 در 70 سانت – 40 در 80 سانت – 50 در 100 سانت

تابلو مسی قلمزنی شده با نقوش زیبای گل و مرغ سایز داخلی تابلو 50 در 100 سانتی متر و سایز نهایی قاب 70 در 100 سانتی متر می باشد نوع قاب خاتم صلیبی با نقاشی تذهیب

فروش آنلاین انواع تابلو های قلمزنی

تلاش ما در  فروشگاه صنایع دستی مس حیدری گرد آوری مجموعه ای از بهترین تابلو های مسی قلمزنی با انواع مختلف قاب های خاتم و مینیاتور در سایز ها و سطوح قیمتی مختلف می باشد تا شما بتوانید به راحتی و خاطری آسوده تابلوی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خرید کنید . گروه صنایع دستی مس حیدری اصالت و کیفیت تابلو ها قلمزنی را تضمین می کند .

خرید اینترنتی قاب قلمزنی اصفهان در طرح‌های گوناگون

مرکز اصلی تولید صنایع‌دستی قلمزنی، شهر اصفهان می‌باشد که در فروشگاه پرنون انواع محصولات قلمزنی به صورت آنلاین عرضه می‌شوند. یکی از محصولات پرطرفدار و پرفروش فروشگاه در این زمینه، تابلوهای قلمزنی می‌باشند که در سایز‌ها، ابعاد و طرح‌های مختلف با بهترین قیمت ارائه می‌شوند.

این روزها استفاده از تابلوهای دیوارکوب هنری برای تزئین چیدمان و دکوراسیون منازل و محیط کار بسیار رایج است که یکی از بهترین گزینه‌ها تابلوهای قلمزنی می‌باشند که زیبایی محیط خانه و دفتر کار را دوچندان می‌کنند. همچنین به عنوان یک هدیه جذاب و ارزشمند برای دیگران می‌باشند.

نکته‌ای که در نگهداری تابلو قلمزنی مسی باید رعایت کرد این است که باید به دور از حرارت، رطوبت و نور مستقیم خورشید نگهداری شوند و برای تمیز کردن آن‌ها از مواد جلادهنده استفاده نشود همچنین به راحتی می‌توان آن‌ها را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

منبع: مس حیدری

زهرا حیدری

مس حیدری فروشگاه اینترنتی ظروف مسی اصل زنجان انواع ظروف دکوری مسی ظروف پذیرایی مسی و ظروف پخت و پز مسی با کیفیت عالی ارسال به کل کشور
دکمه بازگشت به بالا