ورزش و تندرستی

اصفهان گردی با استفاده از عینک متاورس

به گزارش خبرگزاری ترندونی از اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد، سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار داشت: این ستاد نسبت به آماده سازی عینک متاورس در حوزه خدمات شهری اقدام کرده است، با این عینک می‌توان از اصفهان و مجموعه باغ فدک به‌صورت متاورس بازدید کرد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین در ستاد خدمات سفر، تدابیر و شرایط ویژه‌ای برای رفت‌وآمد و حمل‌ونقل مسافران و شهروندان در نظر گرفته شده است. سخنگوی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، تصریح کرد: اپلیکیشن «اصفهان من» محور اطلاع‌رسانی برای مسافران و گردشگران نوروزی است، خدمات و امکانات مورد نیاز برای مسافران و شهروندان از جمله هتل‌ها، پمپ بنزین، بیمارستان‌ها، پارکینگ‌ها، مسیریابی مراکز اسکان و تمامی ستادهای آموزش و پرورش در نقشه این اپلیکیشن جانمایی شده است.
معرک نژاد گفت: این اپلیکیشن به نقشه‌های ترافیکی شهر متصل بوده و بهترین مسیر را در اختیار مسافران و شهروندان قرار می‌دهد.
انتهای پیام 

کارگروه خبری علوم ورزشی

با تمرکز بر تحقیق و ارائه‌ی اطلاعات به‌روز و دقیق، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به دنبال افزایش دانش و آگاهی ورزشی خوانندگان هستم. از نکات تازه‌ترین تکنیک‌ها تا راهنمایی‌های تمرینی، همراهی با من برای تجربه‌ی یک دنیای ورزشی پویا و هیجان‌انگیز را تجربه کنید.
دکمه بازگشت به بالا