قفل هوشمند از راه دور

ویژگی‌های رایج قفل اثر انگشتی

ورود بدون کلید

نیازی نیست نگران فراموش کردن کلیدهای خود، گم شدن کلیدها یا اجازه ورود کسی در صورت نداشتن کلید باشید. اکثر قفل‌های هوشمند مجهز به صفحه کلید عددی هستند که به شما امکان می دهد با وارد کردن یک کد درب را باز کنید.

دسترسی به موبایل: می‌توانند به یک برنامه تلفن همراه متصل شوند و به شما این امکان را می‌دهند که درب خود را از هر کجای دنیا با اتصال به اینترنت قفل و باز کنید، و همچنین تعداد دفعات رفت و آمد اعضای خانواده یا مهمانان را پیگیری کنید.

هشدارهای موبایل: با اپلیکیشن موبایل امکان دریافت هشدارهای موبایلی نیز وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید بچه‌ها چه زمانی به خانه می‌رسند یا کسی در خانه است که نباید باشد، و یا از میزان شارژ باطری قفل هوشمند مطلع شوید، هشدارهای موبایل بسیار عالی هستند.

کدهای دسترسی کاربر سفارشی: بسیاری از قفل‌های هوشمند قابل برنامه‌ریزی به شما امکان می‌دهند کدهای دسترسی  ایجاد کنید تا هر یک از اعضای خانواده یک کد پین متفاوت داشته باشند.

نورپردازی در شب: یک صفحه کلید با نور پس زمینه می‌تواند دید را در تاریکی آسان کند، بنابراین در هنگام شب در تلاش برای یافتن و فشار دادن کلیدهای درست نیستید.

کلید هوشمند: قبلاً اگر لازم بود از ورود شخصی به خانه خود جلوگیری کنید  و یا اگر کلیدهای یدکی خود را گم کردید، باید قفل در به طور کامل تعویض می‌شد. با ، می توانید به جای تعویض قفل، کدهای کلید را در قفل موجود خود دوباره برنامه‌ریزی کنید.

قفل دیجیتال و ایمنی شخصی

داشتن قفل هوشمند می‌تواند ایمنی شخصی شما و همچنین ایمنی خانه شما را به چند روش افزایش دهد. از جمله این موارد:

در ارتباط با سیستم امنیتی شما کار می‌کند: قفل‌‌های هوشمند می‌توانند با سیستم‌های امنیتی خانه و دوربین‌ها ادغام شوند و به شما این امکان را می‌دهند که ببینید چه کسی پشت درب خانه شما است و بر این اساس در را برای آنها قفل و باز کنید.

یادآوقفل ریموت دار برای انواع ساختمان های تجاری و مسکونی انتخابی درست و به جا است. امروزه با نگاهی به اطراف خود متوجه خواهید شد که تعداد بسیار زیادی از قفل درب ریموت دار نقشی اساسی در زندگی ماشینی ما دارند. این  ابزار ها به دلیل کاربردها و ویژگی های خوبی که ارائه می دهند در اغلب ساختمان ها و مراکز پرتردد مورد استفاده قرار می گیرند.

قفل در ریموت دار از جذابیت ظاهری فوق العاده ای برخوردار هستند، اما در کنار این دستگاه ها برخی تجهیزات وجود دارد که عملا زندگی بدون آن ها کار دشواری است. در صورت استفاده از این ابزار، دیگر نیازی به دسته کلیدهای مکانیکی و امکان کنترل از راه دور وجود ندارد.

قفل ریموت دار

شما نیز با نگاهی کلی به عملکرد این محصولات از مزایای خوب آن ها آگاه خواهید شد و دیگر به سراغ مدل های سنتی نخواهید رفت. قفل ریموتی به شما این امکان را می دهند تا بدون کلید فیزیکی درب را باز کنید. انواع مدل های قفل ریموت دار که امروزه در بازار به فروش می رسد از یک ریموت اختصاصی یا یک اپلیکیشن خاص نصب شده بر روی تلفن هوشمند  استفاده می کنند.

علاوه بر این ویژگی متمایز، امکانات دیگری که یک ارائه می دهد قابلبت اتصال به شبکه وای فای ساختمان است که از این طریق به کاربر اجازه داده می شود تا باز و بسته شدن از گوشی هوشمند صادر شود. در حال حاضر قفل درب ریموت دار را می توان جدیدترین مدل دانست.

برای خرید این محصولات با قیمت های متفاوت می توانید از سایت آسا دی دی ال استفاده کنید و بهترین مدل ها را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه کنید.

قفل کنترل از راه دور

قفل کنترل از راه دور یکی دیگر از مدل های رایج است. امروزه با پیشرفت فناوری و تکنولوژی قفل های ریموتی به گزینه ای محبوب بین کاربران تبدیل شده است.  این قابلیت را ارائه می دهند تا بتوانید از راه دور محل کار یا منزل تان را کنترل کنید یا این که از اثر انگشت و عبور برای باز شدن درب استفاده کنید.

قفل کنترل از راه دور

برخی از این محصول ها به Wi_Fi متصل شده و از طریق موبایل کنترل می شوند. وجود چنین ویژگی موجب می شود تا شما بتوانید از راه دور ورود و خروج افراد را چک کنید و نیازی نباشد حتما نزدیک درب این کار را انجام دهید.

ویژگی دیگر این قفل برقی کنترل از راه دور این است که اگر نیروی زیادی به درب شما وارد شود و یا درب منزل تان باز بماند پیامی جهت ورود افراد متفرقه برای شما ارسال خواهد شد و شما با بررسی این پیام می توانید سریعا به محل کار یا منزل خود بروید و درب را چک کنید.

اکثر قفل های ریموتی چند تکنولوژی همزمان دارند و شما می توانید از تکنولوژی های دیگر آن مثل ریموت کنترل، اثر انگشت، رمز عبور یا… استفاده کنید. قفل کنترل از راه دور علاوه بر امکانات خاص خود، تنوع بسیار زیادی هم دارند این قفل ها در انواع مدل ها ساخته می شوند و برای فضاهای مختلف کاربرد دارند. شما نیز می توانید قفلی را متناسب با فضا و بودجه خود انتخاب کنید.

برخی از این محصولات از قابلیت تشخیص چهره نیز برخوردار هستند. قفل های مکانیکی در مقایسه با این محصولات به سادگی باز می شوند و می توان گفت دیگر ایمنی ندارند و هر فردی به راحتی می تواند وارد خانه شود. اگر محل کار یا منزل تان نیاز به امنیت زیادی داشت حتما از قفل ریموتی درب استفاده کنید.

انواع قفل ریموت دار

این محصولات این قابلیت را دارند که از راه دور و با استفاده از یک کنترل مخصوص، باز و بسته شوند. در اینجا انواع قفل ریموت دار درب را معرفی می‌کنیم:

انواع قفل ریموتی درب

قفل ریموت دار مقابل

شاید بپرسید که این قفل، چه کارایی هایی دارد. بگذارید جواب سوال تان را در همین ابتدای کار بدهیم. اگر شما مسئول و مدیر شرکت یا اداره ای هستید و از هجوم و مراجعۀ بدون نظم و ترتیب افراد (چه همکار و چه ارباب رجوع) به ستوه آمده اید، بهتر است از شرکت و موسسه خود درخواست کنید که قفل ریموت دار مقابل را خریداری کنند.

این جوری، دیگر خبری از مزاحمت و استرس ناشی از ورود بی نظم و ترتیبِ افراد به دفتر شما، به صفر می رسد.

قفل ریموت دار مقابل

استفاده از این قفل ها به مورد بالا محدود نمی شود بلکه برای استفاده روی درب فروشگاه‌ها، شرکت ها و دفاتر (به منظور جلوگیری از سرقت) هم نصب می شوند. قفل در ریموت دار مقابل، یکی از پرکاربردترین قفل های موجود در بازار است چون تقاضا برای آن، بالا است (از شرکت ها و موسسه ها گرفته تا اداره ها و منازل).

 قفل ریموتی الکتریکی

یکی از رایج‌ترین انواع قفل ریموتی درب است که به آن Electric Strikes نیز گفته می‌شود. در این نوع از قفل ریموتی الکتریکی، قسمت مکانیکی قفل درب تغییری نمی‌کند و نیاز به تعویض ندارد. بلکه فقط قسمتی که زبانه قفل در ان قرار می‌گیرد عوض می‌شود و با یک قطعه جدید که توسط الکتریسیته کنترل می‌شود جایگزین خواهد شد.

قفل ریموتی الکتریکی

وقتی از ریموت استفاده می‌کنید، زبانه قفل به وسیله نیروی برق رها شده و درب باز می‌شود.

قفل ریموت دار کنترلی شفتی

در توصیف این قفل ریموت دار کنترلی، همین بس که هم شکیل و خوش ظاهر است و هم امنیتش سر به فلک می کشد!

قفل کنترلی شفتی

با نصب این دستگاه، نگران قطعی برق نباشید چون باز هم کار می کند! بنابراین، اگر خدایی نکرده بر اثر زلزله یا هر فاجعۀ دیگری، قطع برق صورت گرفت، قفل کنترلی شیفتی، به کار خود ادامه می دهد.

یک گزینه پر طرفدار است. به ویژه با توجه به مزایای امنیت بالا و قیمت اقتصادی آن. این مدل به دلیل ویژگی ‌های امنیتی بالا مانند کنترل دسترسی دقیق و قابلیت ادغام با سیستم‌ های امنیتی دیگر، امنیت بیشتری را فراهم می ‌کند. همچنین برخلاف بعضی از سیستم ‌های پیشرفته ‌تر، قفل ریموت دار شفتی معمولاً قیمت اقتصادی‌ تری دارد که می ‌تواند گزینه جذابی برای خریداران باشد.

شفتی

همچنین به عنوان یک ابزار امنیتی مناسب برای ساختمان‌ ها یا محیط‌ هایی با تردد کم، از جمله ساختمان ‌های مسکونی یا کسب‌ و کارهای کوچک مناسب است. همچنین برخی از مدل‌ های شفتی می ‌توانند در محیط‌ های خارجی نیز استفاده شوند و در مقابل شرایط جوی مختلف مقاومت نشان دهند.

قفل ریموت دار الکترومغناطیس

بهتر است این را بدانید که توانایی فعال بودن در هنگام قطع برق، فقط مختص کنترلی شیفتی نیست! بلکه قفل ریموت دار الکترومغناطیش هم دارای این توانایی شگفت انگیز است! یعنی وقتی به هر دلیلی، برق قطع بشود، قفل الکترومغناطیسی به کار خود ادامه می دهد و از فعالیت باز نمی ماند. در نتیجه، بالا بودن قیمت آن هم به توانایی های منحصر به فردش مربوط است.

قفل الکترومغناطیس

قفل های مغناطیسی به شکل مستقل از قفل مکانیکی عمل می‌کنند. در نتیجه حتی برای درب‌هایی که قفل ندارند نیز می‌توانید از آنها استفاده کنید. این قفل یک صفحه فلزی دارد که در قسمت بالایی درب نصب می‌شود و همچنین یک قطعه الکترومغناطیسی نیز به چهارچوب درب نصب می‌شود.

جریان مغناطیسی بین این دو قطعه، درب را قفل نگه می‌دارد. با استفاده از ریموت این جریان قطع شده و درب از حالت قفل در می‌آید. مدل مغناطیسی جزو آن دسته از انواع قفل ریموتی درب است که قابلیت نصب روی را هم دارد.

 قفل ریموتی میله‌ای

این قفل که Bolt Lock نیز نامیده می‌شود کارکردی مشابه قفل کله گاوی دارد. با این تفاوت که قفل کله گاوی روی سطح درب نصب می‌شود اما قفل میله‌ای قابل نصب به شکل توکار است و در نتیجه ظاهری مدرن و زیباتر دارد.به همین دلیل به آن قفل ریموتی نامرئی نیز گفته می‌شود و یکی از پر فروش‌ترین انواع قفل ریموتی درب است.

دکمه بازگشت به بالا