حوادث و رویدادها

بازداشت قاتل فراری در ساوه

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ مجتبی جمالی امروز (۲۱ دی ماه) گفت: درپی اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری چند جوان با سلاح سرد، مأموران پلیس برای بررسی موضوع به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی با اشاره به انتقال دو نفر از مصدومان این نزاع به بیمارستان، اظهار کرد: یکی از مصدومان این درگیری با وجود تلاش کادر درمان، به علت شدت جراحات وارده درگذشت.

جمالی توضیح داد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد پنج نفر به‌دلیل اختلاف‌های قبلی، با سلاح سرد با یکدیگر درگیر شدند و در نتیجه، یک نفر مصدوم شد و فرد دیگر براثر شدت جراحات با چاقو در مرکز درمانی فوت کرد.

وی بیان کرد: با حضور پلیس، در همان تحقیقات ابتدایی عامل اصلی وقوع قتل شناسایی و پس از ساعاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به معرفی قاتل به مراجع قضایی، تاکید کرد: وقوع چنین نزاع‌هایی مصداق بارز اخلال در نظم عمومی است. از این رو، پلیس برابر قانون با عاملان با جدیت برخورد خواهد کرد.

کارگروه خبری حوادث

نویسنده حوادث با تمرکز بر جنبه‌های سیاسی و اجتماعی رویدادها هستم. توانایی بررسی تأثیر رویدادها بر سیاست‌ها و جامعه را دارم و به خوانندگان نگاهی عمیقتر به این جنبه‌ها می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا